zamówienie na:

Dostawę materiałów opatrunkowych oraz rękawic chirurgicznych.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133.000 EURO
termin składania ofert: 2 grudnia 2008  11:00
wynik postępowania: WSZYSCY UCZESTNICY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU Dotyczy: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : " Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych ”. nr spr. 32/2008 Jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty w poszczególnych częściach/ pakietach złożone przez Wykonawców: Pakiet nr 1 Oferta nr : 4 Firma : PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O. Adres : UL.PARTYZANCKA 133/151 95-200 PABIANICE Cena : 4.529,21 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. ; Pakiet nr 2 Oferta nr : 1 Firma : TZMO S.A. Adres : ul. ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26 87-100 TORUŃ Cena : 2.949,46 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Pakiet nr 3 Oferta nr : 4 Firma : PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O. Adres : UL.PARTYZANCKA 133/151 95-200 PABIANICE Cena : 22.284,74 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. Pakiet nr 4 Oferta nr : 4 Firma : PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O. Adres : UL.PARTYZANCKA 133/151 95-200 PABIANICE Cena : 9.055,42 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Pakiet nr 5 Oferta nr : 3 Firma : TZMO S.A. Adres : ul. ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26 87-100 TORUŃ Cena : 7.803,52 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. Pakiet nr 6 Oferta nr : 4 Firma : PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O. Adres : UL.PARTYZANCKA 133/151 95-200 PABIANICE Cena : 722,25 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Pakiet nr 7 Oferta nr : 4 Firma : PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O. Adres : UL.PARTYZANCKA 133/151 95-200 PABIANICE Cena : 1.437,68 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. Pakiet nr 8 Oferta nr : 1 Firma : TZMO S.A. Adres : ul. ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26 87-100 TORUŃ Cena : 32.045,97 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. Pakiet nr 9 Oferta nr: 2 Firma : PW SORIMEX Sp. z o. o Adres : ul. Równinna 25 ; 87-100 Toruń Cena : 34.254,98 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100,00 pkt. Pakiet nr 10 Oferta nr : 7 Firma : HAND PROD Sp. z o. o. Adres : UL S.LESZCZYŃSKIEGO 40A ; 02-496 WARSZAWA Cena : 10.785,60 zł brutto , stabilność ceny 12 m-cy Firma w kryterium cena – uzyskała 95,00 pkt.; w kryterium stabilność ceny uzyskała 5 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Pakiet nr 11 BRAK OFERT 




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
1. Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : Kujawsko- Pomorskie
tel. / 0-56 / 677-26-07
2. Tryb postępowania:
ogłasza przetarg nieograniczony na podstawie art..39 – 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / Dz. U. z 23 września 2008r. Nr. 171 , poz. 1058 / pn. :
„Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych ” , zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ .
3. Sposób uzyskania SIWZ zamówienia oraz tryb udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących SIWZ:
1. Nazwa , adresy i punkty kontaktowe;
Zespól Opieki Zdrowotnej w Chełmnie , Plac Rydygiera 1 , kontakt : Biuro Zamówień Publicznych Barbara Prybińska , tel./fax / 0-56 / 677-26-15 e-mail przetargi@zoz.chelmno.pl
2 . Adresy internetowe :
Ogólny adres zamawiającego : www.chelmno.pl
3 .Uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są :
a/ starszy inspektor ds. zamówień publicznych Barbara Prybińska
tel./ / 0-56 / 677-26-19 / e-mail : przetargi@zoz.chelmno.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych do Apteki szpitalnej Chełmnie .
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 12 części/ pakietów.
3. Pod pojęciem oferta częściowa wg art. 2 pkt.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych rozumie się : pakiety od 1 do 12.
4. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia o równoważnych : cechach , jakości, spektrum działania i pod warunkiem tej samej postaci i wielkości opakowania.
5…. Zamawiający wymaga , aby oferowane wszystkie jałowe wyroby z gazy sterylizowane były parą wodną .
Zestawienie, oraz ilości zamawianych materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych zostały wykazane jako
Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – do niniejszej SIWZ .
5. Wartość zamówienia
Poniżej 133.000 EURO
6. Oferta wariantowa i częściowa :
1.Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych .
Opis części zamówienia , jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . Pod pojęciem oferta częściowa wg art. 2 pkt.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych rozumie się :pakiety od 1 do 12.
2..Ofertę można składać na dowolnie wybrany lub wszystkie pakiety. Każdy pakiet oceniany będzie indywidualnie.
3.. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia o równoważnych : cechach , jakości, spektrum działania i pod warunkiem tej samej postaci i wielkości opakowania.
Poszczególne pakiety :
Pakiet nr 1- zestawy opatrunkowe KOD CPV – 33141116-6
- opatrunki KOD CPV – 33141110-4
Pakiet nr 2 – zestawy opatrunkowe KOD CPV – 33141116-6
- opatrunki KOD CPV – 33141110-4
Pakiet nr 3 – kompresy KOD CPV – 33141119-7
Pakiet nr 4 – opatrunki , zaciski KOD CPV – 33141100-1
- opatrunki przylepne KOD CPV – 33141111-1
- plastry KOD CPV – 33141112-8
Pakiet nr 5 – kompresy KOD CPV – 33141119-7
- gaza medyczna – KOD CPV – 33141114-2
- jednorazowe , nie chemiczne art. medyczne KOD CPV – 33141000-0
Pakiet nr 6 – kompresy KOD CPV – 33141119-7
Pakiet nr 7 – kompresy KOD CPV – 33141119-7
- opatrunki KOD CPV – 33141110-4
- jednorazowe , nie chemiczne art. medyczne KOD CPV – 33141000-0
Pakiet nr 8 - wata medyczna KOD CPV – 33141115-9
- zestawy opatrunkowe KOD CPV – 33141116-6
- gaza medyczna KOD CPV – 33141114-2
- waciki KOD CPV – 33141118-0
- bandaże KOD CPV – 33141113-2
- jednorazowe nie chemiczne art. medyczne KOD CPV – 33141000-0
- opatrunki KOD CPV – 33141110-4
Pakiet nr 9 – rękawice chirurgiczne KOD CPV – 33141420-0
Pakiet nr 10 – rękawice chirurgiczne KOD CPV – 33141420-0
Pakiet nr 11 – rękawice chirurgiczne KOD CPV – 33141420-0
Pakiet nr 12 – rękawice chirurgiczne KOD CPV – 33141420-0
7. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych .Udzielenie zamówień uzupełniających nastąpi po wykonaniu
zamówienia podstawowego.
8. Termin wykonania zamówienia :
Przedmiotowa dostawa będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.5 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej ( art.23 ust.1 ustawy Pzp) :
a) dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców .
c) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana ,
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ust.4 ustawy Pzp )
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.1 .Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a ) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych,
b) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
c) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
d) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
e) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
2.2 Zamawiający odrzuca ofertę, która:
a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówieniu
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania oferta
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
10. Wymagane wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
11. Kryteria oceny ofert i ich wagi :
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Zamawiający na podstawie kryteriów:
· Cena ……………. ……....waga: 95 pkt.
· Stabilność ceny . ….. waga : 5 pkt
12. Miejsce i termin składania ofert:
ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 / Sekretariat / 86-200 Chełmno
Termin : do 02.12.2008r. do godz. 11°°
13.Miejsce i termin otwarcia ofert
ZOZ Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno
Biuro Zamówień publicznych / budynek administracji pokój nr6 /
Termin : 02.12.2008 r. godz. 11³°
14. Termin związania ofertą :
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez 30 dni licząc od dnia jej otwarcia .
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
17.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Więcej szczegółów oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=178&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (24 listopada 2008, 09:43:24)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (8 grudnia 2008, 14:46:50)
Zmieniono: Wybór ofert

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1203