zamówienie na:

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy południowej obwodnicy Miasta Chełmna.

zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, działający w imieniu Powiatu Chełmińskiego
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 60 tys. euro
termin składania ofert: 26 marca 2007  09:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy południowej obwodnicy miasta Chełmna, łączącej drogę wojewódzką nr 550 z drogą krajową nr 1, w wyniku którego złożono oferty w dniu 26.03.2007 r., Pełnomocnik Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg, informuje o wyborze oferty złożonej przez Wykonawcę: PROFIL – Drogi i Mosty, mgr inż. Andrzej Stachowicz, 86-300 Grudziądz, ul. Skarżyńskiego 5/1. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrana oferta jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, a cena była jedynym kryterium oceny ofert. Przedmiotowa oferta została złożona w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 25.04.2007 r.  




Nr spr.: PZD/2/2007
 
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
W CHEŁMNIE

działający w imieniu
POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO
 
ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
tel/fax /+56/ 686-48-53; e-mail: pzd@powiat-chelmno.pl


OGŁASZA  PRZETARG NIEOGRANICZONY na:
"WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ BUDOWY POŁUDNIOWEJ OBWODNICY MIASTA CHEŁMNA"
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 styczeń 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została udostępniona poniżej. Specyfikację można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg.

Wyjaśnienie treści SIWZ (32kB) word

UWAGA!

DOKONANO MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - po modyfikacji (200kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia Wykonawcy (29kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług (32kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz personelu (34kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Kosztorys ofertowy (39kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz Ofertowy (36kB) word


3. Przedmiotem zamówienia są usługi inżynieryjne w zakresie projektowania – kod CPV: 74232000-4, polegające na: wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy południowej obwodnicy Miasta Chełmna łączącej drogę wojewódzką nr 550 z drogą krajową nr 1.
1) Etap 1 realizacji zamówienia, obejmuje:
a) sporządzenie mapy do celów projektowych w postaci analogowej i numerycznej, obejmującej pas terenu o szerokości 85 m, z naniesionym stanem prawnym na podstawie operatów znajdujących się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wraz z uzgodnieniami dotyczącymi istniejących sieci uzbrojenia terenu, z uwzględnieniem koncepcji przebiegu obwodnicy opracowanej przez Zamawiającego oraz uzyskane uzgodnienia w zakresie skrzyżowań z innymi drogami.
b) wykonanie projektu podziału nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji przewłaszczeniowej,
c) wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego oraz istniejących konstrukcji nawierzchni obejmujących obszar pod planowany przebieg obwodnicy,
d) wykonanie studium wykonalności inwestycji,
e) uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi.
2) Etap 2 realizacji zamówienia, obejmuje:
a) wykonanie projektu budowlano – wykonawczego  wszystkich branż związanych z realizacją inwestycji,
b) wykonanie projektów przebudowy ewentualnych kolizji planowanej inwestycji z sieciami i   urządzeniami naziemnymi i podziemnymi istniejącego uzbrojenia terenu,
c) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) wykonanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla celów  przetargowych z podziałem na etapy uzgodnione z Zamawiającym,
e) wykonanie planu wycinki drzew i krzewów,
f)  uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) decyzji w sprawie pozwolenia na budowę,
g) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu i oznakowania wraz z uzyskaniem (w imieniu Zamawiającego) jego zatwierdzenia wydanego przez właściwy organ zarządzający ruchem.
3) Etap 3 realizacji zamówienia, obejmuje:
a) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia :
Etap 1 realizacji zamówienia: w ciągu 150 dni od daty podpisania umowy.
Etap 2 realizacji zamówienia: w ciągu 170 dni od daty uzyskania decyzji o  ustaleniu lokalizacji drogi.
Etap 3 realizacji zamówienia: nadzór autorski należy prowadzić przez cały okres realizacji robót związanych z budową południowej obwodnicy Miasta Chełmna bez limitowania ilości wizyt na budowie.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 „Prawa Zamówień Publicznych”.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów  i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
- posiadał środki finansowe na własnym rachunku lub zdolność kredytową w wysokości  co najmniej 200 000,00 PLN,
- posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej opiewający na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 800 000,00 PLN.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunki opisane powyżej muszą być spełnione zgodnie z postanowieniami SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy „Prawo zamówień publicznych” obowiązany jest on przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24         ust. 1 pkt 4-8 „Prawa Zamówień Publicznych”, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24   ust. 1 pkt 9 „Prawa Zamówień Publicznych”, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,     a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, obowiązany jest on przedłożyć:
a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć zgodnie z postanowieniami SIWZ.
8. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zostały określone w SIWZ.
9. Kryteria oceny ofert:
-       100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia
10. Oferty należy składać w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg do dnia 26.03.2007 r. do godz. 9:00.
11. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od terminu składania ofert.
12. Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu: 05.03.2007r.
13. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (6 marca 2007, 10:37:13)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (26 kwietnia 2007, 10:46:53)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2129