zamówienie na:

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. „PRZEBUDOWA CIĄGU DROGOWEGO ZEGARTOWICE – LISEWO

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: PONIŻEJ 206 TYS. EURO
termin składania ofert: 3 marca 2009  10:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/3/2009), którego przedmiotem są usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa ciągu drogowego Zegartowice – Lisewo”, w wyniku którego złożono oferty w dniu 03.03.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 2, złożonej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej, Sp. z o.o. 85-717 Bydgoszcz, ul. Gajowa 99. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrana oferta nr 2 jest ofertą zawierająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 1: Inżynieria Lądowa, Marcin Szerszeń, 86-260 Unisław, Grzybno 21. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1: 90,99 pkt., Oferta nr 2: 100 pkt. Jedynym kryterium oceny była cena brutto za wykonanie zamówienia. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 17.03.2009 r. 




Nr spr.: PZD/3/2009
 
 
Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie usługi:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI                                          pn. „PRZEBUDOWA CIĄGU DROGOWEGO ZEGARTOWICE – LISEWO"
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, telefon (056) 686 48 53.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została udostępniona poniżej:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (159kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia Wykonawcy (29kB) word
Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług (32kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób (38kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz Ofertowy (36kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (68kB) word
3. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa ciągu drogowego Zegartowice – Lisewo”.
1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami, określonymi w dokumentacji projektowej i przetargowej na realizację inwestycji pn. „Przebudowa ciągu drogowego Zegartowice - Lisewo”;
b) Przebudowa ciągu drogowego Zegartowice – Lisewo obejmuje wykonanie:
- przebudowy drogi powiatowej nr 1641C Stacja PKP Wrocławki – do drogi krajowej nr 1 na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+218 do km 5+988,
- przebudowy drogi powiatowej nr 1637C Wrocławki – Dubielno na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+000 do km 1+842,
- przebudowy drogi powiatowej nr 1619C Lisewo – Dubielno – Chełmża na odcinku wg kilometrażu drogi  od km 0+022 do km 8+976.
2) Nomenklatura według kodów CPV: nadzór nad robotami budowlanymi – kod CPV: 71.24.70.00-1.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Termin wykonania zamówienia.
1) Termin wykonania zamówienia obejmuje:
a) okres realizacji inwestycji pn. „Przebudowa ciągu drogowego Zegartowice – Lisewo”, która została podzielona na następujące etapy:
-  Etap 1 realizacji, obejmujący przebudowę drogi powiatowej nr 1641C Stacja PKP Wrocławki – do drogi krajowej nr 1 na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+218 do km 5+988; termin wykonania – do 31 maja 2009 r.,
-  Etap 2 realizacji, obejmujący przebudowę drogi powiatowej nr 1637C Wrocławki – Dubielno na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+000 do km 1+842; termin wykonania – do 30 czerwca 2009 r.,
- Etap 3 realizacji, obejmujący przebudowę drogi powiatowej nr 1619C Lisewo – Dubielno – Chełmża na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+022 do km 8+976; termin wykonania – do 30 września 2009 r,
b) okres ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji, który to okres gwarancji został ustalony na 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót,
2) Przewidywany termin rozpoczęcia robót – marzec 2009 r. O terminie rozpoczęcia robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
3) Planowany termin zakończenia robót – do 30 września 2009 r.
4) Planowany termin podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót związanych z realizacją całości inwestycji – do 7 października 2009 r.
5) O terminie rozpoczecia ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
6) Planowany termin zakończenia pełnienia nadzoru inwestorskiego – do 7 października 2012r. 
7. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia/ nie spełnia.
3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
a) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowej o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązany jest on przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c)  pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z          art. 45 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Kryteria oceny ofert:
-  100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 03.03.2009 r. do godz. 10:00.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.02.2009 r.
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (23 lutego 2009, 13:24:48)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (20 marca 2009, 08:45:13)
Zmieniono: dodano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1219