zamówienie na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite”

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: PZD.DT.3210.15.2018.KŻ
wartość: Poniżej 30 tys. euro
termin składania ofert: 26 marca 2018  10:00
wynik postępowania: Z uwagi na obszerność danych wynik postępowania jest dostępny poniżej, jako oddzielny plik do pobrania. Umowa z Wykonawcą została podpisana w dniu 10.05.2018 r. 




Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (68kB) pdf

Data  16.03.2018 r.

 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający – Powiat Chełmiński, w imieniu, którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości do 30 000 euro (nr sprawy: PZD.DT.3210.15.2018.KŻ), zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.).
 
1. Nazwa zadania:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite”.
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+000,00 do km 1+380,00”.
2) Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów ich realizowania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (do wglądu w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie oraz na stronie  bip.powiat-chelmno.pl w zakładce „Przetargi” w pozycji „Przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite”).
3) Szacunkowy koszt robót (bez podatku VAT), określony na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi: 758 700,49 zł.
4) Realizacja robót:
-  przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite, realizowana na podstawie decyzji – zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
5) Zakres robót:
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz z transportem urobku,
- roboty rozbiórkowe wraz z transportem materiału z rozbiórki,
- roboty ziemne,
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- oczyszczenie oraz skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie warstwy podłoża ulepszonego z kruszywa stabilizowanego cementem,
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym,
- plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem trawą,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
6) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
a) Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy pomieszczenia biurowego ani żadnych elementów zaplecza. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować we własnym zakresie pomieszczenie biurowe na okres trwania realizacji inwestycji, zlokalizowane w odległości nie większej niż 100 km od terenu budowy i wyposażone w sprzęt niezbędny do prowadzenia nadzoru. Koszty urządzenia i utrzymania pomieszczenia biurowego oraz wszystkie koszty związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego wraz ze wszystkimi, ewentualnymi kosztami związanymi z dojazdami, dietami i noclegami winny być uwzględnione w cenie ofertowej.
b) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, wzorem umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót oraz warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia.
c) Nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją robót wynikających z dokumentacji oraz kontrolowanie rozliczeń robót.
d) Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją:
- robót nie ujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji,
- ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji.
e) Wykonawca nadzoru musi dysponować osobami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Wymaga się aby Wykonawca nadzoru dysponował, co najmniej jedną osobą, posiadającą co najmniej  5-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego oraz uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
f) Wykonawca nadzoru ponosi odpowiedzialność za dobór osób, o których mowa w pkt 6e, a także za niewykonanie, bądź nienależyte wykonanie obowiązków przez te osoby.
g) Prowadzenie nadzoru nad realizacją inwestycji musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacjami technicznymi dla robót oraz przepisami związanymi.
h) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do kontroli jakości wykonanych robót, zgodnie z postanowieniami specyfikacji technicznych oraz do sprawdzania na bieżąco prawidłowego prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
i) Ilość pobytów Wykonawcy nadzoru na terenie robót w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót, nie mniejsza niż raz w tygodniu w okresie trwania robót, o czym Wykonawca informuje Zamawiającego.
j) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych materiałów, pism i zawiadomień, wynikających z ustawy prawo budowlane oraz ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, związanych z przystąpieniem do realizacji inwestycji, jej realizacją a także ze zgłoszeniem obiektu do użytkowania.
k) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu do 5-tego każdego miesiąca pisemnych sprawozdań z realizacji inwestycji, które zawierały będą, co najmniej:
- opis postępu rzeczowego robót,
- opis powstałych problemów i zagrożeń wraz z propozycjami ich rozwiązania,
- wykaz wprowadzonych zmian,
- opis prawidłowości prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
 
3. Termin realizacji zamówienia:
1) okres realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+000,00 do km 1+380,00”,
- przewidywany termin podpisania umowy z wykonawcą robót – kwiecień 2018 r.
- przewidywany termin rozpoczęcia robót – maj 2018 r.
- przewidywany termin wykonania robót – do 12 października 2018 r.
2) nadzór nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji jakości, który to okres będzie nie krótszy niż 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Rzeczywisty okres trwania gwarancji jakości zostanie ustalony po przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację inwestycji, o której mowa w pkt 1.
 
4. Kryteria oceny ofert: 
- Cena brutto za wykonanie zamówienia – 100 %.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert oraz zostanie złożona przez wykonawcę spełniającego określone przez Zamawiającego wymagania.
 
5. Inne istotne warunki zamówienia: 
1) Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury/rachunku na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego zrealizowania części lub całości zamówienia.
2) Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi fakturą/rachunkiem końcową/końcowym, z zastrzeżeniem pkt 3.
3) Dopuszcza się rozliczenie przedmiotu umowy fakturami/rachunkami częściowymi, w przypadku przyjęcia rozliczenia częściowego przez Wykonawcę robót.
4) Podstawę wystawienia przez Wykonawcę nadzoru faktury/rachunku częściowej/częściowego lub końcowej/końcowego stanowić będzie protokół odbioru częściowego lub ostatecznego wykonania robót, związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+000,00 do km 1+380,00”.
5) Wykonawca nadzoru będzie wystawiał faktury/rachunki częściowe, na kwoty ustalone proporcjonalnie do wartości wykonanych i odebranych robót.
6)  Fakturę/rachunek Wykonawca nadzoru wystawi i dostarczy Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu odbioru częściowego lub ostatecznego wykonania robót, związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+000,00 do km 1+380,00”.
7) O dokładnym terminie rozpoczęcia robót oraz ewentualnych robót poprawkowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
 
6. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 26.03.2018 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego – Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 9.
 
7. Sposób przygotowania oferty:
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;
2) zaleca się, aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”;
3) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy;
4)  ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
5) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia;
6) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
7) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta dla zadania „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite. Nie otwierać do dnia 26.03.2018 r. do godz. 10:00."
 
8. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Mariusz Kalkiewicz, tel. 56 686 48 53,
Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53, e-mail: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
 
9. Przesłanki odrzucenia oferty
Oferta podlega odrzuceniu, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, lub
2) została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. z 2017 r. poz. 562, 624, 892, 935, 1475 oraz z 2018 r. poz. 311), chyba, że osoby te nie będą brały udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy niniejszego zamówienia, lub
3) została złożona po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym.
 
10. Warunki zmian umowy.
1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:
a) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji robót, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski;
b) zmianę istotnych osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy;
Warunkiem zmiany jest zaproponowanie przez Wykonawcę w zastępstwie osób, spełniających wymagania Zamawiającego, określone w zapytaniu ofertowym.
c) zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), wzrostu cen wynikających ze zmiany innych niż podatkowe przepisy prawa, jeżeli w wyniku wprowadzenia tych zmian, wykonanie umowy groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, a zmiany tej nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
Warunkiem zmiany jest zaistnienie powyższych okoliczności, udokumentowane przez Wykonawcę. Zamawiający upoważniony jest do żądania od Wykonawcy stosownych do okoliczności dokumentów.
2) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi konieczność jej wprowadzenia.
3) Przyjmuje się, że zmiany umowy nie wymagają również zmiany danych teleadresowych, danych rejestrowych oraz zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron niniejszej umowy.
 
11.  Inne postanowienia.
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. euro
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania, bez wyboru żadnej oferty.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6) W przypadku gdy Wykonawca wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania uchyla się od zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający może wybrać Wykonawcę, którego oferta była kolejna najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ponownego postępowania.
 
12.  Załączniki do zapytania ofertowego:
1)   druk „Formularz ofertowy”, POBIERZ (28kB) word
2)   projekt umowy, POBIERZ (178kB) pdf
3)   wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. POBIERZ (29kB) word
 
 
 
 
 
 

metryczka


Odpowiada za treść: Krzysztof Żukowski
Opublikował: Krzysztof Żukowski (16 marca 2018, 13:44:38)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (14 maja 2018, 07:20:23)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy z Wykonawcą.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 346