zamówienie na:

Czwarty przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 041.2.2016/2018.JG
wartość: poniżej 221 000 Euro
termin składania ofert: 30 marca 2018  12:00
wynik postępowania: Udziela się zamówienia oferentom, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów w ocenie ofert i nie przekroczyli lub nieznacznie przekroczyli środki zarezerwowane w budżecie: oferentowi nr 3 - Firmie Handlowej Majster, Robert Tubielewicz, ul. 1-go Maja 13, 78-400 Szczecinek, na część nr 3 zamówienia (narzędzia mechaniczne) oraz oferentowi nr 6 - Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, na trzy następujące części zamówienia: część nr 2 (meble warsztatowe), część nr 4 (przyrządy do pomiarów), część nr 5 (narzędzia ślusarskie). Unieważnia się postępowania w zakresie dotyczącym części nr 1 i 6 zamówienia, ponieważ złożone oferty znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie tych części zamówienia (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp).  




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 18.04.2018 r.

Umowy z wybranymi oferentami podpisano w dniu 12.04.2018 r.

________________________________________________________________________________________
Chełmno dnia 10.04.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.041.2.2016/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego wyboru ofert, w czwartym postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.


Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 10.04.2018 r. dokonała wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.

I. W przetargu złożono sześć następujących ofert:

1. BENER MICHAŁ BENKA, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk,
 - część nr 2 zamówienia (mebla warsztatowe)), na kwotę 32570,40 zł. brutto (49,17 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 89,17 pkt.
2. METAL-TRADE.PL Wojciech Adamowicz, ul. Jantarowa 24, 80-180 Janikowo Gdańskie,
 - część nr 1 zamówienia (maszyny do obróbki metali), na kwotę 196.554,00 zł. brutto (46,58 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 86,58 pkt.
3. Firma Handlowa Majster, Robert Tubielewicz, ul. 1-go Maja 13, 78-400 Szczecinek,
 - część nr 3 zamówienia (narzędzia mechaniczne), na kwotę 29.990,00 zł. brutto (60 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 100,00 pkt.
4. Metal Technics Polska s.c., ul. Ryżowa 43d/1, 02-495 Warszawa,
 - część nr 1 zamówienia (maszyny do obróbki metali), na kwotę 152.594,00 zł. brutto (60 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 100,00 pkt.
5. METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, złożona na sześć następujących części zamówienia:
 - Część nr 1 (maszyny do obróbki metali), na kwotę 199.660,03 zł. brutto (45,86 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 85,86 pkt.
 - Część nr 2 (meble warsztatowe), na kwotę 36.153,25 zł. brutto (44,29 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 84,29 pkt.
 - Część nr 3 (narzędzia mechaniczne), na kwotę 39.709,67 zł. brutto (45,31 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 85,31 pkt.
 - Część nr 4 (przyrządy do pomiarów), na kwotę 20.470,71 zł. brutto (47,47 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 87,47 pkt.
 - Część nr 5 (narzędzia ślusarskie), na kwotę 70.127,70 zł. brutto (47,48 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 87,48 pkt.
 - Część nr 6 (sprzęt rolniczy), na kwotę 192.310,52 zł. brutto (60 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 100,00 pkt.
6. Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, złożona na pięć następujących części zamówienia:
 - Część nr 1 (maszyny do obróbki metali), na kwotę 159.715,40 zł. brutto (57,32 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 97,32 pkt.
 - Część nr 2 (meble warsztatowe), na kwotę 26.690,00 zł. brutto (60 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 100,00 pkt.
 - Część nr 3 (narzędzia mechaniczne), na kwotę 32.386,51 zł. brutto (55,56 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 95,56 pkt.
 - Część nr 4 (przyrządy do pomiarów), na kwotę 16.194,18 zł. brutto (60 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 100,00 pkt.
 - Część nr 5 (narzędzia ślusarskie), na kwotę 55.491,95 zł. brutto (60 pkt), termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt), ocena łączna 100,00 pkt.
 
II. Po uzupełnieniu ofert przez wzywanych do uzupełnienia dokumentów oferentów, komisja stwierdza, że:

1. wszystkie oferty są kompletne – spełniają warunki określone w SIWZ,
2. najkorzystniejsze oferty nr 3 i 6 zostały uzupełnione o dokumenty wymienione w rozdz. XII, ust.2, pkt 2, ppkt A i BSIWZ.

III. Komisja dokonała indywidualnej oceny złożonych ofert w oparciu o zastosowane kryteria.
 
IV. Wnioski komisji:
1. Najkorzystniejsze oferty na część nr 1 (maszyny do obróbki metali) i część nr 6 (sprzęt rolniczy) zamówienia znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie zadania, dlatego komisja wnioskuje o nieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 1 i 6 zamówienia, ponieważ złożone oferty znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie tych części zamówienia (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp).
2. Komisja wnioskuje o udzielenie zamówienia oferentom, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów w ocenie ofert i nie przekroczyli lub nieznacznie przekroczyli środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie części nr 2, 3, 4 i 5 zamówienia tj.:
a. Oferentowi nr 3 - Firmie Handlowej Majster, Robert Tubielewicz, ul. 1-go Maja 13, 78-400 Szczecinek, na część nr 3 zamówienia (narzędzia mechaniczne), za kwotę 29.990,00 zł. brutto,
b. Oferentowi nr 6 - Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, na trzy następujące części zamówienia:
- część nr 2 (meble warsztatowe), za kwotę 26.690,00 zł. brutto,
- część nr 4 (przyrządy do pomiarów), za kwotę 16.194,18 zł. brutto,
- część nr 5 (narzędzia ślusarskie), za kwotę 55.491,95 zł. brutto.

Na tym posiedzenie zakończono.

________________________________________________________________________________________
dodano dnia 03.04.2018 r.

Chełmno dnia 30.03.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.041.2.2016/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego otwarcia i sprawdzenia prawidłowości złożonych ofert oraz dokonania indywidualnej oceny złożonych ofert, w czwartym postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.


Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 30.03.2018 r. dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”.

I. Część jawna posiedzenia – otwarcie ofert.

1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania oraz o kwotach przeznaczonych na poszczególne części zamówienia.
Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania to: 370.160,00 zł. brutto, w podziale na 6 części to:
1. Maszyny do obróbki metali: 122 850,00 zł.
2. Meble warsztatowe: 25 000,00 zł.
3. Narzędzia mechaniczne: 29 405,00 zł.
4. Przyrządy do pomiarów: 16 445,00 zł.
5. Narzędzia ślusarskie: 70 760,00 zł.
6. Sprzęt rolniczy: 105 700,00 zł.
Razem – koszt brutto 370 160,00 zł.

2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęło sześć ofert.

3. Złożone oferty zostały otwarte po czym odczytano nazwę oferentów oraz oferowaną cenę brutto, oferowany termin dostawy i termin realizacja reklamacji.

4. Ofertę złożyli trzej następujący oferenci:
1) BENER MICHAŁ BENKA, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk,
 - część nr 2 zamówienia (mebla warsztatowe)), na kwotę 32570,40 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
2) METAL-TRADE.PL Wojciech Adamowicz, ul. Jantarowa 24, 80-180 Janikowo Gdańskie,
 - część nr 1 zamówienia (maszyny do obróbki metali), na kwotę 196.554,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
3) Firma Handlowa Majster, Robert Tubielewicz, ul. 1-go Maja 13, 78-400 Szczecinek,
 - część nr 3 zamówienia (narzędzia mechaniczne), na kwotę 29.990,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
4) Metal Technics Polska s.c., ul. Ryżowa 43d/1, 02-495 Warszawa,
 - część nr 1 zamówienia (maszyny do obróbki metali), na kwotę 152.594,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
5) METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, złożona na sześć następujących części zamówienia:
 - Część nr 1 (maszyny do obróbki metali), na kwotę 199.660,03 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 2 (meble warsztatowe), na kwotę 36.153,25 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 3 (narzędzia mechaniczne), na kwotę 39.709,67 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 4 (przyrządy do pomiarów), na kwotę 20.470,71 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 5 (narzędzia ślusarskie), na kwotę 70.127,70 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 6 (sprzęt rolniczy), na kwotę 192.310,52 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
6) Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, złożona na pięć następujących części zamówienia:
 - Część nr 1 (maszyny do obróbki metali), na kwotę 159.715,40 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 2 (meble warsztatowe), na kwotę 26.690,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 3 (narzędzia mechaniczne), na kwotę 32.386,51 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 4 (przyrządy do pomiarów), na kwotę 16.194,18 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - Część nr 5 (narzędzia ślusarskie), na kwotę 55.491,95 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do dnia 20.04.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

II. Po dokonaniu sprawdzenia złożonych dokumentów komisja stwierdza, że:
1. oferty nr 1, 2, 3, 4 i 6 są kompletne – spełniają warunki określone w SIWZ,
2. w ofercie nr 5 (złożonej przez METALZBYT-HURT Sp. z o.o.), brak jest uzupełnionego załącznika nr 4 – oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (rozdz. VI ust. 1, pkt. a. SIWZ).
3. Należy wezwać oferenta nr 5 do uzupełnienia oferty o brakujące oświadczenie w terminie do dnia 06.03.2018 r.


________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 22.03.2018 r.

POWIAT CHEŁMIŃSKI
ogłasza
czwarty przetarg nieograniczony
na
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu
„Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 535404-N-2018 z dnia 2018-03-22 r.
Ogłoszenie można zobaczyć w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 535404-N-2018.
lub pobrać w pliku PDF: POBIERZ (136kB) pdf



Specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, można pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (87kB) word

Załącznik nr 1 - Opisy części zamówienia:

Załącznik nr 1 część 1 - Maszyny do obróbki metali (565kB) plik

Załącznik nr 1 część 2 - Meble warsztatowe (558kB) plik

Załącznik nr 1 część 3 - Narzędzia mechaniczne (571kB) plik

Załącznik nr 1 część 4 - Przyrzady do pomiaru (570kB) plik

Załącznik nr 1 część 5 - Narzędzia ślusarskie (585kB) plik

Załącznik nr 1 część 6 - Sprzęt rolniczy (565kB) plik


Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (24kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (34kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (39kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw (37kB) word
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy (19kB) word
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór zobowiazania (42kB) word
Załącznik nr 8 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (37kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (22 marca 2018, 15:32:06)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (18 kwietnia 2018, 14:10:21)
Zmieniono: dodano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 458