zamówienie na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego”

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: PZD.DT.3210.10.2017.KŻ
wartość: Poniżej 30 tys. euro
termin składania ofert: 31 lipca 2017  15:00
wynik postępowania: Z uwagi na wielkość informacji, wynik postępowania podano poniżej, jako oddzielny plik do pobrania. Umowa z Wykonawcą została podpisana w dniu 24.08.2017 r. 





Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (55kB) pdf

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający – Powiat Chełmiński, w imieniu, którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości do 30 000 euro   (nr sprawy: PZD.DT.3210.10.2017.KŻ), zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).
 
1. Nazwa zadania:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego, obejmująca wykonanie:
- przebudowy drogi powiatowej nr 1602C Starogród – Kijewo Królewskie,
- przebudowy drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno,
- przebudowy drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite”.
2) Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów ich realizowania zawarte są w dokumentacjach projektowych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (do wglądu w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie oraz na stronie bip.powiat-chelmno.pl w zakładce „Przetargi” w pozycji „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego”).
3) Szacunkowy koszt robót (bez podatku VAT), określony na podstawie kosztorysów inwestorskich: 502 974,44 zł, w tym:
- przebudowa drogi powiatowej nr 1602C – 81 245,90 zł
- przebudowa drogi powiatowej nr 1625C – 130 131,10 zł
- przebudowa drogi powiatowej nr 1613C – 291 597,44 zł.
4) Lokalizacja robót:
-  droga powiatowa nr 1602C Starogród – Kijewo Królewskie, na odcinku od km 5+315,00 do km 5+820,00,
-  droga powiatowa nr 1625C Jeleniec – Cepno, na odcinku od km 1+560,15 do km 2+122,15,
-  droga powiatowa nr 1613C Robakowo – Pniewite, na odcinku od km 1+560,00 do km 1+930,00.
5) Realizacja robót:
-  droga powiatowa nr 1602C Starogród – Kijewo Królewskie, realizowana na podstawie zgłoszenia robót
-  droga powiatowa nr 1625C Jeleniec – Cepno, realizowana na podstawie zgłoszenia robót,
-  droga powiatowa nr 1613C Robakowo – Pniewite, realizowana na podstawie decyzji – zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
6)  Zakres robót:
a) przebudowa drogi powiatowej nr 1602C Starogród – Kijewo Królewskie
-   usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
-   frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
-   skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
-   ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-   plantowanie poboczy,
-   utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym;
b) przebudowa drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno
-   usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
-   skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
-   ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
-   ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-   plantowanie poboczy,
-   oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych;
c)   przebudowa drogi powiatowej nr 1613C Robakowo – Pniewite
-   roboty pomiarowe wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
-   usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz z transportem urobku,
-   roboty rozbiórkowe wraz z transportem materiału z rozbiórki,
-   zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej,
-   roboty ziemne,
-   wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
-   oczyszczenie oraz skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
-   wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, stabilizowanego mechanicznie,
-   wykonanie warstwy podłoża ulepszonego z kruszywa stabilizowanego cementem,
-   ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
-   ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-   utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym,
-   plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem trawą.
7) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
a)  Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy pomieszczenia biurowego ani żadnych elementów zaplecza. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować we własnym zakresie pomieszczenie biurowe na okres trwania realizacji inwestycji, zlokalizowane w odległości nie większej niż 100 km od terenu budowy i wyposażone w sprzęt niezbędny do prowadzenia nadzoru. Koszty urządzenia i utrzymania pomieszczenia biurowego oraz wszystkie koszty związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego wraz ze wszystkimi, ewentualnymi kosztami związanymi z dojazdami, dietami i noclegami winny być uwzględnione w cenie ofertowej.
b) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadanymi przez Zamawiającego dokumentacjami projektowymi, wzorem umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót oraz warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia.
c) Nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją robót wynikających z dokumentacji oraz kontrolowanie rozliczeń robót.
d) Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją:
-   robót nie ujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji,
-   ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji.
e) Wykonawca nadzoru musi dysponować osobami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Wymaga się aby Wykonawca nadzoru dysponował, co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
f)  Wykonawca nadzoru ponosi odpowiedzialność za dobór osób, o których mowa w pkt 6e, a także za niewykonanie, bądź nienależyte wykonanie obowiązków przez te osoby.
g)  Prowadzenie nadzoru nad realizacją inwestycji musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacjami technicznymi dla robót oraz przepisami związanymi.
h) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do kontroli jakości wykonanych robót, zgodnie z postanowieniami specyfikacji technicznych oraz do sprawdzania na bieżąco prawidłowego prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
i)  Ilość pobytów Wykonawcy nadzoru na terenie robót w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót, nie mniejsza niż raz w tygodniu w okresie trwania robót, o czym Wykonawca informuje Zamawiającego.
j) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych materiałów, pism i zawiadomień, wynikających z ustawy prawo budowlane oraz ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, związanych z przystąpieniem do realizacji inwestycji, jej realizacją a także ze zgłoszeniem obiektów do użytkowania.
k) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu do 5-tego każdego miesiąca pisemnych sprawozdań z realizacji inwestycji (z podziałem na poszczególne drogi) , które zawierały będą, co najmniej:
-  opis postępu rzeczowego robót,
-  opis powstałych problemów i zagrożeń wraz z propozycjami ich rozwiązania,
-  wykaz wprowadzonych zmian,
-  opis prawidłowości prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
3. Termin realizacji zamówienia:
1) okres realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego”,
-   przewidywany termin podpisania umowy z wykonawcą robót – sierpień 2017 r.
-   przewidywany termin rozpoczęcia robót – wrzesień 2017 r.
-   przewidywany termin wykonania robót – do 20 października 2017 r.
2) nadzór nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji jakości, który to okres będzie nie krótszy niż 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Rzeczywisty okres trwania gwarancji jakości zostanie ustalony po przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację inwestycji, o której mowa w pkt 1.
4. Kryteria oceny ofert: 
  -  Cena brutto za wykonanie zamówienia – 100 %.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert oraz zostanie złożona przez wykonawcę spełniającego określone przez Zamawiającego wymagania.
5. Inne istotne warunki zamówienia: 
1) Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury/rachunku na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego zrealizowania całości lub części zamówienia.
2) Dopuszcza się możliwość rozliczenia przedmiotu zamówienia fakturami/rachunkami częściowymi lub fakturą/rachunkiem końcową/końcowym.
3) Rozliczenie częściowe możliwe jest tylko wtedy, gdy taki sposób rozliczenia z Zamawiającym zostanie przyjęty przez Wykonawcę robót, związanych z realizacją przedsięwzięcia drogowego. Podstawę wystawienia przez Wykonawcę nadzoru faktury/rachunku częściowej/częściowego stanowić będzie protokół odbioru częściowego wykonania robót.
4) Wykonawca nadzoru będzie wystawiał faktury/rachunki częściowe, na kwoty ustalone proporcjonalnie do wartości wykonanych i odebranych robót.
5) Fakturę/rachunek Wykonawca nadzoru wystawi i dostarczy Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu odbioru częściowego lub ostatecznego wykonania robót, związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego”.
6) O dokładnym terminie rozpoczęcia robót oraz ewentualnych robót poprawkowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
6. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 31.07.2017 r. do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego – Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 9.
7. Sposób przygotowania oferty:
1)  zaleca się, aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”;
2)  oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
3)  ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
4)  cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia;
5) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
6) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta dla zadania „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego”. Nie otwierać do dnia 31.07.2017 r. do godz. 15:00.
8.  Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
     Mariusz Kalkiewicz, tel. 56 686 48 53, e-mail: pzd@powiat-chelmno.pl
     Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53,
9.  Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. euro
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) druk „Formularz ofertowy”, POBIERZ (29kB) word
2) projekt umowy POBIERZ (187kB) pdf .
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (12 lipca 2017, 14:16:12)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (25 sierpnia 2017, 07:14:27)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy z Wykonawcą.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 336