Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne  >  2024

wybrany kandydat: Romuald Chojnacki, zamieszkały w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pan Romuald Chojnacki był jedynym kandydatem, który złożył ofertę w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze. Jego oferta spełniła wszystkie wymogi formalne określone przez pracodawcę. Przeprowadzona z kandydatem rozmowa kwalifikacyjna potwierdziła jego wysokie kompetencje, odpowiednią wiedzę, doświadczenie, a także cechy osobowościowe predysponujące do pracy na stanowisku objętym naborem.


Wytworzył: Tadeusz Derebecki (1 marca 2019)
Wprowadził: Dariusz Banach (1 marca 2019, 10:25:24)



stanowisko:

inspektor ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
termin składania dokumentów: 25 lutego 2019  13:00




Chełmno, dnia 13.02.2019r.
 
Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:

inspektor ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

wymiar etatu: 0,5 na podstawie umowy o pracę


1. Wymagania niezbędne:
 1) wykształcenie wyższe, preferowane specjalności wojskowe, zarządzanie kryzysowe lub pokrewne,
 2) co najmniej 3 – letni staż pracy, preferowane doświadczenie zawodowe związane z obronnością, zarządzaniem kryzysowym i obroną cywilną,
 3) obywatelstwo polskie,
 4) korzystanie z pełni praw publicznych,
 5) nieposzlakowana opinia,
 6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
 7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
 1) dobra znajomość problematyki związanej z obronnością kraju, obroną cywilną i zarządzaniem kryzysowym, w tym szczególnie ustaw: o powszechnym obowiązku obrony RP oraz o zarządzaniu kryzysowym i przepisów pokrewnych,
 2) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
 3) dobra znajomość obsługi komputera,
 4) umiejętność pisania, tworzenia i redagowania tekstów,
 5) komunikatywność, rzetelność, umiejętność samodzielnego działania, w tym pod presją czasu, kreatywność,
 6) gotowość do pracy w niestandardowych godzinach dostosowanych do potrzeb sytuacji kryzysowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizowanie wszelkich spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, planowania obronnego, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, w szczególności:
 1) planowanie działalności z zakresu spraw obronnych,
 2) organizowanie i przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej,
 3) planowanie, organizowanie i przeprowadzanie akcji kurierskiej,
 4) analiza stanu przygotowania i funkcjonowania systemu ochrony ludności i spraw obronnych,
 5) opracowywanie i aktualizowanie planów obrony cywilnej powiatu i nadzór nad opracowywaniem i aktualizowaniem planów obrony cywilnej gmin,
 6) ustalanie zadań z zakresu obrony cywilnej i spraw obronnych dla starostwa, kierowników powiatowych służb i straży oraz jednostek organizacyjnych powiatu,
 7) planowanie i organizowanie ewakuacji ludności,
 8) opracowywanie i prowadzenie dokumentacji obronnej w starostwie, w tym planu operacyjnego starostwa i dokumentacji HNS i CIMIC,
 9) przygotowywanie i prowadzenie ćwiczeń i szkoleń z zakresu obrony cywilnej i obronności,
 10) organizowanie ochrony przeciwpowodziowej w powiecie,
 11) opracowywanie planów, procedur systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 1) praca w systemie równoważnym,
 2) praca przy monitorze ekranowym,
 3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
 4) zmienne tempo pracy,
 5) wyjazdy służbowe,
 6) sytuacje stresowe.

5. W miesiącu styczniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
 1) życiorys (CV),
 2) list motywacyjny,
 3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający przynajmniej 3-letni staż pracy,
 5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych, *
 6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
 7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”, w terminie do dnia 25 lutego 2019 roku do godz. 13:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.



* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.



KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
 - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.


metryczka


Wytworzył: Zdzisław Gamański (13 lutego 2019)
Opublikował: Dariusz Banach (13 lutego 2019, 09:06:04)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (1 marca 2019, 10:25:24)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 580