zamówienie na:

Dostarczenie systemu telekomunikacyjnego VoIP dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: OR.G.2600.3.2022.MA
wartość: poniżej 130 000 zł.
termin składania ofert: 4 lutego 2022  14:30
przyczyna unieważnienia: Zgodnie z zapisami rozdziału VII, punkt 3) zapytania ofertowego, Zamawiający unieważnia postępowanie, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia. 




26 stycznia 2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Powiat Chełmiński, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł netto, zgodnie z w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp,

Nazwa zadania: „Dostarczenie systemu telekomunikacyjnego VoIP dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego”

I. Opis Przedmiotu Zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie systemu oraz usług telekomunikacyjnych na okres 36 miesięcy w oparciu o technologię VOiP dla jednostek organizacyjnych powiatu chełmińskiego, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami Zamawiającego.

2. Obszar zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, konfigurację oraz uruchomienie kompletnego systemu do komunikacji głosowej VoIP zawierającego wszystkie niezbędne do jego funkcjonowania elementy.

W szczególności usługa zawierać będzie:
a) dostarczenie i zainstalowanie głównego serwera telekomunikacyjnego VOiP w chmurze,
b) dostarczenie urządzeń do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko,
c) uruchomienie interaktywnego systemu komunikatów głosowych (zapowiedzi głosowych),
d) dokonanie przełączenia i uruchomienia serwera faxów umożliwiającego wysyłanie i odbiór faxów poprzez email oraz stronę www. Nieograniczona liczba numerów faksowych,
e) skonfigurowanie systemu zgodnie z projektem technicznym zatwierdzonym przez Zamawiającego,
f) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia system telekomunikacyjny będzie realizował następujące kategorie połączeń:
 - połączenia w ruchu lokalnym i strefowym,
 - połączenia w ruchu międzystrefowym (międzymiastowym),
 - połączenia w ruchu komórkowym krajowym,
 - połączenia w ruchu międzynarodowym
g) testy działania uruchomionego systemu telefonii VoIP,
h) szkolenie dla pracowników Zamawiającego.

3. Założenia do zamówienia
1) system komunikacyjny musi zapewnić rozbudowę do minimum 300 użytkowników oraz do wielu oddziałów w lokalizacjach zdalnych,
2) serwery komunikacyjne realizujące funkcjonalność centrali muszą mieć możliwość zainstalowania na zasobach operatora,
3) główne grupy elementów Systemu: aparaty telefoniczne wszystkich typów, bramy głosowe/serwery, oprogramowanie sterujące połączeniami oraz aplikacje zarządzające muszą pochodzić od tego samego dostawcy,
4) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone urządzenia pochodziły z oficjalnego kanału dystrybucyjnego danego producenta, a serwis gwarancyjny był autoryzowany przez producenta urządzeń i oprogramowania oraz świadczony przez producenta lub autoryzowanych partnerów w centrach serwisowych na terenie Unii Europejskiej.
5) system oparty o protokół min. SIP 2.0.

4. Wymagania funkcjonalne.
Zamawiający wymaga od dostarczonego Systemu spełnienia następujących wymagań:
1) serwer komunikacyjny obsługujący ruch telekomunikacyjny IP,
2) zachowanie dotychczasowej numeracji wskazanych przez Zamawiającego telefonów stacjonarnych,
3) możliwość zakładania nieograniczonej liczby telekonferencji/pokoi konferencyjnych. Dowolna liczba użytkowników/każdy użytkownik/numer wewnętrzny może organizować konferencje. Możliwość podłączenia przynajmniej 200 uczestników telekonferencji.
4) definiowane nagrywanie rozmów, dla wszystkich użytkowników,
5) możliwość analizy nagrań z dostępem przez przeglądarkę WWW,
6) billing połączeń odebranych oraz nieodebranych, taryfikacja i rozliczenia z możliwością rozliczeń grup użytkowników wg różnych planów/stawek rozliczeń,
7) system musi umożliwiać zarządzanie, diagnostykę oraz monitoring za pomocą panelu dostępnego przez przeglądarkę WWW,
8) centralne zarządzanie użytkownikami w ramach całego Systemu,
9) Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej (IVR), zapowiedzi głosowe - bez ograniczeń pod względem liczby aktywnych drzew zapowiedzi, jak również pod względem poziomów zagnieżdżeń w drzewie. Możliwość stworzenia dowolnej liczby zapowiedzi głosowych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów licencyjnych,
10) funkcjonalność kolejkowania połączeń
11) funkcjonalność przekierowania połączenia,
12) funkcjonalność przechwytywania połączeń,
13) historia połączeń,
14) funkcja obsługi poczty głosowej dla każdego numeru wewnętrznego, również ze skierowaniem nagrania na maila,
15) dostępna integracja z wykorzystaniem styku API,
16) nielimitowane wywoławcze grupy numerów (Hunting Group), z przynajmniej możliwością kierowania ruchu po kolei lub wszyscy na raz. Możliwość stworzenia dowolnej liczby grup, bez ponoszenia dodatkowych kosztów licencyjnych,
17) możliwość podłączenia z tradycyjnymi liniami miejskimi typu linie analogowe, trakty cyfrowe ISDN przy wykorzystaniu bramek z portami typu FXO, E1, PRA, BRA,
18) adaptacja istniejących telefonów analogowych z wykorzystaniem bramki analogowo - cyfrowej z portami FXS,
19) integracja z tradycyjnymi centralami telefonicznymi przy wykorzystywaniu portów typu PSTN, E1, PRA, BRA, za pośrednictwem odpowiednich bramek.

5. Wymagania niefunkcjonalne.
1) w chwili startowej System powinien obsłużyć 85 abonentów, docelowo musi mieć możliwość rozbudowy do 300 abonentów;
2) usługa głosowa umożliwiająca wykonywanie połączeń przez każdego użytkownika równocześnie, przynajmniej 85 połączeń w tym samym czasie;
3) wymagania dodatkowe: rozwiązanie będzie uwzględniać wszystkie inne koszty związane z uruchomieniem usługi, dostawy i montażu sprzętu, przeprowadzenia autoryzowanego szkolenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego z zasad obsługi telefonów IP, konfiguracji sprzętu, serwisu niezbędnych do prawidłowego realizowania usługi;
4) wszystkie połączenia wewnątrz sieci Zamawiającego będą bezpłatne.

6. WYMAGANIA TECHNICZNE APARATÓW TELEFONICZNYCH

6.1. Aparaty telefoniczne o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż:
a) [ilość aparatów typ 1 (przewodowe) – sztuk 70
 - 2 konta SIP, 2 linie,
 - zdalna konfiguracja i provisioning,
 - 5-stronne konferencje głosowe,
 - słuchawka z redukcją szumów,
 - EHS dla zestawów słuchawkowych Plantronics, Jabra i Sennheiser,
 - ochrona na poziomie korporacyjnym, obejmująca bezpieczny rozruch, podwójne obrazy oprogramowania układowego i szyfrowane przechowywanie danych,
 - wyświetlacz LCD o rozdzielczości min.132 x 48 (2,41"),
 - książka telefoniczna (XML, LDAP, maks. 2000 elementów),
 - rejestr połączeń (maks. 800 zapisów),
b) typ 2 (bezprzewodowe) – sztuk 15
 - kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej min. 1,8 cala (128 x 160) z 2 programowalnymi klawiszami,
 - min. 20 godzin czasu rozmów i 250 godzin czasu czuwania,
 - obsługa do 10 kont SIP oraz konferencje trójstronne,
 - Push to talk za pomocą konfigurowalnego przycisku,
 - wyświetlanie strumieniowe wideo i bezproblemowa kontrola otwarcia drzwi 1 - touch,
 - dźwięk HD w głośniku, słuchawce i zestawie słuchawkowym,
 - bezprzewodowe aktualizacje oprogramowania przez Internet (over - the - air),
 - gniazdo słuchawkowe 3,5 mm,
c) bazy do telefonów bezprzewodowych – 5szt
 - możliwość podłączenia do 5 słuchawek DECT,
 - obsługa do 10 kont SIP i 5 połączeń równocześnie,
 - obsługa funkcji Push - to - Talk i aktywność opartą na czujnikach zbliżeniowych i akcelerometrycznych,
 - zautomatyzowane opcje udostępniania obejmują TR - 069 i pliki XML,
 - obsługa zasięgu do 350 metrów na zewnątrz i 50 metrów w pomieszczeniach.

7. Gwarancja
Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony sprzęt oraz wykonane usługi, w tym także zapewnić wsparcie serwisowe przez okres minimum 36 miesięcy po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia.
 
III. Miejsce i termin wykonania zamówienia

1. Wykonawca dostarczy system telekomunikacyjny VoIP do jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego:
 - Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno,
 - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Dominikańska 35, 86-200 Chełmno,
 - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowackiego 3, 86-200 Chełmno,
 - Specjalny Ośrodek Szklono – Wychowawczy, ul. Parkowa 5, 86-200 Chełmno
w terminie do 31.03.2022 r.

2. Faktura wystawiona będzie na:
Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, NIP: 875-146-22-48

3. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest obustronnie podpisany protokół odbioru nie zawierającego uwag.

IV. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 4.02.2022 r. do godziny 14:30, w siedzibie Zamawiającego –Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 7 – Sekretariat.

V. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku:
 - „Formularz ofertowy” (załącznik nr 1),
 - „Szczegółowy Formularz cenowy” (załącznik nr 2)
2) Oferta powinna zawierać warunki gwarancji:
 - na dostarczony sprzęt
 - na wsparcie serwisowe
3) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
4) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
5) cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia, w tym również koszty związane z materiałami, sprzętem i pracą ludzi;
6) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;

Ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Dostarczenie systemu telekomunikacyjnego VoIP dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego. Nie otwierać do dnia 4.02.2022 r. godz. 14:30”

VI. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Michał Aleksandrowicz tel. (56) 677-24-31, 509-720-498
e-mail m.aleksandrowicz@powiat-chelmno.pl


VII. Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 tys. zł netto w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.

VIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
 - Formularz ofertowy: DOC (24kB) word PDF (133kB) pdf
 - Szczegółowy Formularz cenowy: DOC (24kB) word PDF (130kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Michał Aleksandrowicz
Opublikował: Dariusz Banach (26 stycznia 2022, 12:17:11)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (17 lutego 2022, 13:11:06)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 454