zamówienie na:

Usuwanie oraz przechowywanie pojazdów do 3,5 t usuniętych z terenu powiatu chełmińskiego na zasadach określonych w art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: KT.A.032.1.4.2022.DB
wartość: poniżej 130 000 zł.
termin składania ofert: 23 września 2022  14:00
wynik postępowania: Przedmiotowe zamówienie zostało udzielone następującemu Wykonawcy: Auto Pomoc Paweł Szulc Klamry 84C, 86-200 Chełmno oraz Zakład Elektromechaniki Pojazdowej Pomoc Drogowa Wiesław Łatka, ul. Szeroka 7, 86-260 Unisław, działający jako Konsorcjum, reprezentowane przez Pawła Szulca i Wiesława Łatkę. 




Chełmno, dnia 16.09.2022 r.

KT.A.032.1.4.2022.DB

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Powiat Chełmiński, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego
o wartości poniżej 130 000 zł netto, zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp,

1. Nazwa zadania:
Usuwanie oraz przechowywanie pojazdów do 3,5 t usuniętych z terenu powiatu chełmińskiego na zasadach określonych w art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na zasadach określonych w art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, w zakresie:
a) usuwania z dróg powiatu chełmińskiego hulajnóg elektrycznych, urządzeń transportu osobistego, rowerów, motorowerów, motocykli i pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony;
b) przechowywanie pojazdów wymienionych w ppkt a) na parkingu strzeżonym będącym w dyspozycji Wykonawcy do 7 dni od dnia usunięcia pojazdu. Jeśli w ciągu 7 dni od dnia usunięcia pojazdu, właściciel pojazdu nie odbierze go z parkingu będącego w dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca po upływie tego terminu jest zobowiązany do przetransportowania pojazdu na parking strzeżony zlokalizowany na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie przy ul. Łunawskiej 9, 86-200 Chełmno. Należność za przechowywanie pojazdu na parkingu będącego w dyspozycji Wykonawcy realizowana będzie za każdą rozpoczętą dobę parkowania, nie więcej jednak niż za 7 dób. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. brak wolnych miejsc na parkingu w Powiatowym Zarządzie Dróg), za zgodą Zamawiającego, termin 7 dni może ulec wydłużeniu.

3. Termin realizacji zamówienia: od 01.10.2022 r. do 31.12.2023 r.

4. Kryteria oceny ofert: najniższa oferta
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Usługa powinna być świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodni bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające w szczególności z ukształtowania terenu lub warunków zabudowy.
2) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem, potencjałem technicznym oraz parkingiem strzeżonym (co najmniej 3 miejsca parkingowe) zapewniającym właściwą realizację usługi.
3) W ramach usługi Wykonawca m.in. dotrze na wskazane miejsce w czasie nie dłuższym niż 60 minut od momentu otrzymania dyspozycji, dokona załadunku usuniętego pojazdu oraz jego ewentualnych części, zabezpieczy pojazd na czas transportu, dowiezie pojazd na parking oraz po rozładunku zabezpieczy przed kradzieżą czy dewastacją.
4) Wykonawca będzie przesyłać Zamawiającemu informację nt. usunięcia pojazdu (podając w tym godzinę usunięcia) oraz kopię dyspozycji w ciągu 12 godzin od wykonania usługi, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: prawajazdy@powiat-chelmno.pl
5) Z chwilą rozpoczęcia wykonania usługi na Wykonawcy spoczywa pełna odpowiedzialność za:
a) powierzone mu mienie w związku z świadczeniem usług stanowiących przedmiot umowy;
b) szkody wynikłe ze zniszczenia powierzonego mu mienia lub mienia osób trzecich spowodowanych działaniem, zaniedbaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy oraz powstałych w wyniku zaniechania działań, do których Wykonawca jest zobowiązany niniejszą umową;
c) szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania przez Wykonawcę jego zobowiązań umownych lub czynności zleconych przez podmiot uprawniony bezpośrednio na miejscu zdarzenia;
d) następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich w związku ze świadczeniem usług stanowiących przedmiot umowy.
6) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych.
7) Przedmiot zamówienia obejmuje także usługę związaną z odstępstwem od usunięcia pojazdu, polegającą na dojeździe do miejsca zdarzenia i odstąpieniu od wykonania usługi, zgodnie z wytycznymi uprawnionego podmiotu.
8) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem pojazdów, w szczególności do ewidencji usuniętych pojazdów oraz udostępniania w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego danych dotyczących liczby i rodzaju usuniętych pojazdów.
9) Wydanie pojazdu przez Wykonawcę osobie uprawnionej może nastąpić po uprzednim uiszczeniu należnej opłaty na rzecz Zamawiającego, co zostanie potwierdzone dowodem wpłaty w kasie Starostwa Powiatowego lub dokumentem potwierdzającym dokonanie przelewu na wskazane konto Zamawiającego i przedstawieniu dokumentu zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego wynikającego z Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej.
10) Wykonawca po wykonaniu każdorazowej usługi wystawi fakturę Zamawiającemu. Zapłata za faktury będzie dokonywana w terminie 30 dni przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w zawartej Umowie.
11) Faktura musi zawierać dane pojazdu: marka, model, nr rejestracyjny i/lub nr VIN pojazdu.
12) Kalkulacja ceny, stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, jest oparta na szacunku ilościowym Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku, gdy rzeczywiste wartości tych danych będą mniejsze lub większe od zakładanych.
13) Proponowane ceny jednostkowe brutto dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t nie mogą być wyższe niż wysokość stawek wynikających z Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2022 r. w sprawie ogłoszenia obowiązujących w 2023 r. maksymalnych stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym (M.P. z dnia 2 sierpnia 2022 r. poz. 738)
14) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) oraz każdorazowego przedkładania polisy Zamawiającemu na jego żądanie.
15) Wykonawca udostępni dane osoby/osób do kontaktu celem współdziałania z podmiotami uprawnionymi do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdu.
16) Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu rzeczy lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

6. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem:
„Oferta dla zadania pn. Usuwanie oraz przechowywanie pojazdów do 3,5 t
usuniętych z terenu powiatu chełmińskiego na zasadach określonych
w art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Nie otwierać do dnia 23.09.2022 r. godz 14.00”

na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Kolejowa 1, 86-200 Chełmno

7. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”;
2) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
3) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia;
4) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione – podpis/y własnoręczny/e,
5) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana
6) załączniki do oferty:
 - kalkulacja ceny
 - oświadczenie oferenta
 - kopia zezwolenia/licencji/zaświadczenia wynikająca z ustawy o transporcie drogowym.
7) W przypadku złożenia oferty wspólnej wymaga się podpisu osób uprawnionych reprezentujących każdy podmiot.

8. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
 - Dorota Beska Tel. 56 677 24 63 e-mail: d.beska@powiat-chelmno.pl

9. Inne postanowienia:
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 tys. zł netto w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.

10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy: POBIERZ (16kB) word
2) Kalkulacja ceny: POBIERZ (14kB) excel
3) Oświadczenie oferenta: POBIERZ (18kB) word
4) Wzór umowy: POBIERZ (33kB) word
5) Obwieszczenie Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2022 r. w sprawie ogłoszenia obowiązujących w 2023 r. maksymalnych stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym (M.P. z dnia 2 sierpnia 2022 r. poz. 738): POBIERZ (75kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Dorota Beska
Opublikował: Dariusz Banach (16 września 2022, 14:21:49)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (5 października 2022, 10:58:44)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 132