zamówienie na:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 21 stycznia 2009  10:30
wynik postępowania: Chełmno, dnia 29.01.2009r N/Znak: ZOZ/II/ZP/109/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) działająca, w imieniu Zamawiającego, Komisja Przetargowa informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : " Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku”. nr spr. 4/2009 Jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty w poszczególnych częściach/ pakietach złożone przez Wykonawców : Pakiet nr 1 A BRAK OFERT Pakiet nr 2 BRAK OFERT Pakiet nr 3 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 2.337,95 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Pakiet nr 4 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 1.639,45 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Pakiet nr 5 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 9.957,42 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 75 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 17 pkt. uzyskując łączna punktację 97,00 pkt. ; Pakiet nr 6 Oferta nr : 3 Firma : Centrowet –Cezal O/Słupsk Adres : ul. Słoneczna 16F , 76-200 Słupsk Cena : 1.468,58 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Pakiet nr 7 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 18.122,17 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 75 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 10 pkt. uzyskując łączna punktację 90,00 pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , Komisja Przetargowa wybrała oferty w poszczególnych częściach /pakietach , które uzyskały najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : 1/ w zakresie pakietów nr: 1,2,5,7; cena brutto - waga kryterium 75%, punktacja maksymalna 75 pkt ; stabilność ceny - waga kryterium 5%, punktacja maksymalna 5 pkt. ; jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu – waga kryterium 20% , punktacja maksymalna20 pkt. Łączna punktacja – 100 pkt. 2/ w zakresie pakietów nr: 3,4,6; cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt ; stabilność ceny - waga kryterium 5%, punktacja maksymalna 5 pkt. ; Łączna punktacja – 100 pkt. Pozostali Wykonawcy , którzy złożyły oferty wg kolejności przyznanych punktów: Pakiet nr 5 Oferta nr: 2 Firma : GCZM ZARYS SP.Z O.O. Adres : ul. POD BOREM 18 41-808 ZABRZE Cena : 11.413,16 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 65,43 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 19 pkt. uzyskując łączna punktację 89,43 pkt. Oferta nr : 3 Firma : Centrowet –Cezal O/Słupsk Adres : ul. Słoneczna 16F , 76-200 Słupsk Cena : 10.223,27 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 73,05 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 11 pkt. uzyskując łączna punktację 89,05 pkt. Pakiet nr 6 Oferta nr : 1 Firma : BIALMED SP. Z O.O. Adres : ul. M.KONOPNICKIEJ 11a 12-230 BIAŁA PISKA Cena : 2.285,52 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 61,04 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 66,04 pkt. ; Pakiet nr 7 Oferta nr: 2 Firma : GCZM ZARYS SP.Z O.O. Adres : ul. POD BOREM 18 41-808 ZABRZE Cena : 19.669,82 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 69,10 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; w kryterium jakość i niezawodność w praktycznym stosowaniu - uzyskała 10 pkt. uzyskując łączna punktację 84,10 pkt. Jednocześnie działaj ą ca, w imieniu Zamawiaj ą cego, Komisja Przetargowa informuje , że : 1. Na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający poprawił oczywiste omyłki rachunkowe , z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek a/ W ofercie przetargowej nr 3 – wykonawca CENTROWET –CEZAL O/SŁUPSK - na w/w towar , dokonał następujących omyłek rachunkowych : w pakiecie nr 5 - obliczona wartość brutto nie odpowiada sumie wartości brutto za części zamówienia - jest ; 10.223,26 zł winno być : 10.223,27 zł 2. na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 oraz ust . 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie dotyczące części/pakietu nr 1A i 2; nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu danej części/pakiecie . 3. na podstawie art. 89ust. pkt2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) Zamawiający odrzuca ofertę: a/ Wykonawcy CENTROWET –CEZAL O/SŁUPSK, w pakiecie nr 1 , ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIZW Uzasadnienie odrzucenia oferty: Dostarczone przez w/w wykonawcę próbki asortymentu z poz. 4,7,8, nie odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – pakiet nr 1 do SIWZ. a/ próbka od Wykonawcy poz. 4 - papier do EKG AsCARD A4 z nadrukiem rozmiar 112x25 – natomiast Zamawiający wymagał w poz. 4 papier do EKG AsCARD A4 z nadrukiem rozmiar 112x46. W piśmie z dnia 15.01.2009r. Zamawiający nie dopuścił w pakiecie nr 1 w poz.4 - rolek o długości 25m b/ próbka od Wykonawcy poz. 7 - papier do EKG z nadrukiem LIFPAK 12 rozmiar 106x23 – natomiast Zamawiający wymagał w poz. 7 papier do EKG z nadrukiem LIFPAK 12 rozmiar 107x45. c/ próbka od Wykonawcy poz. 8 - papier do KTG BTL FC-700 rozmiar 215x20 – natomiast Zamawiający wymagał w poz. 8 papier do KTG BTL FC-700 rozmiar 216x45. Powyższe oznacza, iż oferta firmy CENTROWET –CEZAL O/SŁUPSK nie spełnia warunków SWIZ a tym samym podlega ona odrzuceniu. 4. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy . Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; Komisja przetargowa w składzie : Przewodnicząca komisji – mgr Barbara Guzek z-ca przewodniczącej - mgr Marzanna Ossowska sekretarz komisji - St. inspektor ds.. zam. publ. . Barbara Prybińska N/Znak: ZOZ/II/ZP/110/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Otrzymują wszyscy uczestnicy postępowania Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. : " Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku”. nr spr. 4/2009 1. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) zawiadamia , że postępowanie przetargowe pn. ” " Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku” zostało unieważnione w części/pakiecie nr 1, 1A i 2; 2. Podstawą unieważnienia jest art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z póż. zmianami ( Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ). Zgodnie z w/w przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W/w postępowaniu w części/pakiecie nr 1 złożono jedną ofertę , która podlega odrzuceniu , w części/pakiecie nr 1A i 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu . Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; Komisja przetargowa w składzie : Przewodnicząca komisji – mgr Barbara Guzek z-ca przewodniczącej - mgr Marzanna Ossowska sekretarz komisji - St. inspektor ds.. zam. publ. . Barbara Prybińska 




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
1. Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : Kujawsko- Pomorskie
tel. / 0-56 / 677-26-07
2. Tryb postępowania:
ogłasza przetarg nieograniczony na podstawie art..39 – 46 Ustawy z 29 stycznia 2004r.
Prawo Zamówień Publicznych z póż. zmianami / Dz.U. 2007r., Nr 223 poz.1655 , Dz.U. 2008r., Nr 171 poz. 1058 / / pn. :
„Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku ” , zgodnie z wymaganiami
określonymi w SIWZ
3. Sposób uzyskania SIWZ zamówienia oraz tryb udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących SIWZ:
1. Nazwa , adresy i punkty kontaktowe;
Zespól Opieki Zdrowotnej w Chełmnie , Plac Rydygiera 1 , kontakt : Biuro Zamówień
Publicznych / budynek administracji – pokój nr 6 /
2 . Adresy internetowe :
Ogólny adres zamawiającego : www.chelmno.pl
3 .Uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są :
a/ starszy inspektor ds. zamówień publicznych Barbara Prybińska
tel./fax / 0-56 / 677-26-15 / e-mail : przetargi@zoz.chelmno.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie Plac Rydygiera 1 - sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części/ pakietów.
3. Pod pojęciem oferta częściowa wg art. 2 pkt.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych rozumie się : pakiety od 1 do 7.
4. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia o równoważnych : cechach , jakości, spektrum działania i pod warunkiem tej samej postaci i wielkości opakowania.
5. Zestawienie oraz ilości zamawianego sprzętu medycznego j ednorazowego użytku , zostały wykazane jako Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – do niniejszej SIWZ.
6. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami pozwolenia dopuszczenia do obrotu i do używania w zależności od klasyfikacji danego wyrobu medycznego.
- w przypadku zakwalifikowania produktu do wyrobów medycznych, dokumenty określone w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. tj.:
· oznakowanie wyrobu znakiem CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie ( nie dotyczy wyrobów wykonanych na zamówienie, wyrobów przeznaczonych do badań klinicznych, wyrobów do diagnostyki in vitro przeznaczonych do oceny działania, zestawów wyrobów medycznych złożonych z wyrobów oznakowanych znakiem CE),
· deklaracja zgodności – „Declaration of Conformity” – dla wszystkich klas wyrobu
medycznego
· certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową,IIa,IIb,III),
· wpis/zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy o Wyrobach
Medycznych.- w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie).
- w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
- oferowane wyroby muszą posiadać wysoką jakość i spełniać funkcje do jakiej zostały przeznaczone;
- okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy.
5. Wartość zamówienia
Poniżej 133.000 EURO
6. Oferta wariantowa i częściowa :
1.Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych .
Opis części zamówienia , jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . Pod pojęciem oferta częściowa wg art. 2 pkt.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych rozumie się :pakiety od 1 do 7.
2..Ofertę można składać na dowolnie wybrany lub wszystkie pakiety. Każdy pakiet oceniany będzie indywidualnie.
3..Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia o równoważnych : cechach , jakości, spektrum działania i pod warunkiem tej samej postaci i wielkości opakowania.
Poszczególne pakiety :
Pakiet nr 1 – wyroby diagnostyczne KOD CPV – 3324130-5
Pakiet nr 2 – sprzęt med. jednorazowego użytku KOD CPV – 33141000-0
- wyroby diagnostyczne KOD CPV – 33124130-5
Pakiet nr 3 – kaniule KOD CPV- 33141220-8
- wyroby diagnostyczne KOD CPV – 33124130-5
Pakiet nr 4 – sprzęt medyczny jednorazowego użytku KOD CPV- 3314000-0
Pakiet nr 5– dreny KOD CPV – 33141640-8
Pakiet nr 6– zestawy medyczne KOD CPV – 33141620-2
- sprzęt medyczny jednorazowego użytku KOD CPV – 33141000-0
Pakiet nr 7 – strzykawki KOD CPV – 33141310-6
7. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych .Udzielenie zamówień uzupełniających nastąpi po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
8. Termin wykonania zamówienia :
Przedmiotowa dostawa będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
10. Wymagane wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
11. Kryteria oceny ofert i ich wagi :
1. Przy wyborze oferty działająca, w imieniu Zamawiającego, Komisja Przetargowa: będzie się kierowała następującymi kryteriami:
Lp. KRYTERIUM
RANGA
Część/pakiet nr:
1,2,5,7
Część/pakiet nr;
3,4,6
1. Cena 75% 95%
2. Jakość i niezawodność
w praktycznym stosowaniu 20% 0%
3. Stabilność ceny 5% 5%
12. Miejsce i termin składania ofert:
ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 / Sekretariat / 86-200 Chełmno
Termin : do 21.01.2009r. do godz. 10..30
13.Miejsce i termin otwarcia ofert
ZOZ Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno
Biuro Zamówień publicznych / budynek administracji pokój nr6 /
Termin : 21.01.2009 r. godz. 10.45
14. Termin związania ofertą :
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez 30 dni licząc od dnia jej otwarcia .
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
17.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajda państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=187&Itemid=42



metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (14 stycznia 2009, 09:33:57)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (30 stycznia 2009, 16:12:55)
Zmieniono: Unieważnienie postępowania w częściach 1, 1A, 2.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1295