zamówienie na:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem służącym do składania zamówień drogą elektroniczną na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: KT.A.032.2.1.2022.DB
wartość: poniżej 130 000 zł.
termin składania ofert: 12 grudnia 2022  14:00
wynik postępowania: Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone następującemu Wykonawcy: DERPOL Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 12-16/22, 81-759 Sopot – za cenę netto 99.127,80 zł, cenę brutto 121.927,19 zł.  




Chełmno, dnia 02.12.2022 r.

KT.A.032.2.1.2022.DB

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Powiat Chełmiński, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł netto, zgodnie z w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp,

1. Nazwa zadania:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem służącym do składania zamówień drogą elektroniczną na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych (w tym wtórników) na potrzeby realizacji zadań Starosty Chełmińskiego, który zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym jest organem właściwym do spraw rejestracji pojazdów;
2) protokolarny odbiór (z siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie) i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, na koszt wykonawcy ;
3) dostarczenie licencji, wsparcia technicznego, pakietu instalacyjnego na oprogramowanie do składania zamówień na tablice rejestracyjne drogą elektroniczną.

3. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2023 – 31.12.2023 r.

4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.

5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Tablice rejestracyjne muszą odpowiadać wymaganiom prawnym, m.in.:
a) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.),
b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847),
c) rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885),
d) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546),
e) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547).
2) W przypadku nowych regulacji prawnych wykonawca dostosuje dostarczane tablice do nowych wymagań i wzorów.
3) Podane w Zapytaniu ofertowym ilości poszczególnych rodzajów tablic są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dostawa nie musi objąć również wszystkich wymienionych rodzajów tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczenia ze strony Wykonawcy. Liczba dostarczonych Zamawiającemu tablic uzależniona jest od wielkości zapotrzebowania.
4) Zamówienie na tablice rejestracyjne będzie realizowane w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, a w przypadku wtórników do 3 dni roboczych.
5) Tablice rejestracyjne będą dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Kolejowa 1, 86-200 Chełmno, bezpośrednio do pomieszczenia wskazanego przez pracownika.
6) Dostarczane tablice winny być w opakowaniach jednostkowych lub zbiorczych, na których zamieszcza się nazwę producenta tablic oraz specyfikację zawartości opakowania, w szczególności ilość tablic i zakres numerów rejestracyjnych.
7) Dostarczone przez Wykonawcę tablice będą podlegały badaniom niepełnym, sprawdzającym zgodność z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów (Dz. U. poz. 1847).
8) Wykonawca wraz z ofertą przedstawi projekt „Programu i zakresu badań niepełnych tablic rejestracyjnych”.
9) Tablice rejestracyjne będą dostarczane sukcesywnie wg potrzeb na podstawie zamówienia określającego nazwę i ilość towaru, przekazanego Wykonawcy za pośrednictwem dedykowanego oprogramowania, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu.
10) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego odbioru (z siedziby Zamawiającego) i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, na własny koszt w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór i unieszkodliwianie zużytych tablic rejestracyjnych musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
11) Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym produkcja, załadunek, dostawa, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, dostarczenie licencjonowanego oprogramowania do obsługi zamówień i wszystkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
12) Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wyprodukowane przez siebie tablice oraz zapewnia, iż w przypadku stwierdzonych wad dokona ich wymiany na nowe i dostarczy bezpłatnie w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się dla poszczególnych partii dostarczanych tablic od daty ich odbioru przez Zamawiającego.
13) Wykonawca musi być wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne i posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. W przypadku wyboru Wykonawcy niniejsze dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
14) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć licencję, pakiet instalacyjny i wsparcie techniczne (przez okres trwania umowy) na oprogramowanie do składania zamówień na tablice rejestracyjne drogą elektroniczną. W przypadku zmian w prawie Wykonawca zobowiązuje się zaktualizować oprogramowanie.

6. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 12.12.2022 r. godz. 14.00 w biurze podawczym w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Kolejowa 1, 86-200 Chełmno.

7. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” (załącznik nr 4 do regulaminu);
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
4) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia;
5) oferta winna być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne;
6) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem:
„Oferta dla zadania pn. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz
z oprogramowaniem służącym do składania zamówień drogą elektroniczną
na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Nie otwierać do dnia 12.12.2022 r. godz. 14.00”


8. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Dorota Beska Tel. 56 677 24 63 e-mail: d.beska@powiat-chelmno.pl

9. Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 tys. zł netto w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.

10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Wzór oferty: POBIERZ (17kB) word
2) Wzór umowy: POBIERZ (77kB) word
3) Kalkulacja ceny: POBIERZ (15kB) excel

metryczka


Odpowiada za treść: Dorota Beska
Opublikował: Dariusz Banach (2 grudnia 2022, 13:57:37)

Ostatnia zmiana: Dorota Beska (20 grudnia 2022, 08:21:29)
Zmieniono: Dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 147