Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne  >  2024

wybrany kandydat: Ewa Bętkowska, zamieszkała w Klamrach 
uzasadnienie wyboru: Pani Ewa Bętkowska spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane przez kandydatkę wykształcenie i zdobyte doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania kryzysowego, jak również predyspozycje i umiejętności, gwarantują prawidłowość wykonywania obowiązków na stanowisku objętym naborem.



Wytworzył: Kinga Zbilska (16 marca 2021)
Wprowadził: Dariusz Banach (16 marca 2021, 10:17:19)



stanowisko:

podinspektor w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
termin składania dokumentów: 12 marca 2021  14:00




Chełmno, dnia 1.03.2021 r.

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2019 poz. 1282)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:


podinspektor w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego

wymiar etatu: 1,
na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie lub wyższe - kierunki: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo publiczne, bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne,
2) staż pracy: co najmniej 3 lata w przypadku wykształcenia średniego,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) nieposzlakowana opinia,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego (m.in.: ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o stanie wyjątkowym, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy o stanie wojennym oraz kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczpospolitej Polski),
2) dobra znajomość obsługi komputera - znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel),
3) komunikatywność, dokładność, samodzielność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, planowania, odporność na stres,
4) wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :.
1) opracowywanie planów, procedur systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania,
2) organizowanie, kierowanie i koordynowanie akcjami zwalczającymi klęski żywiołowe oraz nakładanie obowiązku świadczeń rzeczowych i osobistych w przypadku niewystarczających środków będących w dyspozycji starosty dla zwalczania tych klęsk,
3) koordynowanie i udział w szacowaniu strat w sytuacji wystąpienia kryzysu oraz planowanie procesu odbudowy,
4) organizowanie i zapewnienie współdziałania wszystkich jednostek organizacyjnych administracji rządowej i samorządowej oraz organizacji pozarządowych działających na terenie powiatu w zakresie reagowania w sytuacjach kryzysowych,
5) organizowanie ochrony przeciwpowodziowej w powiecie,
6) planowanie i przygotowanie środków transportowych, warunków bytowych oraz pomocy lekarskiej i społecznej dla ewakuowanej ludności.
7) wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań, odpowiednich do charakteru realizowanych na zajmowanym stanowisku obowiązków. .

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w systemie równoważnym,
2) praca przy monitorze ekranowym,
3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) zmienne tempo pracy,
5) wyjazdy służbowe,
6) sytuacje stresowe,
7) kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W lutym 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowe i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający staż pracy,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor” w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie przy ul. Harcerskiej 1 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor”, w terminie do dnia 12.03.2021 r. do godz.14:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.


* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe


KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
 - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

metryczka


Wytworzył: Zdzisław Gamański (1 marca 2021)
Opublikował: Dariusz Banach (1 marca 2021, 10:14:01)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (16 marca 2021, 10:17:19)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 465