Przetargi rozstrzygnięte z 2009 roku


« nowsze przetargi Przetargi o pozycjach 41 - 57 (z 57)



zamówienie na:

REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1620C GÓRNE WYMIARY - PODWIESK

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 5 150 000 euro
termin składania ofert: 6 maja 2009  11:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/9/2009), którego przedmiotem są roboty polegające na wykonaniu remontu drogi powiatowej nr 1620C Górne Wymiary – Podwiesk, w wyniku, którego złożono ofertę w dniu 06.05.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 1, złożonej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., 86-100 Świecie, ul. Laskowicka 3, oferta zdobyła 100 pkt, jedynym kryterium była cena.Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrana oferta nr 1 jest jedyną ofertą złożoną w wymaganym terminie składania ofert, przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Brak pozostałych Wykonawców. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 13.05.2009 r. 

zamówienie na:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OCHRONĘ UBEZPIECZENIOWĄ

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: PONIŻEJ 206 TYS. EURO
termin składania ofert: 5 maja 2009  09:00
wynik postępowania: W związku z przetargiem na ubezpieczenie mienia, ogłoszonym przez Powiat Chełmiński w dniu 21 kwietnia 2009 roku, zgodnie z art. 92 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007 r., Dz. U. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), informujemy, że za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez CONCORDIA POLSKA TUW, ul. Chodkiewicza 89/91, 85-950 Bydgoszcz. Punktacja: w kryterium „cena” 60 pkt, w kryterium „klauzule” 36 pkt, łącznie 96 pkt. Uzasadnienie wyboru: oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, została złożona w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostałe oferty: oferta nr 2: InterRisk T.U. S.A. Oddział w Bydgoszczy, ul. Unii Lubelskiej 4c, 85-059 Bydgoszcz, punktacja: w kryterium „cena” 43,32 pkt, w kryterium „klauzule” 36 pkt, łącznie 79,32 pkt., oferta nr 3: STU Ergo Hestia S.A, ul. Szosa Chełmińska 146 B, 87-100 Toruń, punktacja: w kryterium „cena” 57,80 pkt, w kryterium „klauzule” 32 pkt, łącznie 89,80 pkt., oferta nr 4: UNIQA, Oddział w Toruniu, ul. Głowackiego 2, 87-100 Toruń, punktacja: w kryterium „cena” 50,90 pkt, w kryterium „klauzule” 34 pkt, łącznie 84,90 pkt. 

zamówienie na:

WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ DOTYCZĄCEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1622C CHEŁMNO - SZTYNWAG

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: PONIŻEJ 206 tys. EURO
termin składania ofert: 1 kwietnia 2009  10:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/8/2009), którego przedmiotem jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przebudowy drogi powiatowej nr 1622C Chełmno - Sztynwag, w wyniku, którego złożono oferty w dniu 01.04.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 5, złożonej przez Wykonawcę: Biuro Projektów Drogowych, Piotr Kania, 84-217 Kamień, ul. Władysława Reymonta 3. Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta nr 5 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 1: MBZ Biuro Projektowe „MBZ Andler, Tomczak” Sp. J., 87-800 Włocławek, ul. Jana Pawła II 79; Oferta nr 2: Biuro Projektowo – Usługowe „BAMP”, inż. Piotr Kuciak, 62-023 Gądki, Kamionki, os. Kresowe 5; Oferta nr 3: Zakład Usługowo - Projektowy „AS”, Hanna Sobiczewska 86-100 Świecie, ul. Polna 6/17; Oferta nr 4: AMT PARTNER Sp. z o.o., 80-252 Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 15. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena - 55,34; Oferta nr 4 - liczba pkt w kryterium cena - 41,26; Oferta nr 5 - liczba pkt w kryterium cena - 100. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z Wykonawcą podpisano dnia 22.04.2009 r. 

zamówienie na:

WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ DOTYCZĄCEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1624C BRUKI KOKOCKA - JELENIEC

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: PONIŻEJ 206 000 euro
termin składania ofert: 31 marca 2009  10:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/7/2009), którego przedmiotem jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przebudowy drogi powiatowej nr 1624C Bruki Kokocka - Jeleniec, w wyniku, którego złożono oferty w dniu 31.03.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 4, złożonej przez Wykonawcę:Biuro Projektów Drogowych, Piotr Kania, 84-217 Kamień, ul. Władysława Reymonta 3. Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta nr 4 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 1: MBZ Biuro Projektowe „MBZ Andler, Tomczak” Sp. J. 87-800 Włocławek, ul. Jana Pawła II 79; Oferta nr 2: AMT PARTNER Sp. z o.o. 80-252 Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 15; Oferta nr 3: Biuro Projektowo – Usługowe „BAMP”, inż. Piotr Kuciak, 62-023 Gądki, Kamionki, os. Kresowe 5. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena- 84,03, Oferta nr 2 - liczba pkt w kryterium cena- 63,09, Oferta nr 4 - liczba pkt w kryterium cena- 100. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z Wykonawcą podpisano dnia 22.04.2009 r. 

zamówienie na:

Dostawa sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: Powyżej 206.000 EURO
termin składania ofert: 24 marca 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/28/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych działająca w imieniu Zamawiającego Komisja przetargowa informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn. : „Dostawa sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego w SP ZOZ Chełmno ”. Nr sprawy: 8/2009/ZP Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę : Oferta nr : 1 Firma : STOLTER Sp. z o.o. Adres : Grubno 63 ; 86-212 Stolno Cena : 460.094,65 zł brutto Firma w kryterium cena – uzyskała 100 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , działająca w imieniu Zamawiającego Komisja przetargowa wybrała ofertę , która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 100%, punktacja maksymalna 100 pkt. Łączna punktacja – 100 pkt.. Jednocześnie działaj ą ca w imieniu Zamawiaj ą cego Komisja Przetargowa informuje , że : 1. W/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona tylko jedna oferta . 2. W/w postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty .. 3. Z w/w postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy. 4..Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana zgodnie z art. 94ust.1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 92 ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informacja zostaje zamieszczona na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ. www.zoz.chelmno.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie . Komisja przetargowa : 1. Przewodniczący komisji przetargowej : Specjalista ds. audytu wewnętrznego Ewa Gidaszewska ………………………………........ 2. Z-ca przewodniczącego komisji przetargowej : Pielęgniarka Oddziałowa O/Pediatrycznego Marzenna Bagińska ……………………………… 3. Członek komisji przetargowej : Pielęgniarka epidemiologiczna Marzanna Ossowska ………………………………....... 4. Sekretarz komisji przetargowej : St. Inspektor ds. zamówień publicznych - Barbara Prybińska ………………………………. 

zamówienie na:

"PRZEBUDOWA CIĄGU DROGOWEGO BRZOZOWO - UNISŁAW", ETAP 2

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: poniżej 5150 tys. euro
termin składania ofert: 10 marca 2009  11:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/2/2009), którego przedmiotem są roboty polegające na wykonaniu przebudowy ciągu drogowego Brzozowo – Unisław, Etap 2, w wyniku którego złożono oferty w dniu 10.03.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 4, złożonej przez Wykonawcę:Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., 87-100 Toruń, ul. Polna 113. Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta nr 4 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 1- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., 86-100 Świecie, ul. Laskowicka 3; Oferta nr 2- „DROGOMEX” Sp. z o.o., 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 4; Oferta nr 3- Skanska S.A., 01-518 Warszawa, ul. Gen. J. Zajączka 9; Oferta nr 5- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o., 86-061 Brzoza, Kobylarnia 8. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena 94,80; Oferta nr 2 - liczba pkt w kryterium cena 84,83; Oferta nr 3 - liczba pkt w kryterium cena 91,30; Oferta nr 4 - liczba pkt w kryterium cena 100; Oferta nr 5 - liczba pkt w kryterium cena 81,26. Cena była jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z Wykonawcą podpisano dnia 30.03.2009 r. 

zamówienie na:

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. „PRZEBUDOWA CIĄGU DROGOWEGO BRZOZOWO – UNISŁAW, ETAP 2

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: PONIŻEJ 206 TYS. EURO
termin składania ofert: 10 marca 2009  10:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/4/2009), którego przedmiotem są usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa ciągu drogowego Brzozowo-Unisław”, Etap 2, w wyniku którego złożono oferty w dniu 10.03.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 1, złożonej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej, Sp. z o.o. 85-717 Bydgoszcz, ul. Gajowa 99. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrana oferta nr 1 jest ofertą zawierająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 2: B-Act Sp. z o.o., 85-075 Bydgoszcz, ul. Paderewskiego 24, Oferta nr 3: Inżynieria Lądowa, Marcin Szerszeń, 86-260 Unisław, Grzybno 21. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1: 100 pkt., Oferta nr 2: 34,69 pkt., Oferta nr 3: 86,05 pkt. Jedynym kryterium oceny była cena brutto za wykonanie zamówienia. Umowę z Wykonawcą podpisano dnia 30.03.2009 r.  

zamówienie na:

PRZEBUDOWA CIĄGU DROGOWEGO ZEGARTOWICE - LISEWO

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: powyżej 14 tys. euro
termin składania ofert: 3 marca 2009  11:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/1/2009), którego przedmiotem są roboty polegające na wykonaniu przebudowy ciągu drogowego Zegartowice – Lisewo, w wyniku którego złożono oferty w dniu 03.03.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 3, złożonej przez Wykonawcę:Skanska S.A., 01-518 Warszawa, ul. Gen. J. Zajączka 9. Uzasadnienie wyboru oferty:wybrana oferta nr 3 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., 86-100 Świecie, ul. Laskowicka 3; Oferta nr 2: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., 87-100 Toruń, ul. Polna 113. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena 93,33; oferta nr 2 - liczba pkt w kryterium cena 81,61; oferta nr 3 - liczba pkt w kryterium cena 100. Cena brutto za wykonanie zamówienia była jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z Wykonawca podpisano w dniu 17.03.2009 r. 

zamówienie na:

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. „PRZEBUDOWA CIĄGU DROGOWEGO ZEGARTOWICE – LISEWO

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: PONIŻEJ 206 TYS. EURO
termin składania ofert: 3 marca 2009  10:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/3/2009), którego przedmiotem są usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa ciągu drogowego Zegartowice – Lisewo”, w wyniku którego złożono oferty w dniu 03.03.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 2, złożonej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej, Sp. z o.o. 85-717 Bydgoszcz, ul. Gajowa 99. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrana oferta nr 2 jest ofertą zawierająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 1: Inżynieria Lądowa, Marcin Szerszeń, 86-260 Unisław, Grzybno 21. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1: 90,99 pkt., Oferta nr 2: 100 pkt. Jedynym kryterium oceny była cena brutto za wykonanie zamówienia. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 17.03.2009 r. 

zamówienie na:

Dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich do kuchni szpitalnej w ZOZ w Chełmnie.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 26 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/120/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : „Dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich do kuchni Szpitalnej w ZOZ w Chełmnie”. Jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty w poszczególnych częściach/ pakietach złożone przez Wykonawców : Pakiet nr 1 Oferta nr : 2 Firma : Spółdzielnia Mleczarska „Świecka” Adres: ul. Chełmińska 6 , Miejscowość : 86-101 Świecie Wartość łączna do zapłaty 29.896,00 zł brutto , stabilność cen 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny - 5 uzyskując łączna punktację 100,00pkt. Pakiet nr 2 Oferta nr : 2 Firma : Spółdzielnia Mleczarska „Świecka” Adres: ul. Chełmińska 6 , Miejscowość : 86-101 Świecie Wartość łączna do zapłaty: 43.823,00 zł brutto , stabilność cen 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny - 5 uzyskując łączna punktację 100,00pkt. Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , Zamawiający wybrał ofertę w poszczególnych częściach /pakietach , która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt oraz stabilność ceny - waga kryterium 5%, punktacja maksymalna 5 pkt. Łączna punktacja – 100 pkt. P ozostali W ykonawcy , którzy złożyły oferty wg kolejności przyznanych punktów: Pakiet nr 1 Oferta nr : 1 Firma : Polski Przemysł Mięsny i Drobiarski „MAT” S.A. Adres: ul. Nad Torem 2 ; Miejscowość : 86-200 Grudziądz Wartość łączna do zapłaty: 31.320,00 zł brutto , stabilność cen 6 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 90,68 pkt.; w kryterium stabilność ceny - 3 uzyskując łączna punktację 93,68pkt. Pakiet nr 2 Oferta nr : 1 Firma : Polski Przemysł Mięsny i Drobiarski „MAT” S.A. Adres: ul. Nad Torem 2 ; Miejscowość : 86-200 Grudziądz Wartość łączna do zapłaty: 50.241,00 zł brutto , stabilność cen 6 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 82,86 pkt.; w kryterium stabilność ceny - 3 uzyskując łączna punktację 85,86pkt. Jednocześnie Zamawiający informuje, że : 1. Zgodnie z art. 87.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zwrócił się do n/w firmy o złożenie wyjaśnień dotyczących pakietu nr 1. Wyjaśnienia dotyczyły prawidłowego wypełnienia załącznika nr 1do SIWZ. a/ Polski Przemysł Mięsny i Drobiarski „MAT” S.A. , ul. Nad Torem 2 ; 86-200 Grudziądz W/w firma w określonym terminie złożyła stosowne wyjaśnienia. 2. Na podstawie art. 26 ust1. pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wezwał n/w wykonawcę do uzupełnienia dokumentu – oświadczenie o warunkach płatności i okresie niezmienności cen. a/ Polski Przemysł Mięsny i Drobiarski „MAT” S.A. , ul. Nad Torem 2 ; 86-200 Grudziądz W/w wykonawca w określonym terminie dokonał uzupełnienia oferty o wymagane oświadczenie. 3. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy. 4. W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. 5..Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana zgodnie z art. 94 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym stanowisko Zamawiającego zawarte w niniejszym piśmie zostaje zamieszczone na stronie internetowej, na której udostępniana jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia . Starszy inspektor ds. zamówień publicznych - Barbara Prybińska 

zamówienie na:

Dostawa paliw w 2009 r.

zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Mgoszczu
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14tyś. euro
termin składania ofert: 25 lutego 2009  10:00
wynik postępowania: Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) działająca, w imieniu Zamawiającego, Komisja Przetargowa informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego. Wpłynęła jedna ważna oferta od firmy "TANK" Sp.j. W.Konczalski, M. Konczalski ul. Chrzanowskiego 11, 87-100 Toruń. Po dokonaniu oceny oferta została przyjęta wyznaczono termin podpisania umowy na dzień 04.03.2009 r. 

zamówienie na:

Usługi dezynfekcji , sterylizacji narzędzi chirurgicznych , sterylizacji bielizny operacyjnej , materiałów opatrunkowych i materiałów drobnych.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 20 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/118/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : „Usługi dezynfekcji , sterylizacji narzędzi chirurgicznych , sterylizacji bielizny operacyjnej , materiałów opatrunkowych oraz materiałów drobnych "nr spr. 9/2009 Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę : Oferta nr : 1 Firma : „CITONET –BYDGOSZCZ” S.A. Adres : ul. Wyścigowa 7 ; 85-740 Bydgoszcz Cena : 102.849,39 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , Zamawiający wybrał ofertę , która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt. ; Stabilność ceny – 5% , punktacja maksymalna 5 pkt. ; Łączna punktacja – 100 pkt.. W/w postępowaniu złożono jedną ważną ofertę. Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja zostaje zamieszczona na stronie internetowej; St. inspektor ds. zamówień publicznych – Barbara Prybińska 

zamówienie na:

Świadczenie usług na stanowisku : Kierowca- Ratownik Zespołu Wyjazdowego – „W” i „R” - Działu Pomocy Doraźnej - ZOZ Chełmno i usług związanych z przeniesieniem pacjenta do karetki a także współdziałania w zakresie ratownictwa medycznego z zespołem wyjazdowym , zgodnie z zasadami wiedzy i posiadanymi umiejętnościami.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 20 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/117/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : „Świadczenie usług na stanowisku Kierowca –Ratownik Zespołu Wyjazdowego „W” i „R” Działu Pomocy Doraźnej w ZOZ Chełmno " Jako najkorzystniejszą została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę : Oferta nr : 1 Wykonawca : Piotr Słoniecki Adres : ul. Podgórna 19 , 86-200 Chełmno Cena : 16,50 za godz. brutto Wykonawca w kryterium cena – uzyskał 95,00 pkt.; w kryterium doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia - uzyskał 5,00 pkt. ; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , Zamawiający wybrał ofertę , która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. W/w postępowaniu złożono jedną ważną ofertę. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt. ; doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia – 5% , punktacja maksymalna 5pkt. ; Łączna punktacja – 100 pkt.. Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; St. inspektor ds. zamówień publicznych – Barbara Prybińska 

zamówienie na:

Świadczenie usług pralniczych

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 18 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/115/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : "Świadczenie usług pralniczych – pranie bielizny i odzieży szpitalnej ”. nr spr. 7/2009 Jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty w poszczególnych złożone przez Wykonawców : Oferta nr : 1 Firma : „CITONET –BYDGOSZCZ” S.A. Adres : ul. Wyścigowa 7 ; 85-740 Bydgoszcz Cena : 153.954,24 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , Zamawiający wybrał ofertę, która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt ; stabilność ceny - waga kryterium 5%, punktacja maksymalna 5 pkt. ; Łączna punktacja – 100 pkt. Pozostali Wykonawcy , którzy złożyły oferty wg kolejności przyznanych punktów: Oferta nr: 2 Firma : Pralnicza Spółdzielnia Pracy „PRALCHEM” Adres : ul. Smoleńska 19 ; 85-871 Bydgoszcz Cena : 180.576,00 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 80,99 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 85,99 pkt. Jednocześnie Zamawiający informuje , że : 1. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy . 2. Z postępowania nie odrzucono żadnej oferty. Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; St. inspektor ds.. zam. publicznych Barbara Prybińska  

zamówienie na:

Dostawa Ambulansu Sanitarnego Typ 1A

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 9 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/113/2009 Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych działająca w imieniu Zamawiającego Komisja przetargowa informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : ” Dostawa 1 sztuki ambulansu typu A1 ”. Znak sprawy Nr 6/2009 Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę : Oferta nr : 1 Firma : W.A.S. WIETMARSCHER – POLSKA Sp. z o.o. Adres : ul. Nowa 2 ; 87-162 Lubicz Górny Cena : 186.152,39 zł brutto , Firma w kryterium cena – uzyskała 100,00 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” ,działająca w imieniu Zamawiającego Komisja przetargowa , wybrała ofertę, która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 100%, punktacja maksymalna 100,00 pkt . Łączna punktacja – 100,00 pkt. Pozostali Wykonawcy , którzy złożyły oferty wg kolejności przyznanych punktów: Oferta nr : 2 Firma : „AUTO- CENTRUM” Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne S.A. Adres : ul. Z. Wojciechowskiego 7/17 ; 60-685 Poznań Cena : 199.700 zł brutto , Firma w kryterium cena – uzyskała 93,22 pkt.; uzyskując łączna punktację 93,22 pkt. ; Jednocześnie działaj ą ca, w imieniu Zamawiaj ą cego, Komisja Przetargowa informuje , że : 1. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy. 2. W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. 3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana zgodnie z art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W/w pismo zostanie umieszczone na stronie internetowej ZOZ – u www.zoz.chelmno.pl Komisja przetargowa : Przewodniczący komisji - Lek. med.Tahrir Abubakr Z-ca przewodniczącego - Kierowca – ratownik Jan Waszczuk Sekretarz komisji St. Inspektor ds. zamówień publicznych - Barbara Prybińska 

zamówienie na:

Dostawa leków do apteki szpitalnej w Chełmnie.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 22 stycznia 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/108/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : " Dostawa leków do apteki szpitalnej ”. nr spr. 3/2009 Jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty w poszczególnych częściach/ pakietach złożone przez Wykonawców : Pakiet nr 1 Oferta nr : 2 Firma : PZF CEFARM- SZCZECIN S.A Adres : ul . ZIEMOWITA 10 71-717 SZCZECIN Cena : 17.800,00 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Pakiet nr 2 Oferta nr : 3 Firma : Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” S.A Adres : ul . Jana Kazimierza 16 ; 01-248 Warszawa Cena : 3.218,22 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” ,Zamawiający , wybrał oferty w poszczególnych częściach /pakietach , które uzyskały najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt oraz stabilność ceny - waga kryterium 5%, punktacja maksymalna 5 pkt. Łączna punktacja – 100 pkt. Pozostali Wykonawcy , którzy złożyły oferty wg kolejności przyznanych punktów: Pakiet nr 2 Oferta nr : 2 Firma : PZF CEFARM – SZCZECIN S.A. Adres: ul. ZIEMOWITA 10 71-717 SZCZECIN Cena : 3.233,40 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 94,55 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 99,55 pkt. Oferta nr : 1 Firma : FARMACOL S.A. Adres : ul. Rzepakowa 2 40-541 Katowice Cena : 3.550,17 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 86,12 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 91,12 pkt. ; Jednocześnie Zamawiaj ą cy informuje , że : 1. Na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe , a/W ofercie przetargowej nr 2 – wykonawca PZF CEFARM – SZCZECIN S.A. ul. ZIEMOWITA 10 ; 71-717 SZCZECIN pakiet nr 1 - jest wartość brutto – 17.800,97 zł winno być wartość brutto - 17.800,00 zł pakiet nr2 - jest wartość brutto - 3.233,40 zł winno być wartość brutto - 3.233,40 zł b/W ofercie przetargowej nr 3 – wykonawca Centrala Farmaceutyczna ‘CEFARM” S.A. ul.J. Kazimierza 16 , 01-248 Warszawa pakiet nr 2 –jest - wartość brutto – 3.218,23 zł winno być wartość brutto – 3.218,22 zł 2. Na podstawie art. 89ust.1 pkt2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) Zamawiający odrzuca n/w oferty: a/ Wykonawcy / oferta nr 3 / Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” S.A. Warszawa , w pakiecie nr 1 , ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIZW -brak w załączniku nr 1 – wyliczenia poz. 6,7, 16 i 17. b/ Wykonawcy / oferta nr 1 / FARMACOL S.A. Katowice , w pakiecie nr 1 , ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIZW - oferent w pakiecie nr1 w poz. 6 i 18 / kolumna 6 /zaoferował niewłaściwą ilość opakowań . Uzasadnienie odrzucenia oferty: 1. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę leków do Apteki szpitalnej , Wykonawca zobowiązany był do dostarczenia zgodnie z załącznikiem nr1 , w pakiecie nr 1 : a/ w poz. 6 - 110opakowań Natrium Bicarbonicum . Tymczasem firma Farmacol S.A. w swojej ofercie określiła, iż dostarczy 1100 opakowań Natrium Bicarbonicum . Wskazana przez w/w Wykonawcę ilość nie jest zgodna z ilością zamawianą przez Zamawiającego , co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. b/ w poz. 18 – 180 opakowań Glucosum subst. Tymczasem firma Farmacol S.A. w swojej ofercie określiła, iż dostarczy 135 opakowań Glucosum subst. Wskazana przez w/w Wykonawcę ilość nie jest zgodna z ilością zamawianą przez Zamawiającego , co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. Powyższe oznacza, iż oferta firmy FARMACOL S.A. Katowice nie spełnia warunków SWIZ , a tym samym podlega ona odrzuceniu. 2. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę leków do Apteki szpitalnej , Wykonawca zobowiązany był do dostarczenia zgodnie z załącznikiem nr1 , w pakiecie nr 1 : a/ w poz.6 - 110 opakowań Natrium Bicarbonicum . Tymczasem firma Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie określiła dostarczanej ilości opakowań , nie podała ceny jed. netto 1 opakowania oraz nie podała wartości brutto i nazwy handlowej określonego leku, co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. b/ w poz.7 - 15 opakowań Natrium hydricum cum Tymczasem firma Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie określiła dostarczanej ilości opakowań , nie podała ceny jed. netto 1 opakowania oraz nie podała wartości brutto i nazwy handlowej określonego leku, co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. c/ w poz. 16 – Benzypaminum 30.0 – 20 opakowań . Tymczasem firma Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie określiła dostarczanej ilości opakowań , nie podała ceny jed. netto 1 opakowania oraz nie podała wartości brutto i nazwy handlowej określonego leku, co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. d/ w poz. 17 Bezyl benzoate 150.00 . Tymczasem firma Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie określiła dostarczanej ilości opakowań , nie podała ceny jed. netto 1 opakowania oraz nie podała wartości brutto i nazwy handlowej określonego leku , co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. Powyższe oznacza, iż oferta firmy Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie spełnia warunków SWIZ , a tym samym podlega ona odrzuceniu. 3.Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy. 4.Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną podpisane zgodnie z art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; St. Inspektor ds. zamówień publicznych Barbara Pybińska .  

zamówienie na:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 21 stycznia 2009  10:30
wynik postępowania: Chełmno, dnia 29.01.2009r N/Znak: ZOZ/II/ZP/109/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) działająca, w imieniu Zamawiającego, Komisja Przetargowa informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : " Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku”. nr spr. 4/2009 Jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty w poszczególnych częściach/ pakietach złożone przez Wykonawców : Pakiet nr 1 A BRAK OFERT Pakiet nr 2 BRAK OFERT Pakiet nr 3 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 2.337,95 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Pakiet nr 4 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 1.639,45 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Pakiet nr 5 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 9.957,42 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 75 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 17 pkt. uzyskując łączna punktację 97,00 pkt. ; Pakiet nr 6 Oferta nr : 3 Firma : Centrowet –Cezal O/Słupsk Adres : ul. Słoneczna 16F , 76-200 Słupsk Cena : 1.468,58 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Pakiet nr 7 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 18.122,17 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 75 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 10 pkt. uzyskując łączna punktację 90,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , Komisja Przetargowa wybrała oferty w poszczególnych częściach /pakietach , które uzyskały najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : 1/ w zakresie pakietów nr: 1,2,5,7; cena brutto - waga kryterium 75%, punktacja maksymalna 75 pkt ; stabilność ceny - waga kryterium 5%, punktacja maksymalna 5 pkt. ; jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu – waga kryterium 20% , punktacja maksymalna20 pkt. Łączna punktacja – 100 pkt. 2/ w zakresie pakietów nr: 3,4,6; cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt ; stabilność ceny - waga kryterium 5%, punktacja maksymalna 5 pkt. ; Łączna punktacja – 100 pkt. Pozostali Wykonawcy , którzy złożyły oferty wg kolejności przyznanych punktów: Pakiet nr 5 Oferta nr: 2 Firma : GCZM ZARYS SP.Z O.O. Adres : ul. POD BOREM 18 41-808 ZABRZE Cena : 11.413,16 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 65,43 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 19 pkt. uzyskując łączna punktację 89,43 pkt. Oferta nr : 3 Firma : Centrowet –Cezal O/Słupsk Adres : ul. Słoneczna 16F , 76-200 Słupsk Cena : 10.223,27 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 73,05 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 11 pkt. uzyskując łączna punktację 89,05 pkt. Pakiet nr 6 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 2.285,52 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 61,04 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 66,04 pkt. ; Pakiet nr 7 Oferta nr: 2 Firma : GCZM ZARYS SP.Z O.O. Adres : ul. POD BOREM 18 41-808 ZABRZE Cena : 19.669,82 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 69,10 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 10 pkt. uzyskując łączna punktację 84,10 pkt. Jednocześnie działaj ą ca, w imieniu Zamawiaj ą cego, Komisja Przetargowa informuje , że : 1. Na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający poprawił oczywiste omyłki rachunkowe , z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek a/ W ofercie przetargowej nr 3 – wykonawca CENTROWET –CEZAL O/SŁUPSK - na w/w towar , dokonał następujących omyłek rachunkowych : w pakiecie nr 5 - obliczona wartość brutto nie odpowiada sumie wartości brutto za części zamówienia - jest ; 10.223,26 zł winno być : 10.223,27 zł 2. na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 oraz ust . 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie dotyczące części/pakietu nr 1A i 2; nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu danej części/pakiecie . 3. na podstawie art. 89ust. pkt2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) Zamawiający odrzuca ofertę: a/ Wykonawcy CENTROWET –CEZAL O/SŁUPSK, w pakiecie nr 1 , ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIZW Uzasadnienie odrzucenia oferty: Dostarczone przez w/w wykonawcę próbki asortymentu z poz. 4,7,8, nie odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – pakiet nr 1 do SIWZ. a/ próbka od Wykonawcy poz. 4 - papier do EKG AsCARD A4 z nadrukiem rozmiar 112x25 – natomiast Zamawiający wymagał w poz. 4 papier do EKG AsCARD A4 z nadrukiem rozmiar 112x46. W piśmie z dnia 15.01.2009r. Zamawiający nie dopuścił w pakiecie nr 1 w poz.4 - rolek o długości 25m b/ próbka od Wykonawcy poz. 7 - papier do EKG z nadrukiem LIFPAK 12 rozmiar 106x23 – natomiast Zamawiający wymagał w poz. 7 papier do EKG z nadrukiem LIFPAK 12 rozmiar 107x45. c/ próbka od Wykonawcy poz. 8 - papier do KTG BTL FC-700 rozmiar 215x20 – natomiast Zamawiający wymagał w poz. 8 papier do KTG BTL FC-700 rozmiar 216x45. Powyższe oznacza, iż oferta firmy CENTROWET –CEZAL O/SŁUPSK nie spełnia warunków SWIZ a tym samym podlega ona odrzuceniu. 4. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy . Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; Komisja przetargowa w składzie : Przewodnicząca komisji – mgr Barbara Guzek z-ca przewodniczącej - mgr Marzanna Ossowska sekretarz komisji - St. inspektor ds.. zam. publ. . Barbara Prybińska N/Znak: ZOZ/II/ZP/110/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Otrzymują wszyscy uczestnicy postępowania Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. : " Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku”. nr spr. 4/2009 1. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) zawiadamia , że postępowanie przetargowe pn. ” " Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku” zostało unieważnione w części/pakiecie nr 1, 1A i 2; 2. Podstawą unieważnienia jest art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z póż. zmianami ( Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ). Zgodnie z w/w przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W/w postępowaniu w części/pakiecie nr 1 złożono jedną ofertę , która podlega odrzuceniu , w części/pakiecie nr 1A i 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu . Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; Komisja przetargowa w składzie : Przewodnicząca komisji – mgr Barbara Guzek z-ca przewodniczącej - mgr Marzanna Ossowska sekretarz komisji - St. inspektor ds.. zam. publ. . Barbara Prybińska 

« nowsze przetargi Przetargi o pozycjach 41 - 57 (z 57)