zamówienie na:

Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych na pokrycie z papy termozgrzewalnej na budynku gospodarczym w Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu.

zamawiający: Dom Pomocy Społecznej
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: DAG.330.1.2018
wartość: PONIŻEJ 30000 EURO
termin składania ofert: 26 stycznia 2018  08:30
wynik postępowania: Wpłynęły trzy oferty: 1. Przedsiębiorstwo usługowo handlowe Karaś Piotr Kornatowo 86-230 Lisewo wartość oferty56697,29wartość punktowa 66,7. 2. Zakład produkcyjno usługowo handlowy Andrzej Broszko Sokoligóra 87-400 Golub Dobrzyń wartość oferty 46936,71 wartość punktowa 91,0. 3. Przedsiębiorstwo handlowo usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki ul. Drzymały 14 87-100 Toruń wartość oferty 43197,81 wartość punktowa oferty 90,4. 





ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:DAG.330.1.2018.SO
Nazwa zadania:
Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych na pokrycie z papy termozgrzewalnej na budynku gospodarczym w Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
Adres zamawiającego: Mgoszcz 54
Kod Miejscowość: 86-230 Lisewo
Telefon: 56 6768613
Faks: 56 6768613
adres strony internetowej: www:bip.powiat-chelmno.pl
adres poczty elektronicznej: dag.mgoszcz@wp.pl
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30

II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo zamówień publicznych, opublikowany w Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 wraz ze zmianami wprowadzonymi ustawą z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020),rządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz.1126),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.(Dz. U. z 2015 r. poz. 2263).

2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę.
3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 2 oraz art. 70 Prawa zamówień publicznych.
4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej "SIWZ" lub "specyfikacją"), zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp .

III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych na pokrycie z papy termozgrzewalnej Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały nakreślone w Specyfikacji technicznej załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: CPV 45261000-4
3. Termin wykonania robót ustala się na dzień 30 maja 2018 r.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4) jest ofertą, która zawiera rażąco niską cenę lub koszt przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz decyzja o wykluczeniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
IV. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dost wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy załącznik nr 2 - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
3) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym.
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacanie prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki zus, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. IV.2., nie są dołączane do oferty.

V. Termin związania ofertą
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

VI. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Przygotowanie oferty:
1) Na ofertę składają się oświadczenia i załączniki wymienione w niniejszej specyfikacji.
2) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, lub wersji elektronicznej w języku polskim, pismem czytelnym.
3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4) Oferta oraz wymagane formularze zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy.
5) Wszystkie strony oferty powinny być spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
2. Sposób zaadresowania oferty:
Dom Pomocy Społecznej Mgoszcz 54 86-230 Lisewo oraz opisane odpowiednio(zgodnie pakietem którego dotyczy oferta): „Oferta na wymianę pokrycia dachowego…..........” do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu ” Postępowanie nr DAG.330.1.2018.SO
Oferty należ złożyć do dnia: 26.01.2018 r. do godziny 8:30 w siedzibie zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej, Mgoszcz 54, 86-230 Lisewo, pokój nr 9
Oferty zostaną otwarte dnia: 26.01.2018 r. o godzinie 8:45 w siedzibie zamawiającego.

VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium cena oferty - 75%, okres gwarancji - 20%, termin załatwienia reklamacji - 5%
2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki wykonania zadania.

VIII. Postanowienia końcowe
1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili ich otwarcia, w trakcie prowadzonego postępowania, za wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
1) zamawiający udostępnia wskazane dokumenty na wniosek wykonawców,
2) dokumenty dostępne do wglądu wyłącznie w siedzibie Zamawiającego.
2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia treści zapytania pod adres e-mail dag.mgoszcz@wp.pl. Wyjaśnienia Zamawiający zamieści na stronie internetowej.

Załączniki:
1. Specyfikacja techniczna (768kB) pdf
2. Kosztorys Inwestorski (129kB) pdf
3. Oferta Wykonawcy (378kB) pdf
4. Przedmiar (399kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Stanisław Otremba
Opublikował: Stanisław Otremba (19 stycznia 2018, 15:03:07)

Ostatnia zmiana: Stanisław Otremba (7 lutego 2018, 08:38:56)
Zmieniono: wybór oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 295