zamówienie na:

Dostawa sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: Powyżej 206.000 EURO
termin składania ofert: 24 marca 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/28/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych działająca w imieniu Zamawiającego Komisja przetargowa informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn. : „Dostawa sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego w SP ZOZ Chełmno ”. Nr sprawy: 8/2009/ZP Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę : Oferta nr : 1 Firma : STOLTER Sp. z o.o. Adres : Grubno 63 ; 86-212 Stolno Cena : 460.094,65 zł brutto Firma w kryterium cena – uzyskała 100 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , działająca w imieniu Zamawiającego Komisja przetargowa wybrała ofertę , która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 100%, punktacja maksymalna 100 pkt. Łączna punktacja – 100 pkt.. Jednocześnie działaj ą ca w imieniu Zamawiaj ą cego Komisja Przetargowa informuje , że : 1. W/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona tylko jedna oferta . 2. W/w postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty .. 3. Z w/w postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy. 4..Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana zgodnie z art. 94ust.1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 92 ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informacja zostaje zamieszczona na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ. www.zoz.chelmno.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie . Komisja przetargowa : 1. Przewodniczący komisji przetargowej : Specjalista ds. audytu wewnętrznego Ewa Gidaszewska ………………………………........ 2. Z-ca przewodniczącego komisji przetargowej : Pielęgniarka Oddziałowa O/Pediatrycznego Marzenna Bagińska ……………………………… 3. Członek komisji przetargowej : Pielęgniarka epidemiologiczna Marzanna Ossowska ………………………………....... 4. Sekretarz komisji przetargowej : St. Inspektor ds. zamówień publicznych - Barbara Prybińska ………………………………. 




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
1. Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : Kujawsko- Pomorskie
tel. / 0-56 / 677-26-07
fax / 0-56 / 677 -27-10
2. Tryb postępowania:
ogłasza przetarg nieograniczony na podstawie art..39 – 46 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) pn. :
Dostawa sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego w SP ZOZ Chełmno, dotyczy I etapu realizacji projektu Nr WND-RPKP.03.02.00-04-13/08 - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w powiecie chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie SP ZOZ w Chełmnie . Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego / EFRR w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013 – Priorytetu 3. Rozwój infrastruktury społecznej ,
Działanie 3.2 Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej /
3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:
1 . Adresy internetowe na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami :
Ogólny adres zamawiającego : www.zoz.chelmno.pl
2. SIWZ można uzyskać pod adresem Zamawiającego :
Zespół Opieki Zdrowotnej , Plac Rydygiera 1 , 86-200 Chełmno Kontakt :Biuro Zamówień Publicznych / pokój nr 6 – budynek administracji / Barbara Prybińska
tel./fax / 0-56 / 677-26-15 e-mail przetargi@zoz.chelmno.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz załącznikami można odebrać osobiście w godz. 8°°- 14°° lub zostanie wysłana pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy. Wykonawca we wniosku winien określić w jakiej formie chce otrzymać SIWZ / pisemnie, droga elektroniczna/.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest :
Dostawa, montaż i przekazanie do użytku sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego w SP ZOZ Chełmno oraz szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi n/w sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego : ssak elektryczny , lampa do fototerapii , waga dla niemowląt, pompa infuzyjna , stanowisko do nieinwazyjnego wspomagania oddychania noworodka, lampa bakteriobójcza przepływowa , laryngoskop, lampa bezcieniowa zabiegowo – diagnostyczna , defibrylator dwufazowy , waga osobowa
ze wzrostomierzem , waga osobowa , krzesło do pobierania krwi , kozetka lekarska , stół do badań z manualną regulacją wysokości , ogrzewacz przewoźny do pielęgnacji niemowląt , stanowisko do pielęgnacji niemowląt , łóżko szpitalne , szafka przyłóżkowa , urządzenie do resuscytacji noworodków z regulowanym ciśnieniem , pulsoksymetr,
2. Szczegółowy rodzaj i ilości sprzętu medycznego oraz kompleksowego wyposażenia medycznego zawiera załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ „ Zestawienie warunków i parametrów wymaganych” .
5. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 Ustaw PZP oraz o okolicznościach po których Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień .
1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy – PZP
6. Wartość zamówienia
Powyżej 206.000 EURO
7. Oferta wariantowa i częściowa :
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień : kod CPV
33.17.22.00-8 – Urządzenie do resuscytacji
33.15.74.00-9 - Medyczna aparatura oddechowa
33.15.20.00-0 - Inkubator
33.19.23.00-5 - Meble medyczne z wyjątkiem łóżek i stołów
33.19.21.20-9 – Łóżka szpitalne
33.19.22.00-4 - Stoły medyczne
33.19.41.10-0 – Pompy infuzyjne
33.10.00.00-1 – Urządzenia medyczne
33.52.10.00-4 – Lampy
38.31.10.00-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
33.18.21.00-0 – Defibrylatory
33.19.00.00-9 - Różne urządzenia i produkty medyczne
8. Termin wykonania zamówienia :
1. Przedmiotowa dostawa wraz z montażem będzie wykonywana ciągu 8 tygodni od dnia podpisania umowy .
9. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich oceny:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione wymogi dotyczące sytuacji podmiotowej :
a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy – PZP),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy – PZP);
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy – PZP),
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy – PZP).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególne warunki.
Dokumenty lub oświadczenia , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 i 24 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ .
7.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ .
8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Należy wykazać co najmniej 1 dostawę wyposażenia szpitali w meble i/lub sprzęt medyczny, o
wartości powyżej 400.000,00 zł złotych brutto .
9. Aktualna Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.
10. Wymagane wadium
Wadium w wysokości 4.300,00 zł .Warunki wniesienia wadium określono w SIWZ.
10. Kryteria oceny ofert i ich wagi :
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona komisja przetargowa na podstawie kryteriów: Najniższa cena
· Cena ……………..waga: 100%
Maksymalna ilość punktów - 100 / waga 100%=100 pkt./
11. Miejsce i termin składania ofert:
ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 / Sekretariat / 86-200 Chełmno
Termin : do 24.03. 2009r. do godz. 11°°
12. Miejsce i termin otwarcia ofert
ZOZ Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno
Biuro Zamówień publicznych / budynek administracji pokój nr6 /
Termin : 24.03.2009 r. godz. 11³°
13. Termin związania ofertą :
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez 60 dni licząc od dnia jej otwarcia .
14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektroniczne .
Ogłoszenie do publikacji przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 09.02.2009r.
Ogłoszenie opublikowano w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej /Dz. U. S / w dniu 11.02.2009r , pod numerem 2009/S 28-040955
Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie UZP w dniu 11.02.2009r. na portalu UZP , pod numerem 25018-2009
Ogłoszenie opublikowano na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz na stronie internetowej Zamawiającego i w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego w dniu 12.02.2009r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajda państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=196&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (12 lutego 2009, 10:05:12)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (25 marca 2009, 13:44:35)
Zmieniono: Wybór najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1358