Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2021 |
zamówienie na: |
opracowanie projektu budowlanego na „Remont pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. Harcerskiej nr 1 w Chełmnie” |
zamawiający: | Powiat Chełmiński |
tryb zamówienia: | zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | ZZP.2510.1.2021.JG |
wartość: | poniżej 130 000 zł. |
termin składania ofert: | 30 grudnia 2021 11:55 |
wynik postępowania: | Najkorzystniejszą ofertę na opracowanie projektowe złożyło Biuro Projektowo Kosztorysowe Zygmunt Szuster, Grubno 2, 86-212 Stolno, za cenę brutto 13.000,00 zł. |
dodano dnia 5.01.2022 r.:
Chełmno dnia 05.01.2022 r.
Informacja z otwarcia ofert
1. W wyznaczonym terminie wpłynęły 4 oferty, które złożone zostały przez następujących wykonawców na wykonanie projektu.
1) vostok desing Wojciech Gawinowski, ul. Syrokomli 7/2, 30-102 Kraków, za cenę brutto 45.000,00 zł.
2) Zakład Projektowania i Nadzoru „EFEKT-BUD” Antoni Cieśla, ul. Średnia 62, 85-540 Bydgoszcz, za cenę brutto 13.776,00 zł.
3) REMBUD Krzysztof Paziewski, ul. Kopernika 3, 82-500 Kwidzyn, za cenę brutto 18.450,00 zł.
4) Biuro Projektowo Kosztorysowe Zygmunt Szuster, Grubno 2, 86-212 Stolno, za cenę brutto 13.000,00 zł.
2. Po dokonaniu analizy złożonych ofert Komisja stwierdza, że najkorzystniejszą ofertę na opracowanie projektowe złożyło Biuro Projektowo Kosztorysowe Zygmunt Szuster, Grubno 2, 86-212 Stolno, za cenę brutto 13.000,00 zł.
3. Komisja wnioskuje o podpisanie umowy na wykonanie zamówienia z w/w wykonawcą.
_____________________________________________________
Chełmno dnia 20.12.2021 r.
ZZP.2510.1.2021.JG
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Powiat Chełmiński, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego.
o wartości poniżej 130 tyś. zł. netto.
Zamawiający – Powiat Chełmiński, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego.
o wartości poniżej 130 tyś. zł. netto.
I. Nazwa zadania /przedmiotu zamówienia: opracowanie projektu budowlanego na „Remont pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. Harcerskiej nr 1 w Chełmnie”.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
1. Prace remontowe wewnętrzne polegające na:
1) przebudowie i remoncie pomieszczeń sanitariatów parteru i I piętra,
2) wymianie wewnętrznej stolarki drzwiowej parteru i I piętra wraz z powiększeniem (poszerzeniem) części otworów wewnętrznych oraz wymiana drzwi wejściowych do budynku,
3) przebudowa instalacji oświetleniowej w siedmiu pomieszczeniach (w tym w sanitariatach),
4) przebudowa części ścianek działowych i budowa nowych ścianek,
5) zerwanie starych podłóg i wykonanie nowych – parter i I piętro,
6) roboty wykończeniowe wewnętrzne, gładzie, malowanie wszystkich pomieszczeń.
Zalecana jest wizja lokalna budynku przeznaczonego do remontu.
W załączeniu rysunki: rzut parteru, I piętra i przekrój.
III . Każdy z projektów budowlanych musi zawierać:
1) Projekt techniczny architektoniczno – budowlany. 4 egz.
2) Projekty branżowe – instalacji sanitarnej i elektrycznej 4 egz.
3) Projekty wykonawcze. 4 egz.
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 2 egz.
5) Kosztorys inwestorski. 2 egz.
6) Przedmiar robót. 2 egz.
7) Wszystkie w/w opracowania w wersji elektronicznej w plikach PDF.
Projekty należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
IV. Sposób przygotowania oferty:
1. ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
2. ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
3. cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia;
4. oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
5. ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: oferta dotycząca wykonania dokumentacji na „Remont pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. Harcerskiej nr 1 w Chełmnie”, znak sprawy: ZZP.2510.1.2021.JG, nie otwierać do dnia 30.12.2021 r. godz. 12:00”.
V. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Chełmnie przy ul. Harcerskiej 1, do dnia 30.12.2021 r. do godz. 11:55.
VI. Pożądany termin realizacji zamówienia – 40 dni od daty podpisania umowy.
VII. Kryterium oceny ofert: najniższa cena.
VIII. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
- Janusz Gryszan Tel. 56 677 24 45, e-mail j.gryszan@powiat-chelmno.pl
- Grzegorz Piątkowski Tel. 56 677 24 45, e-mail g.piatkowski@powiat-chelmno.pl
IX. Inne postanowienia.
1. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
X. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy POBIERZ (20kB)
2) Projekty umowy POBIERZ (37kB)
3) Rysunki:
- rzut parteru POBIERZ (624kB)
- rzut piętra POBIERZ (157kB)
- przekrój POBIERZ (178kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (20 grudnia 2021, 13:08:42)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (5 stycznia 2022, 15:10:48)
Zmieniono: dodano informację z otwarcia ofert
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 182