IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł na 1 budynek
mieszkalny (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy zł.), 40.000,00 zł na
dwa budynki mieszkalne (słownie złotych: czterdzieści tysięcy zł.) i
60.000,00 zł na trzy budynki mieszkalne (słownie złotych: sześćdziesiąt
tysięcy zł.), przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana
umowy:
1. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych
przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze
aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w
szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w
art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, a ponadto w przypadkach
określonych w niniejszej umowie.
3. Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy,
określonego w dokumentacji dokumentacją, o której mowa w § 1 ust. 2,
spowodowanego:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej
przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych
lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, o której mowa w § 1
ust. 2, a wynikających w szczególności ze stwierdzonych wad tej
dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją
przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;
2) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w
dokumentacji, o której mowa w § 1 ust. 2, spowodowaną zaprzestaniem
produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
3) pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń
pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacyjnych wykonanego
przedmiotu umowy.
4. Rozliczenie zmian, o których mowa w ust. 3, odbędzie się na
podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę, oraz zatwierdzonego
przez inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. Kosztorys ten
opracowany zostanie w oparciu o ceny czynników produkcji przyjętych w
kosztorysie ofertowym, a dla materiałów, sprzętu i transportu, dla
których ceny nie zostały określone w kosztorysie – cen nie wyższych od
średnich cen publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud” dla województwa
kujawsko – pomorskiego, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w
którym kalkulacja jest sporządzana.
5. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany umowy w
zakresie opisanym w ust. 3 lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej
w niniejszej umowie, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu
wniosku dotyczącego zmiany wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności
stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
6. Wniosek, o którym mowa w ust. 5, powinien zostać przekazany
niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w
którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym
zdarzeniu lub okolicznościach.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o
którym mowa w ust. 5, wszelkich innych dokumentów, w tym propozycji
rozliczenia proponowanej zmiany i informacji uzasadniających żądanie
zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących
podstawę żądania zmiany.
8. Zamawiający, po uzyskaniu opinii inspektora nadzoru inwestorskiego
co do żądanej zmiany i ewentualnej propozycji wyceny zmiany, powiadomi
Wykonawcę o akceptacji lub odpowiednio o braku akceptacji proponowanej
zmiany.
9. Postanowienia ust. 5-8 nie mają zastosowania do zmian wysokości
umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy w sytuacji, gdy konieczność
wprowadzenia tych zmian spowodowana jest okolicznościami, o których mowa
w § 8 ust. 5 umowy, do których stosuje się postanowienia § 8 ust. 6-12.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-08-02, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: