zamówienie na:

WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ DOTYCZĄCEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1622C CHEŁMNO - SZTYNWAG

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: PONIŻEJ 206 tys. EURO
termin składania ofert: 1 kwietnia 2009  10:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/8/2009), którego przedmiotem jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przebudowy drogi powiatowej nr 1622C Chełmno - Sztynwag, w wyniku, którego złożono oferty w dniu 01.04.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 5, złożonej przez Wykonawcę: Biuro Projektów Drogowych, Piotr Kania, 84-217 Kamień, ul. Władysława Reymonta 3. Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta nr 5 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 1: MBZ Biuro Projektowe „MBZ Andler, Tomczak” Sp. J., 87-800 Włocławek, ul. Jana Pawła II 79; Oferta nr 2: Biuro Projektowo – Usługowe „BAMP”, inż. Piotr Kuciak, 62-023 Gądki, Kamionki, os. Kresowe 5; Oferta nr 3: Zakład Usługowo - Projektowy „AS”, Hanna Sobiczewska 86-100 Świecie, ul. Polna 6/17; Oferta nr 4: AMT PARTNER Sp. z o.o., 80-252 Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 15. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena - 55,34; Oferta nr 4 - liczba pkt w kryterium cena - 41,26; Oferta nr 5 - liczba pkt w kryterium cena - 100. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z Wykonawcą podpisano dnia 22.04.2009 r. 




Nr spr.: PZD/8/2009
 
POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na:
"WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ DOTYCZĄCEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1622C CHEŁMNO - SZTYNWAG"
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, telefon (056) 686 48 53. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została udostępniona poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamóweinia (147kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia Wykonawcy (28kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług (32kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób (38kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz Ofertowy (36kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - Planowany zakres przebudowy drogi 1622C (44kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy (64kB) word


3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przebudowy drogi powiatowej nr 1622C Chełmno – Sztynwag.
1) Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
-  usługi inżynieryjne w zakresie projektowania – kod CPV: 71.32.00.00-7.
2) Planowane parametry techniczne oraz zakres robót związanych z wykonaniem przebudowy drogi powiatowej nr 1622C Chełmno - Sztynwag podane są w załączniku nr 5 do SIWZ.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.
a) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.  1227).
b) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
c) Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego wszystkich branż związanych z realizacją inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U.  z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072).
d) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
e) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
f) Złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Termin wykonania zamówienia: do 1 września 2009 r.
7.  Warunki udziału w postępowaniu.
1)  W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a)  posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia/ nie spełnia.
3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
a) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną dokumentację projektowo – kosztorysową, dotyczącą inwestycji drogowej o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1)  Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązany jest on przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązany jest on przedłożyć:
a)  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b)   wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c)  pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9.  Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
10.  Kryteria oceny ofert:
-  100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 01.04.2009 r. do godz. 10:00.
12.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.  Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14.  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.  Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.03.2009 r.
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (24 marca 2009, 14:37:07)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (24 kwietnia 2009, 11:30:14)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1287