zamówienie na:

"PRZEBUDOWA CIĄGU DROGOWEGO BRZOZOWO - UNISŁAW", ETAP 2

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: poniżej 5150 tys. euro
termin składania ofert: 10 marca 2009  11:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/2/2009), którego przedmiotem są roboty polegające na wykonaniu przebudowy ciągu drogowego Brzozowo – Unisław, Etap 2, w wyniku którego złożono oferty w dniu 10.03.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 4, złożonej przez Wykonawcę:Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., 87-100 Toruń, ul. Polna 113. Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta nr 4 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 1- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., 86-100 Świecie, ul. Laskowicka 3; Oferta nr 2- „DROGOMEX” Sp. z o.o., 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 4; Oferta nr 3- Skanska S.A., 01-518 Warszawa, ul. Gen. J. Zajączka 9; Oferta nr 5- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o., 86-061 Brzoza, Kobylarnia 8. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena 94,80; Oferta nr 2 - liczba pkt w kryterium cena 84,83; Oferta nr 3 - liczba pkt w kryterium cena 91,30; Oferta nr 4 - liczba pkt w kryterium cena 100; Oferta nr 5 - liczba pkt w kryterium cena 81,26. Cena była jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z Wykonawcą podpisano dnia 30.03.2009 r. 




Nr spr.: PZD/2/2009
 
 
Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie:
"PRZEBUDOWY CIĄGU DROGOWEGO BRZOZOWO – UNISŁAW”, ETAP 2
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655z późn. zm.).
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, telefon  (056) 686 48 53. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została udostępniona poniżej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (158kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia Wykonawcy (29kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót (34kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób (38kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz narządzi i urządzeń (34kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - Kosztorys ofertowy (146kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz Ofertowy (35kB) word

Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne, część 1 (1989kB) word

Załącznik nr 7.1 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne, część 2 (2025kB) word

Załącznik nr 7.2 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne, część 3 (1515kB) word

Załącznik nr 7.3 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne, część 4 (2066kB) word

Załącznik nr 7.4 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne, część 5 (1424kB) word

Załącznik nr 7.5 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne, część 6 (1641kB) word

Załącznik nr 7.6 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne, część 7 (1614kB) word

Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, część opisowa (272kB) pdf

Załącznik nr 8.1 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 1 (372kB) pdf

Załącznik nr 8.2 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 2 (415kB) pdf

Załącznik nr 8.3 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 3 (338kB) pdf

Załącznik nr 8.4 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 4 (411kB) pdf

Załącznik nr 8.5 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 5 (390kB) pdf

Załącznik nr 8.6 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 6 (306kB) pdf

Załącznik nr 8.7 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 7 (293kB) pdf

Załącznik nr 8.8 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 8 (251kB) pdf

Załącznik nr 8.9 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 9 (443kB) pdf

Załącznik nr 8.10 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 10 (253kB) pdf

Załącznik nr 8.11 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 11 (292kB) pdf

Załącznik nr 8.12 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 12 (276kB) pdf

Załącznik nr 8.13 do SIWZ - Lokalizacja robót, arkusz 13 (254kB) pdf

Załącznik nr 8.14 do SIWZ - Przekroje konstrukcyjne (528kB) pdf

Załącznik nr 8.15 do SIWZ - Szczegóły konstrukcyjne (316kB) pdf

Załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór umowy (91kB) word

Załącznik nr 9.1 do SIWZ - Harmonogram rzeczowo - finansowy (23kB) excel

wyjaśnienia treści SIWZ 1 (31kB) word

Wyjaśnienia do treści SIWZ 2 (30kB) plik


W przypadku problemów z bezpośrednim otwarciem plików w formacie pdf. zalecane jest wcześniejsze ich zapisanie na dysku komputera.


3. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu przebudowy ciągu drogowego Brzozowo – Unisław, Etap 2, obejmujący:
- drogę  powiatową nr 1604C Brzozowo – Nawra na odcinku  wg kilometrażu drogi od km 0+071,89 do km 4+292,80;
- drogę powiatową nr 1607C Dorposz Szlachecki – Unisław na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+000,00 do km 6+526,00.
Rodzaj robót według kodów CPV: roboty drogowe – kod CPV: 45233140-2.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót przedstawione są w „specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót”.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Termin wykonania zamówienia.
1) Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na następujące etapy realizacji:
a) Etap A realizacji zamówienia, obejmujący przebudowę drogi powiatowej nr 1604C Brzozowo – Nawra  na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+071,89 do km 4+292,80; termin wykonania – od dnia podpisania umowy do 1 czerwca 2009 r.;
b) Etap B realizacji zamówienia, obejmujący przebudowę drogi powiatowej nr 1607C Dorposz Szlachecki – Unisław na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+000,00 do km 6+526,00; termin wykonania – do 31 lipca 2009 r.
2) Termin wykonania całości zamówienia - do 31 lipca 2009 r.
3) Rozpoczęcie Etapu B realizacji zamówienia możliwe jest po zakończeniu Etapu A realizacji zamówienia.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
1) W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia/ nie spełnia.
3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
a) spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia;
b) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwa przedsięwzięcia o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązany jest on przedłożyć:
a)  aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
f)  pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z  art. 45 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Kryteria oceny oferty:
-  100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 10.03.2009 r. do godz. 11:00.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.02.2009 r.
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (16 lutego 2009, 12:45:04)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (1 kwietnia 2009, 09:45:22)
Zmieniono: Dodano informacje o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1659