zamówienie na:

Dostawa leków do apteki szpitalnej w Chełmnie.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 22 stycznia 2009  11:00
wynik postępowania: N/Znak: ZOZ/II/ZP/108/2009 WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : " Dostawa leków do apteki szpitalnej ”. nr spr. 3/2009 Jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty w poszczególnych częściach/ pakietach złożone przez Wykonawców : Pakiet nr 1 Oferta nr : 2 Firma : PZF CEFARM- SZCZECIN S.A Adres : ul . ZIEMOWITA 10 71-717 SZCZECIN Cena : 17.800,00 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Pakiet nr 2 Oferta nr : 3 Firma : Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” S.A Adres : ul . Jana Kazimierza 16 ; 01-248 Warszawa Cena : 3.218,22 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny ofert , sprawdzenia kompletności ofert i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” ,Zamawiający , wybrał oferty w poszczególnych częściach /pakietach , które uzyskały najwyższą ilość punktów w ocenie ofert - wg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 95%, punktacja maksymalna 95 pkt oraz stabilność ceny - waga kryterium 5%, punktacja maksymalna 5 pkt. Łączna punktacja – 100 pkt. Pozostali Wykonawcy , którzy złożyły oferty wg kolejności przyznanych punktów: Pakiet nr 2 Oferta nr : 2 Firma : PZF CEFARM – SZCZECIN S.A. Adres: ul. ZIEMOWITA 10 71-717 SZCZECIN Cena : 3.233,40 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 94,55 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 99,55 pkt. Oferta nr : 1 Firma : FARMACOL S.A. Adres : ul. Rzepakowa 2 40-541 Katowice Cena : 3.550,17 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 86,12 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 91,12 pkt. ; Jednocześnie Zamawiaj ą cy informuje , że : 1. Na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe , a/W ofercie przetargowej nr 2 – wykonawca PZF CEFARM – SZCZECIN S.A. ul. ZIEMOWITA 10 ; 71-717 SZCZECIN pakiet nr 1 - jest wartość brutto – 17.800,97 zł winno być wartość brutto - 17.800,00 zł pakiet nr2 - jest wartość brutto - 3.233,40 zł winno być wartość brutto - 3.233,40 zł b/W ofercie przetargowej nr 3 – wykonawca Centrala Farmaceutyczna ‘CEFARM” S.A. ul.J. Kazimierza 16 , 01-248 Warszawa pakiet nr 2 –jest - wartość brutto – 3.218,23 zł winno być wartość brutto – 3.218,22 zł 2. Na podstawie art. 89ust.1 pkt2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami ) Zamawiający odrzuca n/w oferty: a/ Wykonawcy / oferta nr 3 / Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” S.A. Warszawa , w pakiecie nr 1 , ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIZW -brak w załączniku nr 1 – wyliczenia poz. 6,7, 16 i 17. b/ Wykonawcy / oferta nr 1 / FARMACOL S.A. Katowice , w pakiecie nr 1 , ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIZW - oferent w pakiecie nr1 w poz. 6 i 18 / kolumna 6 /zaoferował niewłaściwą ilość opakowań . Uzasadnienie odrzucenia oferty: 1. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę leków do Apteki szpitalnej , Wykonawca zobowiązany był do dostarczenia zgodnie z załącznikiem nr1 , w pakiecie nr 1 : a/ w poz. 6 - 110opakowań Natrium Bicarbonicum . Tymczasem firma Farmacol S.A. w swojej ofercie określiła, iż dostarczy 1100 opakowań Natrium Bicarbonicum . Wskazana przez w/w Wykonawcę ilość nie jest zgodna z ilością zamawianą przez Zamawiającego , co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. b/ w poz. 18 – 180 opakowań Glucosum subst. Tymczasem firma Farmacol S.A. w swojej ofercie określiła, iż dostarczy 135 opakowań Glucosum subst. Wskazana przez w/w Wykonawcę ilość nie jest zgodna z ilością zamawianą przez Zamawiającego , co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. Powyższe oznacza, iż oferta firmy FARMACOL S.A. Katowice nie spełnia warunków SWIZ , a tym samym podlega ona odrzuceniu. 2. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę leków do Apteki szpitalnej , Wykonawca zobowiązany był do dostarczenia zgodnie z załącznikiem nr1 , w pakiecie nr 1 : a/ w poz.6 - 110 opakowań Natrium Bicarbonicum . Tymczasem firma Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie określiła dostarczanej ilości opakowań , nie podała ceny jed. netto 1 opakowania oraz nie podała wartości brutto i nazwy handlowej określonego leku, co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. b/ w poz.7 - 15 opakowań Natrium hydricum cum Tymczasem firma Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie określiła dostarczanej ilości opakowań , nie podała ceny jed. netto 1 opakowania oraz nie podała wartości brutto i nazwy handlowej określonego leku, co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. c/ w poz. 16 – Benzypaminum 30.0 – 20 opakowań . Tymczasem firma Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie określiła dostarczanej ilości opakowań , nie podała ceny jed. netto 1 opakowania oraz nie podała wartości brutto i nazwy handlowej określonego leku, co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. d/ w poz. 17 Bezyl benzoate 150.00 . Tymczasem firma Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie określiła dostarczanej ilości opakowań , nie podała ceny jed. netto 1 opakowania oraz nie podała wartości brutto i nazwy handlowej określonego leku , co stanowiło niewykonanie SIWZ w tym zakresie. Powyższe oznacza, iż oferta firmy Centrala Farmaceutyczna „CEFARM” Warszawa nie spełnia warunków SWIZ , a tym samym podlega ona odrzuceniu. 3.Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy. 4.Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną podpisane zgodnie z art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych informacja została zamieszczona na stronie internetowej; St. Inspektor ds. zamówień publicznych Barbara Pybińska .  




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
1. Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : Kujawsko- Pomorskie
tel. / 0-56 / 677-26-07
2. Tryb postępowania:
ogłasza przetarg nieograniczony na podstawie art..39 – 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póż. zmianami / na :
„Dostawa leków do apteki szpitalnej w Chełmnie’ , zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ .
3. Sposób uzyskania SIWZ zamówienia oraz tryb udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących SIWZ:
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 (budynek administracji ) w godz. 8°°- 14°° , na stronie internetowej / www.zoz.chelmno.pl / lub zostanie wysłana pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy . Wykonawca we wniosku winien określić w jakiej formie chce otrzymać SIWZ – pisemnie, droga elektroniczna /
2 . Adresy internetowe :
Ogólny adres zamawiającego : www.chelmno.pl
Więcej informacji można uzyskać Zespół Opieki Zdrowotnej , Plac Rydygiera 1 , Apteka Zofia Grosiak
3 .Uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są :
a/ starszy inspektor ds. zamówień publicznych Barbara Prybińska
tel./ / 0-56 / 677-26-19 / e-mail : przetargi@zoz.chelmno.pl
b/ technik farmacji pracownik Apteki Szpitalnej Zofia Grosiak
tel. /0-56/ 677-26-87
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków do Apteki szpitalnej w ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części/ pakietów.
3. Pod pojęciem oferta częściowa wg art. 2 pkt.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych rozumie się : pakiety od 1 -2 .
4. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia o równoważnych : cechach , jakości, spektrum działania i pod warunkiem tej samej postaci i wielkości opakowania.
5. Zamawiający nie przewiduje po wykorzystaniu zamówienia podstawowego , udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67.ust.1 pkt.7 ustawy Prawo Zamówień publicznych .
5. Wartość zamówienia
Poniżej 133.000 EURO
6. Oferta wariantowa i częściowa :
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej . Dopuszcza się składania ofert częściowych. Na podstawie art.2 pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / Dz. U. z 23 września 2008r. Nr 171 , poz. 1058 / - oferta częściowa – należy przez to rozumieć ofertę przewidującą , zgodnie z treścią SIWZ , wykonanie części zamówienia . Zamawiający pod pojęciem „część” rozumie „pakiet” i podzielił zamówienie na 2 części / pakietów , od 1 – 2 .
Poszczególne pakiety :
Pakiet nr 1 - Różne produkty lecznicze CPV – 33690000-3
Pakiet nr 20 - Preparaty przeciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom CPV – 33674000-5
7. Termin wykonania zamówienia :
Umowa zostanie zawarta na czas określony - 12 miesięcy
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich oceny:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełnią następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy – Pzp),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp);
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy – Pzp),
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy – Pzp).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególne warunki.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1…Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółek prawa cywilnego – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników – przedsiębiorców, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania
ofert; umowa spółki cywilnej.
2. Koncesje, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu oświadczenia
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ .
5. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów stwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania oferowanego asortymentu na Terenie Rzeczypospolitej Polskiej w jednostkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami .
Zawartość oferty :
- wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – wg załącznika nr 1 do SIWZ
- oświadczenie o warunkach płatności i okresie niezmienności cen .
- dokumenty wymienione w punkcie „Wykaz dokumentów lub oświadczeń”
Wymienione powyżej dokumenty, wchodzące w skład oferty, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej z zapisanych przez Wykonawcę stron lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny
Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone datą, aktualną w stosunku do terminu składania ofert.
9. Wymagane wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
10. Kryteria oceny ofert i ich wagi :
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Zamawiający na podstawie kryteriów:
· Cena ……………..waga: 95 pkt.
· stabilność ceny . … waga : 5 pkt
11. Miejsce i termin składania ofert:
ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 / Sekretariat / 86-200 Chełmno
Termin : do 22.01.2009r. do godz. 11°°
12. Miejsce i termin otwarcia ofert
ZOZ Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno
Biuro Zamówień publicznych / budynek administracji pokój nr6 /
Termin : 22.01.2009 r. godz. 12³°
13. Termin związania ofertą :
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez 30 dni licząc od dnia jej otwarcia .
14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie UZP w dniu 13.01.2009r pod numerem 14557-2009

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=186&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (14 stycznia 2009, 09:27:21)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (28 stycznia 2009, 08:23:48)
Zmieniono: Wybór najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1244