zamówienie na:

Sukcesywne dostawy leków i materiałów medycznych do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu

zamawiający: Dom Pomocy Społecznej
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertoew
nr sprawy: DAG.330.1.2.2020.SO
wartość: PONIŻEJ 30.000 EURO
termin składania ofert: 19 lutego 2020  09:00
wynik postępowania: Wynik postępowania dostępny w pliku 




Wynik postępowania zapytanie ofertowe (104kB) pdf

Nr sprawy: DAG.330.1.2.2020.SO
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawy leków i materiałów medycznych do Domu Pomocy Społecznej
w Mgoszczu
 
Postępowanie będzie przeprowadzone na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 4 pkt. 8 tej Ustawy z uwagi na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza równowartości 30 000,00 euro.
 
Celowość postępowania: konkurencyjność rynku i racjonalność wydatkowania środków publicznych. Zgodnie z regulaminem zamówień publicznych o wartości do 30 000,00 euro.
 
Niniejsze zapytanie ofertowe zostaje zamieszczone dnia 11 lutego 2020r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat-chelmno.pl , oraz w siedzibie Zamawiającego- na tablicy ogłoszeń w budynku.
 
1.   ZAMAWIAJĄCY
 
Dom Pomocy Społecznej w Mgoszczu
 
działający w imieniu i na rzecz:
Powiatu Chełmińskiego
ul. Harcerska 1
86-200 Chełmno
NIP: 8751462248
zaprasza do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia:
 
       2.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA   
 
Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywne dostawy leków i materiałów medycznych  do  Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu” - dostawa leków refundowanych oraz nierefundowanych  na podstawie recept wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego oraz dostawa materiałów medycznych.
Szczegółowy opis rodzaju dostaw jak i szacunkową ilość zamawianych leków i materiałów medycznych uwzględniono w formularzu asortymentowo-ilościowym, który stanowi Załączniki nr 3,4,5,6 do Zapytania ofertowego stanowiąc jego integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zamówienia innej ilości leków i materiałów medycznych i rezygnacji z niektórych pozycji, w momencie braku zapotrzebowania w trakcie trwania umowy. Ilości podane w Załączniku nr 3,4,5,6 nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, lecz przedstawiają skalę zamówienia i służą do porównania ofert oraz do wybrania oferty najkorzystniejszej, ponieważ w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania.
W przypadku, gdy zostaną wykorzystane ilości orientacyjne leków (artykułów medycznych) zawartych w danej pozycji cennika, Wykonawca zobowiązuje się do realizowania zamówienia tych leków (artykułów medycznych) w cenie oferty do końca terminu realizacji umowy.
W razie potrzeby wynikającej ze strony Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania (np. zmiana leczenia, nowy mieszkaniec itp.), oferta może zostać poszerzona o inne produkty lecznicze. Dostawa leków odbywać się będzie zgodnie z:
a)    art. 58 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U.  z 2004r. nr 64, poz. 593 z późn. zm.);
b)       ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej (Dz. U z 2004r. Nr 210, poz.   2135 z późn. zm.);
c)       ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.);
3.       Zamawiający oświadcza, że nie posiada apteki, dlatego też leki i materiały medyczne należy dostarczać bezpośrednio do gabinetu medycznej pomocy doraźnej usytuowanego w głównym budynku mieszkalnym.
4.       Wszystkie przedstawione w ofercie leki i materiały medyczne muszą posiadać atesty, świadectwo jakości oraz muszą być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca dostarczy leki i materiały medyczne zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca jest zobowiązany na każde pisemne żądanie Zamawiającego niezwłocznie dostarczyć świadectwa dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim w zakresie przedmiotu zamówienia.
 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV: 33.60.00.00-6  – Produkty farmaceutyczne
Kod CPV: 33.14.00.00-3  -  Materiały medyczne
 
TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
 
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od 01.03.2020r. do 28.02.2021r.
 
4.      SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 
1.       Wykonawca będzie dostarczał zamawiane leki i materiały medyczne własnym transportem. Środek transportu będzie uwzględniać właściwości towarów i zabezpieczać ich jakość, poprzez zapewnienie odpowiednich warunków temperaturowych.
2.       Wykonawca będzie odbierał recepty z rąk pracownika upoważnionego do przekazywania recept i odbioru leków.
3.       Upoważniony pracownik będzie przekazywał receptyod poniedziałku do piątku w godzinach 900-1400 (ustalenie nie dotyczy leków dostarczanych na cito). Wykonawca odnotuje fakt otrzymanych recept w zeszycie prowadzonym przez Zamawiającego.
4.       Od czasu przekazania recept, Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania zamówienia w terminie 24 godzin.
5.       W przypadku wystąpienia okoliczności dostarczenia leku na „cito” Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia leku w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia (zgodnie ze złożoną ofertą). Zgłoszenie nastąpi poprzez przefaksowanie recepty lub przesłanie pocztą elektroniczną zeskanowanej recepty, jak również telefonicznym upewnieniu się, czy Wykonawca otrzymał czytelne zgłoszenie.
 
5.      WYNAGRODZENIA I ZASADY ROZLICZANIA
 
1.       Zgodnie z zapisem art. 58 ust. 3 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z 2004r. z póź. zm.), Zamawiający pokryje opłaty ryczałtowe i częściową odpłatność za zamawiane leki refundowane do wysokości limitu ceny leków. Pozostała należność za leki, będzie realizowana z własnych środków finansowych mieszkańców Zamawiającego.
2.       Należność za zamówione materiały medyczne Zamawiający pokryje z własnych środków.
3.       Realizowanie należności odbywać się będzie przelewem na wskazane konto Wykonawcy po otrzymaniu poprawnie wystawionej faktury.
4.       Wykonawca będzie wystawiał faktury ze wskazaniem nazwisk osób - mieszkańców, których dotyczą recepty wraz ze specyfikacją odpłatności- tzn. powinien być uwzględniony podział ceny, na tą część, którą płaci mieszkaniec Domu Pomocy Społecznej i tą, którą płaci Dom Pomocy Społecznej w Mgoszczu.
Faktury oprócz elementów określonych o ustawie o podatku od towarów i usług powinny zawierać następujące dane identyfikacyjne:
 
Nabywca:  Powiat Chełmiński
                           ul. Harcerska 1
                          86-200 Chełmno
                           NIP: 875 146 22 48
 
Odbiorca:  Imię i Nazwisko Mieszkańca
           Dom Pomocy Społecznej w Mgoszczu
                   Mgoszcz 54
                   86-230 Lisewo
       Sposób uzyskania informacji dodatkowej do zapytania ofertowego:
W razie potrzeby uzyskania informacji dodatkowej do Zapytania ofertowego, które w opinii Wykonawców okażą się niezbędne do przygotowania ofert, można zwracać się do niżej wymienionych osób występujących po stronie Zamawiającego: 
1) Pan Stanisław Otremba
 tel.: 56 676 86 13 w.54
2) Pan Marek Ryglewski
 tel.: 56 676 86 13 w.54
godz. pomiędzy 7.30 a 15.00        
 
6.   OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT
 
Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do wyceny produktów wskazanych w tabeli- Załącznik nr 3. Zamawiający na etapie postępowania nie dopuszcza wyceny leków równoważnych (zamienników) wobec pozycji określonych w Formularzu cenowym asortymentowo - ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. W przypadku przedstawienia zamienników należy przedstawić ofertę na oddzielnym formularzu.
 
1)       Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie, wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
2)        Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3)        Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4)       Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
Lp Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia 1 cena 90     2 termin płatności 10 10% za maksymalny termin (0,33pkt za dzień) maksymalny termin 30 dni
5)       #966Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:
C = (C min/C o) x 90 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
6)       Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów-100
7)       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz lokalizacji apteki.
8)       Zamawiający poprawi w tekście omyłki rachunkowe.
9)       W przypadku gdy wybór oferty nie będzie możliwy z uwagi na fakt, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli w/w oferty do negocjacji w wyznaczonym przez niego terminie.
 
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga itp.
 
 
     7.    WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW
 
I.  Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego;
2)  Wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 3,4,5,6 do Zapytania ofertowego.
3)    Do oferty należy dołączyć:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
b) Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub odpowiednio miejscowo Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie apteki.
      4) Podpisaną klauzulę informacyjną Załącznik nr 6.
      5) Dopuszcza się składanie oferty w częściach, części zamówienia określają załączniki.
 
  II. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu:
1)       Składając ofertę Wykonawca akceptuje wszystkie postanowienia zawarte w ogłoszeniu oraz w projekcie Umowy Załącznik nr 2.
 
     8.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERTTTT
 
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.02.2020 roku do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego –
Dom Pomocy Społecznej w Mgoszczu
Mgoszcz 54
86-230 Lisewo
pokój nr 9,  
z dopiskiem:
„Oferta na dostawy leków i materiałów medycznych”
oraz:
„Nie otwierać przed 19.02.2020r., godz. 09:15”    
Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, zostaną niezwłocznie odesłane do Wykonawcy bez otwierania.
 
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2020r. o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego w Dziale Administracyjno- Gospodarczym.
    
          O rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający poinformuje zamieszczając informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat-chelmno.pl, w siedzibie Zamawiającego- na tablicy ogłoszeń oraz wysyłając informację wszystkim Oferentom biorącym udział w postępowaniu e-mailem lub faksem.
 
9.  ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY:
Istotne dla stron postanowienia umowy, zgodnie z którymi realizowany będzie niniejszy przedmiot zamówienia, zawiera Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – Wzór umowy.
 
Załączniki :
Załącznik nr 1:                 Oferta Wykonawcy (39kB) word
Załącznik nr 2:                    Wzór umowy, Umowa projekt (556kB) pdf
Załącznik nr 3:                    Formularz cenowy  leki (120kB) plik
Załącznik nr 4:                    Formularz cenowy z wykazem asortymentowo cenowym artykuły medyczna (19kB) word
Załącznik nr 5:                    Formularz cenowy z wykazem asortymentowo cenowym artykuły medyczne II (61kB) word
Załącznik nr 6:                    Formularz cenowy z wykazem asortymentowo cenowym pieluchomajtki (12kB) excel
Załącznik nr 7:                    Klauzula informacyjna RODO (553kB) pdf
 
 

metryczka


Odpowiada za treść: Stanisław Otremba
Opublikował: Stanisław Otremba (11 lutego 2020, 15:47:28)

Ostatnia zmiana: Stanisław Otremba (28 lutego 2020, 12:05:53)
Zmieniono: Informacja dla Oferentów

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 283