zamówienie na:

drugi przetarg nieograniczony na zakup, dostawy i montaż wyposażenia rodzinnych domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018.JG
wartość: poniżej 221 000 Euro
termin składania ofert: 21 czerwca 2018  11:00
wynik postępowania: Komisja wnioskuje o udzielenie zamówienia następującym oferentom: oferentowi nr 4, Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, na następujące części zamówienia: część nr 1 – meble pod zabudowę, na kwotę 81.120,00 zł. brutto, część nr 9 – lampy wewnętrzne, za kwotę 25.296,00 zł. brutto. W związku z odstąpieniem od umowy przez firmę TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, komisja wnioskuje o udzielenie zamówienia w części nr 4 zamówienia - AGD oferentowi, który złożył kolejną najkorzystniejszą ofertę: firmie Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno. 




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 05.07.2018 r.

Chełmno dnia 05.07.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przetargowym na: zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”, i wyboru następnej najkorzystniejszej oferty dotyczącej części nr 4 zamówienia AGD.

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 05.07.2018 r. dokonała następujących ustaleń:

1. Oferent nr 5, TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, przesłał drogą elektroniczną w dniu 04.07.2018 r. informację, że odstępuje od podpisania umowy na wykonanie dostawy części nr 4 zamówienia (AGD).

2. W związku z powyższym, komisja przetargowa wykluczyła z postępowania ofertę Oferenta nr 5, na wykonanie części nr 4 zamówienia (AGD).

3. Kolejna najkorzystniejsza oferta na wykonanie części nr 4 zamówienia (AGD), złożona została przez oferenta nr 4, Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, na kwotę 41.235,00 zł. brutto i przekracza środki zarezerwowane w budżecie o kwotę 1.354,80 zł. brutto.

4. Komisja wnioskuje o podpisanie umowy z oferentem nr 4, Salonem Meblowym Gabryś s.c. na wykonanie części nr 4 zamówienia (AGD).

Na tym posiedzenie zakończono.


________________________________________________________________________________________
dodano dnia 03.07.2018 r.

Chełmno dnia 02.07.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018/JG

PROTOKÓŁ

 Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego wyboru najkorzystniejszych ofert, w postępowaniu przetargowym na: zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.


Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania w podziale części to:
1. Meble pod zabudowę 94 614,24
4. AGD 39 880,20
9. Lampy wewnętrzne 20 816,40
Łączny koszt brutto: 126.268,98

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 02.07.2018 r. dokonała oceny i wyboru najkorzystniejszych ofert w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.

I. W wyznaczonym terminie i czasie wpłynęło dziewięć ofert.

II. Firma „DRZEWIARZ-BIS” sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, uzupełniła ofertę o brakujące dokumenty.

III. Komisja zaakceptowała wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny złożone przez Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, dotyczące części nr 1 zamówienia (mebli pod zabudowę).

IV. Komisja zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, odrzuciła ofertę nr 5 dotyczącą części nr 9 zamówienia (lampy wewnętrzne), ponieważ oferent TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, nie udzielił wyjaśnień rażąco niskiej ceny w części nr 9.

V. Komisja po dokonaniu indywidualnej oceny ofert stwierdza, że oferenci zdobyli następującą ilość punktów w ocenie oferty:
 
1. Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino
 - w części nr 1: kryterium cena: 36,21 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 66,21 pkt.
 - w części nr 4: kryterium cena: 43,81 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 83,81 pkt.

2. „DRZEWIARZ-BIS” sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno
 - w części nr 1: kryterium cena: 47,11 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 87,11 pkt.
 - w części nr 4: kryterium cena: 52,18 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 92,19 pkt.

3. Produkcja Mebli L + Z, s.c. Ryszard Lange, Andrzej Zakrzewski, ul Dr. Floriana Ceynowy 27, 83-200 Starogard Gdański
 - w części nr 1: kryterium cena: 47,11 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 87,11 pkt.

4. Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno
 - w części nr 1: kryterium cena: 60 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100,00 pkt.
 - w części nr 4: kryterium cena: 57,69 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 97,69 pkt.
 - w części nr 9: kryterium cena: 60 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100,00 pkt.

5. TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
 - w części nr 1: kryterium cena: 27,05 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 67,05 pkt.
 - w części nr 4: kryterium cena: 60 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 100,00 pkt.
 - w części nr 9: oferta odrzucona, brak wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny.

6. CENTRUM SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin
 - w części nr 1: kryterium cena: 39,37 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 79,97 pkt.
 - w części nr 4: kryterium cena: 36,84 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 76,84 pkt.
 - w części nr 9: kryterium cena: 34,86 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 74,86 pkt.

7. VICTOR Paweł Dulny, ul. Bażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń
 - w części nr 1: kryterium cena: 41,60 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 81,60 pkt.
 - w części nr 4: kryterium cena: 53,82 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 93,82 pkt.
 - w części nr 9: kryterium cena: 46,90 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 86,90 pkt.

8. UNIGASTRO Barbara Puć, ul. Międzyleska 6c, 50-514 Wrocław
 - w części nr 4: kryterium cena: 55,65 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 95,65 pkt.

9. Hurtownia Sportowa KAL-SPORT, Al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów,
 - w części nr 4: kryterium cena: 47,28 pkt, termin dostawy: 20 pkt, termin realizacji reklamacji 20 pkt, łącznie 87,28 pkt.

VI. Największą ilość punktów na dostawę poszczególnych części zamówienia uzyskali następujący oferenci:

Część nr 1 - meble pod zabudowę: Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno: 100 punktów;
Część nr 4 - AGD: TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa: 100 punktów;
Część nr 9 -lampy wewnętrzne: Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno: 100 punktów.

VII. Komisja wnioskuje o udzielenie zamówienia następującym oferentom:
1. Oferentowi nr 4, Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, na następujące części zamówienia:
 1) Część nr 1 – meble pod zabudowę, na kwotę 81.120,00 zł. brutto.
 2) Część nr 9 – lampy wewnętrzne, za kwotę 25.296,00 zł. brutto.
2. Oferentowi nr 5, TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, na część nr 4 zamówienia AGD.

VII. Po zatwierdzeniu protokółu przez Starostę, należy wezwać oferentów do uzupełnienia ofert o dokumenty wymienione w rozdz. VI, ust. 5 SIWZ, a po ich uzupełnieniu należ podpisać z oferentami umowy na realizację zamówienia.

________________________________________________________________________________________
dodano dnia 22.06.2018 r.

Chełmno dnia 21.06.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego otwarcia ofert i sprawdzenia ich kompletności, w postępowaniu przetargowym na: zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.


Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 21.06.2018 r. dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawy i montaż wyposażenia domów dziecka w ramach projektu pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”.

I. Część jawna posiedzenia – otwarcie ofert.

1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania oraz kwotach przeznaczonych na poszczególne części zamówienia i zastosowanych kryteriach oceny ofert.

Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania to: 155 301,84 zł. brutto,
w podziale na 3 części to:
1. Meble pod zabudowę: 94 614,24;
4. AGD: 39 880,20;
9. Lampy wewnętrzne: 20 816,40;

2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęło dziewięć ofert.

3. Złożone oferty zostały otwarte po czym odczytano nazwy poszczególnych oferentów oraz oferowane ceny brutto, oferowany termin dostawy i termin realizacji reklamacji.

4. Ofertę złożyli następujący oferenci:
1) Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 134.400,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 10.08.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 54.300,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
2) „DRZEWIARZ-BIS” sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, na następujące części zamówienia;
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 103.320,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 45.589,95 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
3) Produkcja Mebli L + Z, s.c. Ryszard Lange, Andrzej Zakrzewski, ul Dr. Floriana Ceynowy 27, 83-200 Starogard Gdański na następujące części zamówienia;
 - część nr 1 zamówienia (meble pod zabudowę), na kwotę 103.320,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
4) Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 81.120,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 41.235,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), na kwotę 25.296,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
5) TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 179.920,71 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 39.648,90 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), na kwotę 20.506,36 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
6) CENTRUM SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 121.770,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 64.575,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), na kwotę 43.524,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
7) VICTOR Paweł Dulny, ul. Bażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń, na następujące części zamówienia:
 - część nr 1 (meble pod zabudowę), na kwotę 117.000,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 4 (AGD), na kwotę 44.203,50 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni,
 - część nr 9 (lampy wewnętrzne), na kwotę 32.364,48 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
8) UNIGASTRO Barbara Puć, ul. Międzyleska 6c, 50-514 Wrocław, na część nr 4 zamówienia (AGD), na kwotę 42.748,65 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
9) Hurtownia Sportowa KAL-SPORT, Al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów, na część nr 4 zamówienia (AGD), na kwotę 50.313,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

II. Po dokonaniu sprawdzenia prawidłowości złożonych dokumentów komisja stwierdza że:

1. W ofercie nr 2 złożonej przez „DRZEWIARZ-BIS” sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, wystąpiła oczywista omyłka pisarska, oferent w formularzu ofertowym części nr 4 zamówienia oznaczył jako części nr 2, ponadto w załączniku nr 4 (oświadczenie składane na podst. art. 25a ust 1 ustawy Pzo) brak jest podpisanej strony nr 2 oświadczenia.

2. W ofercie nr 5 złożonej przez TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, wystąpiła oczywista omyłka pisarska, oferent w formularzu ofertowym cenę części nr 1 zamówienia oznaczył jako cenę części nr 9, a cenę części nr 9 zamówienia oznaczył jako cenę części nr 1, ponadto w ofercie brak jest strony nr 2 w oświadczeniu załącznik nr 4 do SIWZ.

3. Oferta nr 4 złożona przez Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, na części nr 1 zamówienia (meble pod zabudowę), oraz oferta nr 5 TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, złożona na części nr 9 zamówienia (lampy wewnętrzne) zawierają rażąco niską cenę, niższą o ponad 30% od średniej ceny wszystkich złożonych ofert na daną część zamówienia.

4. Pozostałe oferty spełniają wymagania określone w SIWZ.

III. Wnioski Komisji:

1. Komisja poprawiła oczywiste omyłki, które zawierały oferty nr 2 i 5.

2. Należy wezwać oferenta nr 4, Salon Meblowy Gabryś s.c., ul. Chociszewskiego 2, 86-200 Chełmno, do udzielenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia kosztów oferowanej ceny części nr 1 zamówienia – meble pod zabudowę(art. 90 ust 1 i 1a ustawy Pzp) do dnia 28.06.2015 r.

3. Należy wezwać oferenta nr 5, TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, do udzielenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia kosztów oferowanej ceny części nr 9 zamówienia – lampy wewnętrzne (art. 90 ust 1 i 1a ustawy Pzp), oraz uzupełnienia oferty o stronę nr 2 oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ), do dnia 28.06.2015 r.

Na tym posiedzenie zakończono.


________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 13.06.2018 r.

POWIAT CHEŁMIŃSKI
ogłasza
drugi przetarg nieograniczony
na
zakup, dostawy i montaż wyposażenia rodzinnych domów dziecka w ramach projektu
pn. „Budowa trzech placówek opiekuńczo wychowawczych na terenie powiatu chełmińskiego”


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 572699-N-2018 z dnia 2018-06-13 r.
Ogłoszenie można zobaczyć w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 572699-N-2018.
lub pobrać w pliku PDF: POBIERZ (131kB) pdf


Specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, można pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (64kB) word

Opisy części zamówienia:

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 1 - meble pod zabudowę (521kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 1, zał. nr 1 - szafa pod zabudowę 240 cm (89kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 4 - AGD (524kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 9 - lampy wewnętrzne (522kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ, część nr 9, zał. nr 1 - wzory lamp (460kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (21kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (35kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (39kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (17kB) word
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór zobowiazania (39kB) word
Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (37kB) word


metryczka


Odpowiada za treść: Grzegorz Piątkowski
Opublikował: Dariusz Banach (13 czerwca 2018, 14:27:16)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (5 lipca 2018, 15:38:33)
Zmieniono: dodano informację o odstąpieniu od podpisania umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 473