zamówienie na:

Dostawa Ambulansu Sanitarnego Typ 1A

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 9 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/113/2009 Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych działająca w imieniu Zamawiającego Komisja przetargowa informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : ” Dostawa 1 sztuki ambulansu typu A1 ”. Znak sprawy Nr 6/2009 Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę : Oferta nr : 1 Firma : W.A.S. WIETMARSCHER – POLSKA Sp. z o.o. Adres : ul. Nowa 2 ; 87-162 Lubicz Górny Cena : 186.152,39 zł brutto , Firma w kryterium cena – uzyskała 100,00 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” ,działająca w imieniu Zamawiającego Komisja przetargowa , wybrała ofertę, która uzyskała najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 100%, punktacja maksymalna 100,00 pkt . Łączna punktacja – 100,00 pkt. Pozostali Wykonawcy , którzy złożyły oferty wg kolejności przyznanych punktów: Oferta nr : 2 Firma : „AUTO- CENTRUM” Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne S.A. Adres : ul. Z. Wojciechowskiego 7/17 ; 60-685 Poznań Cena : 199.700 zł brutto , Firma w kryterium cena – uzyskała 93,22 pkt.; uzyskując łączna punktację 93,22 pkt. ; Jednocześnie działaj ą ca, w imieniu Zamawiaj ą cego, Komisja Przetargowa informuje , że : 1. Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy. 2. W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. 3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana zgodnie z art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W/w pismo zostanie umieszczone na stronie internetowej ZOZ – u www.zoz.chelmno.pl Komisja przetargowa : Przewodniczący komisji - Lek. med.Tahrir Abubakr Z-ca przewodniczącego - Kierowca – ratownik Jan Waszczuk Sekretarz komisji St. Inspektor ds. zamówień publicznych - Barbara Prybińska 




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
1. Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : Kujawsko- Pomorskie
tel. / 0-56 / 677-26-07
2. Tryb postępowania:
ogłasza przetarg nieograniczony na podstawie art..39 – 46 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z
2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ). pn. : „DOSTAWA 1 SZTUKI AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1” , zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ .
3. Sposób uzyskania SIWZ zamówienia oraz tryb udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących SIWZ:
1. Nazwa , adresy i punkty kontaktowe;
Zespól Opieki Zdrowotnej w Chełmnie , Plac Rydygiera 1 , kontakt : Biuro Zamówień
Publicznych Barbara Prybińska , tel./fax / 0-56 / 677-26-15 e-mail
przetargi@zoz.chelmno.pl
2 . Adresy internetowe :
Ogólny adres zamawiającego : www.chelmno.pl
3 .Uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są :
a/ starszy inspektor ds. zamówień publicznych Barbara Prybińska
tel./ / 0-56 / 677-26-19 / e-mail : przetargi@zoz.chelmno.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa 1 sztuki ambulansu typu A1 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie , w rozumieniu Polskiej Normy PN-EN 1789:2008, zgodnie z parametrami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentacją techniczną Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia:
1. Świadectwo lub Wyciąg ze świadectwa homologacji na samochód skompletowany jako
sanitarny.
2. Deklaracji zgodności , w rozumieniu Polskiej Normy PN-EN 1789:2008, na ambulans
ratunkowy typ A1.
3.. Deklaracji zgodności , w rozumieniu Polskiej Normy PN-EN 1865:2002 dotyczące noszy i
innego sprzętu do przemieszczania pacjenta, stosowanego w ambulansach drogowych
4. Instrukcja obsługi ambulansu w języku polskim.
KOD CPV – 34.11.41.21-3 – karetki
5. Wartość zamówienia
Poniżej 133.000 EURO
6. Oferta wariantowa i częściowa :
1.Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
7. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych .
8. Termin wykonania zamówienia :
1. Przedmiotowa dostawa będzie dokonana w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy .
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełnią
następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt
1 ustawy – PZP),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2
ustawy – PZP);
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy – PZP),
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ustawy – PZP (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy – PZP).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na
zasadzie: wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególne warunki
10. Wymagane wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
11. Kryteria oceny ofert i ich wagi :
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Zamawiający na podstawie kryteriów:
· Cena ……………. ……....waga: 100 pkt.
12. Miejsce i termin składania ofert:
ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 / Sekretariat / 86-200 Chełmno
Termin : do 09.02.2009r. do godz. 11.00
13.Miejsce i termin otwarcia ofert
ZOZ Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno
Biuro Zamówień publicznych / budynek administracji pokój nr6 /
Termin : 09.02.2009 r. godz. 11.15
14. Termin związania ofertą :
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez 30 dni licząc od dnia jej otwarcia .
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=193&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (2 lutego 2009, 12:37:44)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (12 lutego 2009, 08:13:07)
Zmieniono: Wybór najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1141