

GKN01
KARTA USŁUGI NR: GKN 01
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU
GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Rozporządzenie w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek dotyczący wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego według załącznika nr 1;
- Wniosek o udostępnienie materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego według załącznika nr 2 .
Opłaty:
Naliczane zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Opłaty pobiera się przed udostępnieniem materiałów zasobu.
Nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 3 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Wnioski załatwia się niezwłocznie, a wymagające postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu miesiąca.
Odpowiedzialność za załatwienie sprawy:
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
Obsługa Interesanta - pokój nr 106
Nr telefonu:Ewidencja Gruntów i Budynków (56) 677-24-16
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (56) 677-24-40
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Bydgoszczy za pośrednictwem Starosty Chełmińskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Załączniki do pobrania:
UWAGA
W związku z licznymi przypadkami składania wniosków bez podpisu lub podpisanych w nieprawidłowy sposób, wyjaśniamy:
- materiały z PZGiK oraz wypisy i wyrysy wydawane są wyłącznie na podstawie PODPISANEGO wniosku, sporządzanego na USTAWOWYM druku i podpisanego zgodnie z adnotacją,
- podpis własnoręczny (odręczny) skuteczny jest TYLKO w przypadku składania wniosku w postaci PAPIEROWEJ,
- w przypadku składania wniosku w postaci ELEKTRONICZNEJ (np. email, ePuap, eDoręczenia), WYMAGANE jest podpisanie wniosku podpisem ELEKTRONICZNYM, w postaci kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego albo podpisu zaufanego.
- podpis własnoręczny (odręczny) skuteczny jest TYLKO w przypadku składania wniosku w postaci PAPIEROWEJ,
- w przypadku składania wniosku w postaci ELEKTRONICZNEJ (np. email, ePuap, eDoręczenia), WYMAGANE jest podpisanie wniosku podpisem ELEKTRONICZNYM, w postaci kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego albo podpisu zaufanego.
Nowe druki:
metryczka
Wytworzył: Magdalena Szczęch-Łepek (24 stycznia 2018)
Opublikował: Dariusz Banach (26 stycznia 2018, 10:51:33)
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (27 grudnia 2024, 14:02:12)
Zmieniono: korekta tekstu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 5856