zamówienie na:

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, dotyczącej budowy ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Podwiesk.

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: PZD.DT.3210.8.2016.KŻ
wartość: Poniżej 30 tys. euro
termin składania ofert: 21 czerwca 2016  14:00
wynik postępowania: Z uwagi na obszerność danych, wynik postępowania został zamieszczony poniżej, jako plik do pobrania. 




              Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (226kB) pdf


                                                                  ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający – Powiat Chełmiński, w imieniu, którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości do 30 000 euro (nr sprawy: PZD.DT.3210.8.2016.KŻ), zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2015 r., poz. 2164).
 
1. Nazwa zadania:
Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dotyczącej budowy ścieżki pieszo – rowerowej w miejscowości Podwiesk.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dotyczącej budowy ścieżki pieszo – rowerowej w miejscowości Podwiesk, wzdłuż drogi powiatowej nr 1621C Chełmno – Mniszek.
Lokalizacja odcinka drogi powiatowej i zakres opracowania – zgodnie z załączoną mapką (szczegółową lokalizację odcinka drogi Zamawiający wskaże w terenie).
1) Planowana lokalizacja robót, związanych z budową ścieżki pieszo - rowerowej:                
droga powiatowa nr 1621C Chełmno – Mniszek  (lokalizacja odcinka drogi na załączonej mapce),
a) odcinek od miejscowości Podwiesk do granicy powiatu,
b) przewidywany dlugość odcinka drogi: 2,4 km,
c) województwo kujawsko – pomorskie, powiat chełmiński,
d) roboty planuje się zlokalizować w pasie drogi powiatowej nr 1621C na terenie gminy Chełmno, a częściowo wzdłuż drogi poza pasem drogowym,
e) pas drogi powiatowej nr 1621C Chełmno – Mniszek, obejmuje następujące działki:
·   jednostka ewidencyjna – Chełmno – Gmina
-   obręb Podwiesk – dz. nr 121/1.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) Ustalenie stanu prawnego granic nieruchomości (odszukanie, wznowienie lub wyznaczenie punktów granicznych oraz ich stabilizacja na gruncie), stanowiących pas drogi powiatowej na przedmiotowym odcinku.
b) Sporządzenie mapy do celów projektowych w postaci analogowej i numerycznej, obejmującej pas terenu o szerokości zgodnej z obowiązującymi przepisami, z naniesionym stanem prawnym na podstawie przeprowadzonych pomiarów.
c) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.).
d) Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych wszystkich branż związanych z realizacją inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2031) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).
e) Wykonanie projektów przebudowy ewentualnych kolizji planowanych inwestycji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi istniejącego uzbrojenia terenu.
f)  Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz z określeniem nieruchomości lub ich części, które planowane są do przejęcia, w przypadku realizacji przedsięwzięcia w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
g) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu i oznakowania wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego jego zatwierdzenia przez właściwy organ zarządzający ruchem.
h) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
i)  Opracowanie kosztorysu ofertowego.
j)  Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
k) Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia na realizację przedsięwzięcia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
l) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
3) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
a) Sposób realizacji przedsięwzięcia w oparciu o ustawę Prawo Budowlane lub ustawę o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, zostanie ustalony przez Wykonawcę po uzgodnieniu z Zamawiającym, na podstawie rzeczywistych możliwości zlokalizowania planowanej ścieżki pieszo – rowerowej w granicach pasa drogowego dróg powiatowych. Wykonawca, w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu koncepcję przebiegu ścieżki pieszo – rowerowej wraz z orientacyjnymi kosztami jej budowy.
b) Wszystkie elementy dokumentacji projektowo – kosztorysowej powinny spełniać obowiązujące na dzień złożenia dokumentacji przepisy, normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i opinie (jeżeli są wymagane).
c) Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność uzyskania dodatkowych decyzji lub przygotowania dodatkowych opracowań, niezbędnych do uzyskania zezwolenia na realizację przedsięwzięcia, Wykonawca zobligowany jest do ich pozyskania lub przygotowania na koszt własny.
d) Wszelkie materiały potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem.
e) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem  i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowo – kosztorysowych, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.
f) Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających aktualne uprawnienia w odpowiednich branżach oraz doświadczenie zawodowe.
g) Nadzór autorski należy prowadzić przez cały okres realizacji robót związanych z budową ścieżki pieszo – rowerowej, bez limitowania ilości wizyt na budowie. O terminie rozpoczęcia realizacji robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. Przewidywany termin realizacji inwestycji – rok 2017-2018. Wszelkie koszty związane z pełnieniem nadzoru autorskiego Wykonawca uwzględni w oferowanej cenie.
h) Nadzór autorski obejmuje:
-   stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji  z dokumentacją projektowo – kosztorysową,
-  uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowo – kosztorysowej, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
-  wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz wprowadzania brakujących danych na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub przedstawiciela Zamawiającego.
i) Dokumentacja projektowo – kosztorysowa opracowana przez Wykonawcę w ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie przez Zamawiającego do przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia na wykonanie robót budowlanych związanych z budową ścieżki pieszo – rowerowej i będą stanowiły element specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych. Zamawiający ma prawo do aktualizowania opracowanego przez Wykonawcę kosztorysu inwestorskiego, w zakresie poziomu cen jednostkowych, w celu ustalenia, zgodnie z art. 35 ustawy, wartości zamówienia na roboty budowlane, realizowane na podstawie wykonanej dokumentacji.
j) Opracowania stanowiące zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu w następujący sposób i ilościach:
·   w wersji papierowej:
-   projekt budowlany wszystkich branż związanych z realizacją przedsięwzięcia wraz z opiniami, uzgodnieniami oraz decyzjami niezbędnymi do uzyskania zezwolenia na ich realizację –  5 egz.,
-   projekt organizacji ruchu i oznakowania wraz z jego zatwierdzeniem – 5 egz.,
-   projekt wykonawczy – 5 egz.,
-   specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objętych projektem budowlano – wykonawczym – 3 egz.,
-   kosztorys inwestorski i ofertowy – 2 egz.;
·    w wersji elektronicznej na nośniku CD – w ilości 1 szt. z prawem kopiowania w celu przygotowania i realizacji inwestycji:
-   część rysunkowa w formacie dwg (AutoCad) i PDF,
-   część opisowa w formacie czytanym przez Excel lub Word i PDF.
k) Wykonawca zobowiązany jest raz w miesiącu przedstawić Zamawiającemu sprawozdanie  z przebiegu realizacji i stopnia zaawansowania prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Każdorazowo przed występowaniem w imieniu Zamawiającego do odpowiednich organów i instytucji, Wykonawca zobowiązany jest również do uzgodnienia z Zamawiającym treści przekazywanych materiałów.
l)  Zamawiający przewiduje podział dokumentacji projektowo – kosztorysowej na etapy realizacji.
3. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie w ciągu 300 dni od dnia podpisania umowy.
4. Kryteria oceny ofert: 
-  cena brutto za wykonanie zamówienia                                                    95 %
-  termin wykonania zamówienia                                                                    5 %.
1) W ramach kryterium "cena brutto za wykonanie zamówienia" porównywane będą ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikające z formularza ofertowego.
2) Ocena ofert w kryterium "cena brutto za wykonanie zamówienia" będzie przebiegała następująco:
a) nastąpi porównanie cen,       
b) oferta z ceną najniższą otrzyma 100 pkt, które będą mnożone przez wagę 95%,
c)  punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:
 
                                               Najniższa cena z ofert
                                   Pc = ---------------------------------- x 100 pkt x 95%
                                              Cena z oferty ocenianej
 
3) W ramach kryterium "termin wykonania zamówienia" porównywane będą terminy wykonania zamówienia (ewentualne skrócenie), zadeklarowane przez Wykonawców w formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza skrócenie wymaganego terminu wykonania zamówienia wyłącznie  w odstępach, co 1 dzień (np. do 299, 298, 297, 296, ………..itd. dni od dnia podpisania umowy).
4) Zamawiający wymaga, aby termin wykonania zamówienia był nie dłuższy niż 300 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wypełni zobowiązania dotyczącego ewentualnego skrócenia terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienia maksymalnie w ciągu 300 dni od dnia podpisania umowy. Podanie przez Wykonawcę terminu dłuższego, niż wymagany przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
5) Minimalny termin wykonania zamówienia, uwzględniany przez Zamawiającego przy ocenie ofert wynosi 180 dni od dnia podpisania umowy. Oferta, w której Wykonawca określi termin wykonania zamówienia na 180 dni od dnia podpisania umowy, otrzyma maksymalną ilość punktów w przedmiotowym kryterium. Podanie przez Wykonawcę terminu krótszego, niż wymagany przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena ofert w kryterium "termin wykonania zamówienia" będzie przebiegała następująco:
a) nastąpi porównanie terminów wykonania zamówienia zadeklarowanych przez Wykonawców w formularzach ofertowych,  
b) oferta/oferty z najkrótszym terminem wykonania zamówienia otrzyma/otrzymają 100 pkt, które będą mnożone przez wagę 5%, (w przypadku, gdy kilku wykonawców zaproponuje jednakowy, najkrótszy termin wykonania zamówienia, wszyscy otrzymają maksymalną liczbę punktów w danym kryterium),
c) oferta/oferty z najdłuższym terminem wykonania zamówienia otrzyma/otrzymają 0 pkt, które będą mnożone przez wagę 5%, (w przypadku, gdy kilku wykonawców zaproponuje jednakowy, najdłuższy termin wykonania zamówienia, wszyscy otrzymają zero punktów w danym kryterium),
d) punktacja pozostałych ofert (poza ofertami z najkrótszym i najdłuższym terminem wykonania zamówienia) odbędzie się wg wzoru:
 
                                                   T max – T oferty ocenianej
                                            Pt = ---------------------------------- x 100 pkt x 5%
                                                            T max – T min
 
 
gdzie:
T max – najdłuższy termin spośród ocenianych ofert,
T min – najkrótszy termin spośród ocenianych ofert,
T oferty ocenianej – termin podany w ofercie ocenianej,
6) Całkowita ocena poszczególnych ofert stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
 
                                                    P = Pc + Pt
 
  gdzie:
  P – całkowita punktacja poszczególnych ofert
  Pc – punktacja poszczególnych ofert w kryterium "cena brutto za wykonanie zamówienia"
  Pt – punktacja poszczególnych ofert w kryterium "termin wykonania zamówienia".
 
Oferta, która przedstawi najlepszy bilans ceny i kryterium "termin wykonania zamówienia" (uzyska największą liczbą punktów), niepodlegająca odrzuceniu zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.
7) Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
5. Inne istotne warunki zamówienia: 
1) Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego zrealizowanego zamówienia.
2) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi osobami oraz potencjałem technicznym, a także posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
6. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 21.06.2016 r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego – Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 9.
7. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się, aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”;
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
4) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia;
5) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
6) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta dla zadania pn. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dotyczącej budowy ścieżki pieszo – rowerowej w miejscowości Podwiesk”. Nie otwierać do dnia 21.06.2016 r. do godz. 14:00.
8. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego: 
Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53, e-mail: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
9. Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. euro
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) druk „Formularz ofertowy”, POBIERZ (27kB) word
2) mapka z lokalizacją przedsięwzięcia, POBIERZ (1368kB) pdf
3) projekt umowy. POBIERZ (183kB) pdf
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (13 czerwca 2016, 12:29:03)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (24 czerwca 2016, 14:44:04)
Zmieniono: Dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 485