zamówienie na:

opracowanie projektu budowlanego na „Remont pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. Harcerskiej nr 1 w Chełmnie”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: ZZP.2510.1.2021.JG
wartość: poniżej 130 000 zł.
termin składania ofert: 30 grudnia 2021  11:55
wynik postępowania: Najkorzystniejszą ofertę na opracowanie projektowe złożyło Biuro Projektowo Kosztorysowe Zygmunt Szuster, Grubno 2, 86-212 Stolno, za cenę brutto 13.000,00 zł. 




dodano dnia 5.01.2022 r.:

Chełmno dnia 05.01.2022 r.

Informacja z otwarcia ofert

1. W wyznaczonym terminie wpłynęły 4 oferty, które złożone zostały przez następujących wykonawców na wykonanie projektu.
1) vostok desing Wojciech Gawinowski, ul. Syrokomli 7/2, 30-102 Kraków, za cenę brutto 45.000,00 zł.
2) Zakład Projektowania i Nadzoru „EFEKT-BUD” Antoni Cieśla, ul. Średnia 62, 85-540 Bydgoszcz, za cenę brutto 13.776,00 zł.
3) REMBUD Krzysztof Paziewski, ul. Kopernika 3, 82-500 Kwidzyn, za cenę brutto 18.450,00 zł.
4) Biuro Projektowo Kosztorysowe Zygmunt Szuster, Grubno 2, 86-212 Stolno, za cenę brutto 13.000,00 zł.

2. Po dokonaniu analizy złożonych ofert Komisja stwierdza, że najkorzystniejszą ofertę na opracowanie projektowe złożyło Biuro Projektowo Kosztorysowe Zygmunt Szuster, Grubno 2, 86-212 Stolno, za cenę brutto 13.000,00 zł.

3. Komisja wnioskuje o podpisanie umowy na wykonanie zamówienia z w/w wykonawcą.


_____________________________________________________

Chełmno dnia 20.12.2021 r.

ZZP.2510.1.2021.JG

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający – Powiat Chełmiński, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego.
o wartości poniżej 130 tyś. zł. netto.


I. Nazwa zadania /przedmiotu zamówienia: opracowanie projektu budowlanego na „Remont pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. Harcerskiej nr 1 w Chełmnie”.

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
1. Prace remontowe wewnętrzne polegające na:
1) przebudowie i remoncie pomieszczeń sanitariatów parteru i I piętra,
2) wymianie wewnętrznej stolarki drzwiowej parteru i I piętra wraz z powiększeniem (poszerzeniem) części otworów wewnętrznych oraz wymiana drzwi wejściowych do budynku,
3) przebudowa instalacji oświetleniowej w siedmiu pomieszczeniach (w tym w sanitariatach),
4) przebudowa części ścianek działowych i budowa nowych ścianek,
5) zerwanie starych podłóg i wykonanie nowych – parter i I piętro,
6) roboty wykończeniowe wewnętrzne, gładzie, malowanie wszystkich pomieszczeń.

Zalecana jest wizja lokalna budynku przeznaczonego do remontu.

W załączeniu rysunki: rzut parteru, I piętra i przekrój.

III . Każdy z projektów budowlanych musi zawierać:
1) Projekt techniczny architektoniczno – budowlany. 4 egz.
2) Projekty branżowe – instalacji sanitarnej i elektrycznej 4 egz.
3) Projekty wykonawcze. 4 egz.
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 2 egz.
5) Kosztorys inwestorski. 2 egz.
6) Przedmiar robót. 2 egz.
7) Wszystkie w/w opracowania w wersji elektronicznej w plikach PDF.

Projekty należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.

IV. Sposób przygotowania oferty:
1. ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
2. ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
3. cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia;
4. oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
5. ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: oferta dotycząca wykonania dokumentacji na „Remont pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. Harcerskiej nr 1 w Chełmnie”, znak sprawy: ZZP.2510.1.2021.JG, nie otwierać do dnia 30.12.2021 r. godz. 12:00”.

V. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Chełmnie przy ul. Harcerskiej 1, do dnia 30.12.2021 r. do godz. 11:55.

VI. Pożądany termin realizacji zamówienia – 40 dni od daty podpisania umowy.

VII. Kryterium oceny ofert: najniższa cena.
 
VIII. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
- Janusz Gryszan Tel. 56 677 24 45, e-mail j.gryszan@powiat-chelmno.pl
- Grzegorz Piątkowski Tel. 56 677 24 45, e-mail g.piatkowski@powiat-chelmno.pl

IX. Inne postanowienia.
1. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.

X. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy POBIERZ (20kB) word
2) Projekty umowy POBIERZ (37kB) word
3) Rysunki:
 - rzut parteru POBIERZ (624kB) pdf
 - rzut piętra POBIERZ (157kB) pdf
 - przekrój POBIERZ (178kB) pdf
 

metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (20 grudnia 2021, 13:08:42)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (5 stycznia 2022, 15:10:48)
Zmieniono: dodano informację z otwarcia ofert

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 182