zamówienie na:

zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Grubnie w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - II”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.041.2.2019.2020.JG
wartość: poniżej 30 tys. Euro
termin składania ofert: 17 lutego 2020  11:00
wynik postępowania: Udzielono zamówienia oferentowi nr 1 GREGORIAN Paulina Kilian, ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska, na dostawę pomocy dydaktycznych wymienionych w części nr 1 (wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD) za kwotę 6.150,00 zł. brutto. Umowa została podpisana w dniu 26.02.2020 r. Unieważniono postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 2 zamówienia (ubrania robocze), ponieważ na tą część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. Unieważniono postępowania w zakresie dotyczącym części nr 3 i 4 zamówienia, ponieważ złożone na te części zamówienia oferty niepodlegające odrzuceniu znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na ich wykonanie (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp). 




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 18.02.2020 r.

Chełmno dnia 17.02.2020 r.

Znak sprawy: ZZP.041.2.2019/2020. JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego otwarcia i wyboru najkorzystniejszych ofert w postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - II”.


Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 17.02.2020 r. dokonała otwarcia i wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - II”.

1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania oraz o kwotach przeznaczonych na poszczególne części zamówienia oraz kryteriach oceniania ofert.
Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania to: 98.919,00 zł. brutto, w podziale na 4 części to:
Część nr 1 - wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD. 7 044,00 zł
Część nr 2 - ubrania robocze 29 420,00 zł
Część nr 3 - elektronika 35 950,00 zł
Część nr 4 - artykuły różne 26 505,00 zł


2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęło dziesięć ofert.

3. Złożone oferty zostały otwarte po czym odczytano nazwę oferentów oraz oferowaną cenę brutto, oferowany termin dostawy i termin realizacja reklamacji.

4. W postępowaniu złożono dziesięć następujących ofert;

- Oferta nr 1, złożona przez GREGORIAN Paulina Kilian, ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska, na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD, na kwotę 6.150,00 zł. brutto,
 2) część nr 4 – artykuły różne, na kwotę 32.392,00 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy dla wszystkich części, termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia.

- Oferta nr 2, złożona przez Biuro Inżynieryjne Martex, Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów:
 1) część nr 3 – elektronika, na kwotę 48.689,19 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy, termin realizacji reklamacji 7 dni.

- Oferta nr 3, złożona przez Salon Komputerowy, PC•MARKET, ul. Grudziądzka 9, 86-200 Chełmno:
 1) część nr 3 – elektronika, na kwotę 39.612,00 zł. brutto. ( 38.991,00 + 621,00).
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy, termin realizacji reklamacji 7 dni.

- Oferta nr 4, złożona przez PRESTIŻ Anna Eluszkiewicz, ul. Wybickiego 10E/6,  87-100 Toruń:
 1) część nr 1 – wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD, na kwotę 14.580,72 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy, termin realizacji reklamacji 7 dni.

- Oferta nr 5, złożona przez KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD, na kwotę 10.390,62 zł. brutto,
 2) część nr 3 – elektronika, na kwotę 55.511,82 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy dla wszystkich części, termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia.

- Oferta nr 6, złożona przez PB Tenders Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały – Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz., na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD, na kwotę 7.381,23 zł. brutto,
 2) część nr 3 – elektronika, na kwotę 55.511,82 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy dla wszystkich części, termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia.

- Oferta nr 7, złożona przez NICAT COM Sp. z o.o., ul. S. Okrzei 21/1, 03-715 Warszawa:
 1) część nr 3 – elektronika, na kwotę 41.726,52 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy, termin realizacji reklamacji 7 dni.

- Oferta nr 8, złożona przez ALLTECH sp. j., Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock:
 1) część nr 3 – elektronika, na kwotę 47.181,57 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy, termin realizacji reklamacji 7 dni.

- Oferta nr 9, złożona przez Tesora Marzena Paczyńska, ul. Kasztanowa5, 43-300 Bielsko-Biała:
 1) na część zamówienia nr 4 – artykuły różne, na kwotę 32.860,66 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy, termin realizacji reklamacji 7 dni.

- Oferta nr 10, złożona przez VICTOR Paweł Dulny, ul. Wybickiego 10e/6, 87-100 Toruń:
 1) część nr 4 – artykuły różne, na kwotę 39.532,12 zł. brutto.
 Termin dostawy 20 dni od daty podpisania umowy, termin realizacji reklamacji 7 dni.

5. Po dokonaniu sprawdzenia złożonych dokumentów komisja stwierdza że:
 1) jedynie oferta nr 1, złożona na część nr 1 zamówienia (wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD) nie przekracza kwoty zarezerwowanej w budżecie na wykonanie zamówienia, wszystkie pozostałe oferty przekraczają zarezerwowane kwoty.
 2) na część nr 2 zamówienia (ubrania robocze) nie wpłynęła żadna oferta.

6. Komisja wnioskuje o:
 1) udzielenie zamówienia oferentowi nr 1 GREGORIAN Paulina Kilian, ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska, na dostawę pomocy dydaktycznych wymienionych w części nr 1 (wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD) za kwotę 6.150,00 zł. brutto.
 2) Unieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 2 zamówienia (ubrania robocze), ponieważ na tą część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
 3) Unieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 3 i 4 zamówienia, ponieważ złożone na te części zamówienia oferty niepodlegające odrzuceniu znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na ich wykonanie (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp).



________________________________________________________________________________________
dodano dnia 11.02.2020 r.

Pytania zadane do załącznika nr 1 SIWZ, część nr 3 zamówienia – elektronika, punkt nr 6 – laptopy, oraz odpowiedzi na zadane pytania.

Pytanie 1
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odpowiedź: tak, wszystkie towary, oprogramowania, systemy operacyjne itp. muszą być fabrycznie nowe.

Pytanie 2
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
Odpowiedź: tak.  

Pytanie 3
Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji?
Odpowiedź: tak, oprogramowanie musi być legalne i musi to być udokumentowane.

Pytanie 4
Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowanie procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania?
Odpowiedź: tak, sprawdzone zostanie, czy dostarczony towar jest zgodny ze specyfikacją.

Pytanie 5
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?
Odpowiedź: legalność oprogramowania musi być tak udokumentowana, że nie  będzie budzić żadnych wątpliwości.

Pytanie 6
Czy Zamawiający wymaga, aby system operacyjny dawał możliwość podłączenia do domeny Active Directory?
Odpowiedź: nie jest wymagany.


________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 06.02.2020 r.

Powiat Chełmiński
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Grubnie w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - II”

_______________________________________________________________________________________

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 510027-N-2020 z dnia 06.02.2020 r.
Ogłoszenie można zobaczyć w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 510027-N-2020.
lub pobrać w pliku PDF: POBIERZ (126kB) pdf


Specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, można pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (91kB) word

Załącznik nr 1 - część 1, wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD (45kB) word
Załącznik nr 1 - część 2, ubrania robocze (58kB) word
Załącznik nr 1 - część 3, elektronika (38kB) word
Załącznik nr 1 - część 4, artykuły różne (68kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (34kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (58kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy (41kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (55kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (6 lutego 2020, 13:38:30)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (12 marca 2020, 13:42:20)
Zmieniono: dodano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 583