zamówienie na:

Dostawa mebli oraz akcesoriów do gotowania i spożywania posiłków stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia

zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmnie
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: POWR.04.01.00-00-DI11/17
wartość: poniżej 30 tys. Euro
termin składania ofert: 15 lutego 2018  15:00
wynik postępowania: W wyniku przeprowadzonej procedury za najkorzystniejszą uznano ofertę firmy: w części I zamówienia – dostawa mebli stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia wybrano ofertę firmy ZHU Omnibus, ul. Wyszyńskiego 15, 86-105 Świecie. W części II zamówienia – dostawa akcesoriów do gotowania i spożywania posiłków stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia wybrano ofertę firmy DRZEWIARZ-BIS sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno. 




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 22.02.2018 r.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Chełmno, dnia 21.02.2018 r.

Informacja o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego
NR 3/POWER/2018 z dnia 09.02.2018 r.


W wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku w trybie Zapytania Ofertowego nr 3/POWER/2018 z dnia 09.02.2018 r. dotyczącego: dostawy mebli oraz akcesoriów do gotowania i spożywania posiłków stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia w związku z realizacją Projektu pn. „Efektywne rozwiązania dzięki wspólnym działaniom - testowanie modelu wsparcia” nr POWR.04.01.00-00-DI11/17 – informuję, że w terminie wpłynęło 5 ofert spełniających formalne wymogi i oczekiwania Zamawiającego. Jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający była cena. W wyniku przeprowadzonej procedury za najkorzystniejszą uznano ofertę firmy:

1. W części I zamówienia – dostawa mebli stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia wybrano ofertę firmy ZHU Omnibus, ul. Wyszyńskiego 15, 86-105 Świecie.

2. W części II zamówienia – dostawa akcesoriów do gotowania i spożywania posiłków stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia wybrano ofertę firmy DRZEWIARZ-BIS sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno.

Wszystkim oferentom dziękujemy za udział w postępowaniu.

Ewa Wirosławska
Dyrektor Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie
w Chełmnie




________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 9.02.2018 r.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Chełmno, dnia 9 luty 2018 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/POWER/2018
WG ROZEZNANIA RYNKU


Nazwa zamówienia:
Dostawa mebli oraz akcesoriów do gotowania i spożywania posiłków stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia w związku z realizacją Projektu
pn. „Efektywne rozwiązania dzięki wspólnym działaniom - testowanie modelu wsparcia”
nr POWR.04.01.00-00-DI11/17


1. Nazwa i adres Zamawiającego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmnie
ul. Słowackiego 3
86-200 Chełmno
e-mail: pcprchelmno@op.pl

2. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa mebli oraz akcesoriów do gotowania i spożywania posiłków stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia w związku z realizacją Projektu pn. „Efektywne rozwiązania dzięki wspólnym działaniom - testowanie modelu wsparcia” nr POWR.04.01.00-00-DI11/17, Oś priorytetowa IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1 Innowacje społeczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, zwanego dalej Projektem.

3. Sposób udzielania zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest wg rozeznania rynku, określonego w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, wersja z dnia 19 lipca 2017 r., w formie zapytania ofertowego.

4. Opis przedmiot zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz akcesoriów do gotowania i spożywania posiłków stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia w związku z realizacją Projektu. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
 1) część I zamówienia – dostawa mebli stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia;
 2) część II zamówienia – dostawa akcesoriów do gotowania i spożywania posiłków stanowiących wyposażenie Dziennego Centrum Wsparcia.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
4.3. Wskazanie przez Zamawiającego opisem lub obrazem (przykładową fotografią) marki lub nazwy handlowe produktów (mebli lub akcesoriów) służy jedynie do ustalenia ich standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta.
4.4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało co najmniej parametry i cechy określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.

5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
5.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - na jedną, dowolnie wybraną część lub na obie części zamówienia wymienione w pkt 4 Zapytania ofertowego.
5.2. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na tę część zamówienia zostaną odrzucone.
5.3. Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne elementy części zamówienia - niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części. Oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu.

6. Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7. Termin i miejsce wykonania zamówienia
7.1. Zamówienie należy zrealizować w jednorazowej dostawie w terminie do dnia 23.02.2018 roku.
7.2. Miejscem dostawy zamówienia jest Dzienne Centrum Wsparcia mieszczące się w Chełmnie przy ul. Skłodowskiej 4.
7.3. W ramach realizacji części I zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do montażu mebli, które tego będą wymagać, w miejscu ich dostawy.

8. Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
8.1 Oferty Wykonawców będą oceniane według następującego kryterium:
cena brutto - 100 pkt.
Maksymalną liczbę punktów (100 pkt.), odrębnie dla każdej z części zamówienia, otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższa cenę oferty – wartość brutto. Pozostali wykonawcy otrzymają punkty, odrębnie dla każdej
z części zamówienia, obliczone wg następującego wzoru:
liczba punktów = (najniższa cena/cena badanej oferty) x 100 pkt.
Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasad zaokrągleń matematycznych.
8.2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym i który otrzyma największą liczbę punktów, odrębnie dla każdej z części zamówienia.

9. Opis sposobu przygotowania oferty
9.1 Ofertę należy przygotować z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór określony został w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
9.2. Oferta winna zawierać cenę brutto obejmującą zamówienie, odrębnie dla każdej z części, podając ją cyfrowo i słownie. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
9.3. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją zamówienia.

10. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 15.02.2018 r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do Zamawiającego) w następujący sposób:
1) w formie pisemnej osobiście w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 1 w godz. od 8.00 do 15.00) lub przesłana pocztą kurierską albo za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe na adres Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmnie, ul. Słowackiego 3, 86-200 Chełmno, przy czym zaleca się, aby oferta pisemna złożona była w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa wyposażenia Dziennego Centrum Wsparcia – Projekt”;
lub
2) zeskanowana pocztą elektroniczną na adres: pcprchelmno@op.pl, przy czym
w temacie wiadomości należy wpisać: „Dostawa wyposażenia Dziennego Centrum Wsparcia – Projekt”.
Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

11. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami
Paweł Pudrzyński – koordynator działań w projekcie
tel.: 535-219-199
e-mail: pawel.pudrzynski@gmail.com

12. Dodatkowe informacje
12.1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli będzie niekompletna lub jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego Zapytania ofertowego.
12.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
12.3 Zamawiający nie przewiduje udzielenia uzupełniających zamówień na dodatkowe dostawy, polegających na zwiększeniu bieżącej dostawy.


Ewa Wirosławska
Dyrektor
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie
w Chełmnie


Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dzienne Centrum Wsparcia (219kB) word
Załącznik nr 2 - FORMULARZ OFERTOWY - Dzienne Centrum Wsparcia (173kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Paweł Pudrzyński
Opublikował: Dariusz Banach (9 lutego 2018, 13:04:22)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (22 lutego 2018, 09:06:01)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 297