zamówienie na:

Świadczenie usług na stanowisku : Kierowca- Ratownik Zespołu Wyjazdowego – „W” i „R” - Działu Pomocy Doraźnej - ZOZ Chełmno i usług związanych z przeniesieniem pacjenta do karetki a także współdziałania w zakresie ratownictwa medycznego z zespołem wyjazdowym , zgodnie z zasadami wiedzy i posiadanymi umiejętnościami.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 20 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/117/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : „Świadczenie usług na stanowisku Kierowca –Ratownik Zespołu Wyjazdowego „W” i „R” Działu Pomocy Doraźnej w ZOZ Chełmno " Jako najkorzystniejszą została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę : Oferta nr : 1 Wykonawca : Piotr Słoniecki Adres : ul. Podgórna 19 , 86-200 Chełmno Cena : 16,50 za godz. brutto Wykonawca w kryterium cena – uzyskał 95,00 pkt.; w kryterium doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia - uzyskał 5,00 pkt. ; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , Zamawiający wybrał ofertę , która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. W/w postępowaniu złożono jedną ważną ofertę. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt. ; doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia – 5% , punktacja maksymalna 5pkt. ; Łączna punktacja – 100 pkt.. Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; St. inspektor ds. zamówień publicznych – Barbara Prybińska 




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
1. Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : Kujawsko- Pomorskie
tel. / 0-56 / 677-26-07
2. Tryb postępowania:
ogłasza przetarg nieograniczony na podstawie art..39 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.
z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ). na :
Świadczenie usług na stanowisku Kierowca –Ratownik Zespołu Wyjazdowego „W” i „R” Działu Pomocy Doraźnej w ZOZ Chełmno.
3. Sposób uzyskania SIWZ zamówienia oraz tryb udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących SIWZ:
1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 (budynek administracji ) w godz. 8°°- 14°°, lub zostanie wysłana pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy . Wykonawca we wniosku winien określić w jakiej formie chce otrzymać SIWZ – pisemnie, droga elektroniczna /
2 . Adresy internetowe :
Ogólny adres zamawiającego : www.zoz.chelmno.pl
3. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest st. inspektor ds. zamówień publicznych Barbara Prybińska tel./fax / 0-56 / 677-26-15 / e-mail : przetargi@zoz.chelmno.pl /
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług na stanowisku : Kierowca- Ratownik Zespołu Wyjazdowego – „W” i „R” - Działu Pomocy Doraźnej - ZOZ Chełmno i usług związanych z przeniesieniem pacjenta do karetki a także współdziałania w zakresie ratownictwa medycznego z zespołem wyjazdowym , zgodnie z zasadami wiedzy i posiadanymi umiejętnościami .
Zasady :
- postępowania przy wykonywaniu obowiązków kierowców w Zespołach Wyjazdowych „W” i „R” Działu Pomocy Doraźnej określa załącznik nr 1do Zarządzenia nr 14/2005 Dyrektora ZOZ -u z dnia 08.06.2005 r.
- procedury zdawania i pobierania samochodu przez kierowców karetek określa załącznik nr 2 oraz
załącznik nr 3 do Zarządzenia nr 14/2005 Dyrektora ZOZ -u z dnia 08.06.2005r.
- zgłaszania wszelkich awarii , przeglądu , uszkodzenia w samochodzie określa załącznik nr 4/2005 do
Zarządzenia Dyrektora ZOZ -u z dnia 08.06.2005 r.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień : kod CPV
85.10.00.00 -0 usługi w ochronie zdrowia
85.14.00.00-2 różne usługi w dziedzinie zdrowia
60.13.00.00-8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
5. Wartość zamówienia
poniżej 133.000 EURO
6. Oferta wariantowa i częściowa :
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Termin wykonania zamówienia :
Umowa zostanie zawarta na czas określony - 0d 01.03.2009 r. do 30.06.2009r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełnią następujące
warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy – PZP),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy – PZP);
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy – PZP),
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – PZP (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy – PZP).
1.1 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej ( art.23 ust.1 ustawy Pzp) :
a) dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców .
c) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została
wybrana , Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców ( art. 23 ust.4 ustawy Pzp
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególne warunki. Nie spełnienie
chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z
postępowania.
9. Wymagane wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10. Kryteria oceny ofert i ich wagi :
Kryteria oceny ofert:
· oferowana cena.( wartość oferty brutto )............................... ..........................95pkt.
· doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia......... 5pkt.
11. Miejsce i termin składania ofert:
ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 / Sekretariat / 86-200 Chełmno
Termin : do 20.02.2009r. do godz. 11°°
12. Miejsce i termin otwarcia ofert
ZOZ Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno
Pokój nr 6 / budynek administracji /
Termin : 20.02.2009 r. godz. 12³º
13. Termin związania ofertą :
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez 30 dni licząc od dnia jej otwarcia .
14.. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych .
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
17.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=198&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (13 lutego 2009, 13:27:16)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (23 lutego 2009, 08:58:05)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1395