zamówienie na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn – Krusin"

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: PZD.DT.3210.6.2018.KŻ
wartość: Poniżej 30 tys. euro
termin składania ofert: 5 lutego 2018  15:00
wynik postępowania: Z uwagi na objętość danych wynik postępowania został zamieszczony poniżej, jako oddzielny plik do pobrania. 





Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (71kB) pdf

Data  26.01.2018 r. 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający – Powiat Chełmiński, w imieniu, którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości do 30 000 euro (nr sprawy: PZD.DT.3210.6.2018.KŻ), zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.).
 
1. Nazwa zadania:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn – Krusin, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+010,34 do km 6+238,11”.
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn – Krusin, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+010,34 do km 6+238,11”.
2) Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów ich realizowania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (do wglądu w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie oraz na stronie  bip.powiat-chelmno.pl w zakładce „Przetargi” w pozycji „Przebudowa drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn – Krusin”).
3) Szacunkowy koszt robót (bez podatku VAT), określony na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi: 3 947 451,29 zł.
4) Realizacja robót:
- przebudowa drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn – Krusin, realizowana na podstawie zgłoszenia robót.
5) Zakres robót:
- roboty pomiarowe i rozbiórkowe,
- karczowanie pni po wycince drzew,
- mechaniczne usunięcie warstwy humusu,
- mechaniczne wykonanie koryt pod warstwy konstrukcyjne,
- mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem,
- wykonanie podbudowy z betonu,
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
- wykonanie warstwy wzmacniającej z geosiatki,
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- przebudowa istniejących zjazdów do nieruchomości przyległych do granic pasa drogowego,
- odcinkowe wykonanie chodników z brukowej kostki betonowej,
- remont nawierzchni z brukowej kostki betonowej,
- wykonanie zatok przystankowych i postojowych,
- uzupełnienie i profilowanie poboczy gruntowych,
- ulepszenie poboczy gruntowych kruszywem kamiennym,
- rozścielenie ziemi urodzajnej sposobem mechanicznym wraz z wykonaniem i pielęgnacją trawników,
-  odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
-  wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
-  ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym drogowych barier ochronnych,
-  ustawienie krawężników betonowych,
-  ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych,
-  ustawienie wiat przystankowych,
-  wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych, zasilanego ogniwem słonecznym,
-  zabezpieczenie i regulacja istniejącego uzbrojenia terenu, kolidującego z realizacją inwestycji.
6)  Sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
a)  Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy pomieszczenia biurowego ani żadnych elementów zaplecza. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować we własnym zakresie pomieszczenie biurowe na okres trwania realizacji inwestycji, zlokalizowane w odległości nie większej niż 100 km od terenu budowy i wyposażone w sprzęt niezbędny do prowadzenia nadzoru. Koszty urządzenia i utrzymania pomieszczenia biurowego oraz wszystkie koszty związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego wraz ze wszystkimi, ewentualnymi kosztami związanymi z dojazdami, dietami i noclegami winny być uwzględnione w cenie ofertowej.
b) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, wzorem umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót oraz warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia.
c)  Nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją robót wynikających z dokumentacji oraz kontrolowanie rozliczeń robót.
d)  Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją:
- robót nie ujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji,
- ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji.
e) Wykonawca nadzoru musi dysponować osobami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Wymaga się aby Wykonawca nadzoru dysponował, co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
f) Wykonawca nadzoru ponosi odpowiedzialność za dobór osób, o których mowa w pkt 6e, a także za niewykonanie, bądź nienależyte wykonanie obowiązków przez te osoby.
g) Prowadzenie nadzoru nad realizacją inwestycji musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacjami technicznymi dla robót oraz przepisami związanymi.
h) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do kontroli jakości wykonanych robót, zgodnie z postanowieniami specyfikacji technicznych oraz do sprawdzania na bieżąco prawidłowego prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
i) Ilość pobytów Wykonawcy nadzoru na terenie robót w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót, nie mniejsza niż raz w tygodniu w okresie trwania robót, o czym Wykonawca informuje Zamawiającego.
j) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych materiałów, pism i zawiadomień, wynikających z ustawy prawo budowlane, związanych z przystąpieniem do realizacji inwestycji, jej realizacją a także ze zgłoszeniem obiektu do użytkowania.
k) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu do 5-tego każdego miesiąca pisemnych sprawozdań z realizacji inwestycji, które zawierały będą, co najmniej:
- opis postępu rzeczowego robót,
- opis powstałych problemów i zagrożeń wraz z propozycjami ich rozwiązania,
- wykaz wprowadzonych zmian,
- opis prawidłowości prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
3. Termin realizacji zamówienia:
1) okres realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn – Krusin, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+010,34 do km 6+238,11”,
- przewidywany termin podpisania umowy z wykonawcą robót – marzec 2018 r.
- przewidywany termin rozpoczęcia robót – kwiecień 2018 r.
- przewidywany termin wykonania robót – do 10 września 2018 r.
2) nadzór nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji jakości, który to okres będzie nie krótszy niż 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Rzeczywisty okres trwania gwarancji jakości zostanie ustalony po przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację inwestycji, o której mowa w pkt 1.
4. Kryteria oceny ofert: 
    Cena brutto za wykonanie zamówienia – 100 %.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert oraz zostanie złożona przez wykonawcę spełniającego określone przez Zamawiającego wymagania.
5. Inne istotne warunki zamówienia: 
1) Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury/rachunku na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego zrealizowania całości zamówienia.
2) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi fakturą/rachunkiem końcową/końcowym.
3) Fakturę/rachunek Wykonawca nadzoru wystawi i dostarczy Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego wykonania robót, związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn – Krusin, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+010,34 do km 6+238,11”.
4) O dokładnym terminie rozpoczęcia robót oraz ewentualnych robót poprawkowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
6. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 5.02.2018 r. do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego – Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 9.
7. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się, aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”;
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy;
3)  ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
4) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia;
5) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
6) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta dla zadania „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn – Krusin”. Nie otwierać do dnia 5.02.2018 r. do godz. 15:00.
8.    Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
     Mariusz Kalkiewicz, tel. 56 686 48 53,
     Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53, e-mail: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
9.    Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. euro
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) druk „Formularz ofertowy”, POBIERZ (28kB) word
2) projekt umowy, POBIERZ (172kB) pdf
3) wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. POBIERZ (29kB) word
 
 
 
 
 
 
                                                                                           .

metryczka


Odpowiada za treść: Krzysztof Żukowski
Opublikował: Krzysztof Żukowski (26 stycznia 2018, 11:50:55)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (12 lutego 2018, 12:18:10)
Zmieniono: Dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 351