Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne

uzasadnienie wyboru: Informujemy, że nabór na wyżej wymienione stanowisko nie został rozstrzygnięty z uwagi na to, że jedyna zgłoszona kandydatura nie spełniła wymagań formalnych do zatrudnienia.


Wytworzył: Kinga Zbilska (26 stycznia 2024)
Wprowadził: Dariusz Banach (26 stycznia 2024, 09:22:00)



stanowisko:

Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
termin składania dokumentów: 23 stycznia 2024  14:00




Chełmno, dnia 08.01.2024 r.
 
Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 poz. 530)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:

Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy

wymiar etatu: 1

na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
3) nieposzlakowana opinia,
4) wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym,
5) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne,
6) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2 letni staż w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy zaliczyć można wykonywanie co najmniej przez 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na ww. stanowisku),
7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa z zakresu geodezji, kartografii i gospodarki nieruchomościami, w tym ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o gospodarce nieruchomościami (z aktami wykonawczymi),
2) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego m.in.: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego,
3) dobra znajomość obsługi komputera - znajomość programów EWID, Pakiet MS Office,
4) umiejętność kierowania zespołem, w tym: planowania i organizacji pracy, wyznaczania zadań i rozliczania ich realizacji, motywowania pracowników i dbania o ich właściwy rozwój zawodowy, zapewnienia odpowiedniej atmosfery w kierowanym zespole,
5) komunikatywność, rzetelność, obiektywizm, samodzielność, punktualność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
6) wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje m.in.:
1) pełnienie funkcji Geodety Powiatowego, w tym wykonywanie zadań starosty określonych w art. 7d ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
2) kierowanie pracą Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, w tym w szczególności:
a) organizowanie pracy w wydziale,
b) ustalanie zakresów czynności podległym pracownikom,
c) nadzorowanie i bieżące kontrolowanie prawidłowości realizowanych zadań oraz przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników wydziału, a także przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, bhp i p.poż.,
d) dokonywanie okresowej oceny podległych pracowników,
e) wnioskowanie do starosty w sprawach związanych z naborem na wolne stanowisko pracy, z nagradzaniem, awansowaniem pracowników wydziału, a także z udzielaniem im kar,
f) planowanie urlopów podległych pracowników,
g) zgłaszanie sekretarzowi występujących w wydziale potrzeb w zakresie szkoleń pracowniczych, zapewnienia odpowiednich warunków pracy, zaopatrzenia w niezbędny sprzęt, materiały, programy komputerowe, wydawnictwa, itp.,
h) wnioskowanie do starosty o udzielenie niezbędnych upoważnień dla pracowników wydziału, związanych z wykonywaniem przez nich zadań,
i) przygotowywanie projektu budżetu w części dotyczącej zadań realizowanych przez wydział oraz nadzór nad prawidłową realizacji budżetu,
3) nadzór nad prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wdrażanie nowoczesnych technik polepszających jakość zasobu,
4) współpraca z organami służby geodezyjnej i kartograficznej w zakresie realizowanych zadań,
5) przygotowywanie projektów uchwał rady, zarządu oraz zarządzeń starosty w sprawach należących do kompetencji wydziału,
6) sporządzanie obowiązujących sprawozdań, wykazów i analiz,
7) prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji sprawach indywidualnych w ramach udzielonych upoważnień,
8) wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań, odpowiednich do charakteru realizowanych na zajmowanym stanowisku obowiązków.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w systemie równoważnym,
2) praca przy monitorze ekranowym,
3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) zmienne tempo pracy,
5) wyjazdy służbowe,
6) sytuacje stresowe,

5. W grudniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowe i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopia zaświadczenia o nadanych uprawnieniach zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,
5) kopie świadectw pracy a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający staż pracy,
6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
8) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Kolejowa 1, pokój nr 307 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Kolejowa 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy”, w terminie do dnia 23.01.2024 roku do godz.14:00.


Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Kolejowej 1.


* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Kolejowa1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
 - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

metryczka


Wytworzył: Kinga Zbilska (8 stycznia 2024)
Opublikował: Dariusz Banach (8 stycznia 2024, 14:58:44)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (26 stycznia 2024, 09:22:00)
Zmieniono: dodano informację o wyniku naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 308