Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2008 |
zamówienie na: |
REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1627C UNISŁAW - ŻYGLĄD |
zamawiający: | POWIAT CHEŁMIŃSKI |
tryb zamówienia: | PRZETARG NIEOGRANICZONY |
nr sprawy: | |
wartość: | powyżej 14000 euro |
termin składania ofert: | 3 czerwca 2008 12:00 |
wynik postępowania: | W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia (nr sprawy: PZD/4/2008), którego przedmiotem są roboty polegające na wykonaniu remontu drogi powiatowej nr 1627C Unisław – Żygląd na odcinku Bągart – Bajerze o długości 2270 mb, w wyniku którego złożono ofertę w dniu 03.06.2008 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 1, złożonej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., 87-100 Toruń, ul. Polna 113. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrana oferta nr 1 jest jedyną ofertą złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: brak pozostałych Wykonawców. Streszczenie oceny i porównanie ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena: 100; Łączna punktacja: 100 pkt. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 27.06.2008 r. |
Nr spr.: PZD/4/2008
POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie:
"REMONTU DROGI POWIATOWEJ NR 1627C UNISŁAW - ŻYGLĄD"
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655).
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, telefon (056) 686 48 53. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została udostępniona poniżej:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (164kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia Wykonawcy (30kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót (32kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz personelu (34kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz sprzętu (32kB)
Załącznik nr 5 do SIWZ - Kosztorys ofertowy (46kB)
Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz Ofertowy (36kB)
Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne (1469kB)
Załącznik nr 8 do SIWZ - Elementy dokumentacji projektowej (378kB)
Załącznik nr 8a do SIWZ - Mapka z lokalizacja robót (1033kB)
3. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu remontu drogi powiatowej nr 1627C Unisław – Żygląd na odcinku Bągart - Bajerze o długości 2270 mb.
Rodzaj robót według kodów CPV: roboty w zakresie nawierzchni dróg – kod CPV: 45233220-7.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót przedstawione są w „specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót”.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Termin wykonania całości zamówienia – w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia/ nie spełnia.
3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
a) skierował do realizacji zadania co najmniej jedną osobę posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót, w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia,
b) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwa przedsięwzięcia o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia.
7. Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Kryteria oceny oferty:
- 100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia
9. Oferty należy składać w siedzibie Powiatu Chełmińskiego do dnia 03.06.2008 r. do godz. 12:00.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.05.2008 r.
metryczka
Opublikował: Krzysztof Żukowski (13 maja 2008, 12:53:22)
Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (27 czerwca 2008, 14:04:57)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1817