Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2016 |
zamówienie na: |
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1601C Kokocko – Dębowiec – Dąbrowa Chełmińska” |
zamawiający: | Powiat Chełmiński |
tryb zamówienia: | Zapytanie Ofertowe |
nr sprawy: | PZD.DT.3210.7.2016.KŻ |
wartość: | Poniżej 30 tys. euro |
termin składania ofert: | 29 kwietnia 2016 10:00 |
wynik postępowania: | Z uwagi na dużą ilość informacji wynik postępowania został udostępniony poniżej jako plik do pobrania. Umowa z wykonawcą została podpisana w dniu 2.06.2016 r. |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (276kB)
Data 20.04.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Powiat Chełmiński, w imieniu, którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości do 30 000 euro (nr sprawy: PZD.DT.3210.7.2016.KŻ), zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2015 r., poz. 2164).
1. Nazwa zadania:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1601C Kokocko – Dębowiec – Dąbrowa Chełmińska”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1601C Kokocko – Dębowiec – Dąbrowa Chełmińska”.
2) Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów ich realizowania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (do wglądu w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie).
3) Szacunkowy koszt robót (bez podatku VAT): 1 689 570,87 zł.
4) Lokalizacja robót: droga powiatowa nr 1601C Kokocko – Dębowiec – Dąbrowa Chełmińska, odcinek według kilometrażu drogi od km 0+008,94 do km 2+953,87.
5) Zakres robót:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- mechaniczne usunięcie warstwy humusu i/lub darniny,
- roboty ziemne,
- mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego,
- mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- wykonanie podbudowy betonowej,
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- wykonanie przepustów pod zjazdami,
- umocnienie skarp na przepustach,
- wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej,
- remont przepustów pod koroną drogi,
- wykonanie elementów odwodnienia podchodnikowego,
- uzupełnienie i profilowanie poboczy gruntowych i skarp,
- ulepszenie poboczy kruszywem kamiennym,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie oznakowania poziomego,
- ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
- ustawienie drogowych barier ochronnych,
- ustawienie poręczy ochronnych,
- ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych,
- zabezpieczenie lub regulacja elementów istniejącego uzbrojenia terenu,
- montaż wiat na przystankach autobusowych.
6) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
a) Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy pomieszczenia biurowego ani żadnych elementów zaplecza. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować we własnym zakresie pomieszczenie biurowe na okres trwania realizacji inwestycji, zlokalizowane w odległości nie większej niż 100 km od terenu budowy i wyposażone w sprzęt niezbędny do prowadzenia nadzoru. Koszty urządzenia i utrzymania pomieszczenia biurowego oraz wszystkie koszty związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego wraz ze wszystkimi, ewentualnymi kosztami związanymi z dojazdami, dietami i noclegami winny być uwzględnione w cenie ofertowej.
b) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, wzorem umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót oraz warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia.
c) Nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją robót wynikających z dokumentacji oraz kontrolowanie rozliczeń robót.
d) Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją:
- robót nie ujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji,
- ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania rękojmi.
e) Wykonawca nadzoru musi dysponować osobami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Wymaga się aby Wykonawca nadzoru dysponował, co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
f) Wykonawca nadzoru ponosi odpowiedzialność za dobór osób, o których mowa w pkt 6e, a także za niewykonanie, bądź nienależyte wykonanie obowiązków przez te osoby.
g) Prowadzenie nadzoru nad realizacją inwestycji musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi dla robót oraz przepisami związanymi.
h) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do kontroli jakości wykonanych robót, zgodnie z postanowieniami specyfikacji technicznych oraz do sprawdzania na bieżąco prawidłowego prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
i) Ilość pobytów Wykonawcy nadzoru na terenie robót w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót, nie mniejsza niż raz w tygodniu w okresie trwania robót, o czym Wykonawca informuje Zamawiającego.
j) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych materiałów, pism i zawiadomień, wynikających z ustawy prawo budowlane, związanych z przystąpieniem do realizacji inwestycji, jej realizacją a także ze zgłoszeniem obiektu do użytkowania.
k) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu do 5-tego każdego miesiąca pisemnych sprawozdań z realizacji inwestycji, które zawierały będą, co najmniej:
- opis postępu rzeczowego robót,
- opis powstałych problemów i zagrożeń wraz z propozycjami ich rozwiązania,
- wykaz wprowadzonych zmian,
- opis prawidłowości prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
3. Termin realizacji zamówienia:
1) okres realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1601C Kokocko – Dębowiec – Dąbrowa Chełmińska”,
- przewidywany termin podpisania umowy z wykonawcą robót – maj 2016 r.
- przewidywany termin rozpoczęcia robót – czerwiec 2016 r.
- przewidywany termin wykonania robót – do 30 września 2016 r.
2) nadzór nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania rękojmi, który to okres będzie nie krótszy niż 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Rzeczywisty okres trwania rękojmi zostanie ustalony po przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację inwestycji, o której mowa w pkt 1.
4. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie zamówienia – 100 %.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego zrealizowanego zamówienia.
2) Fakturę Wykonawca nadzoru wystawi i dostarczy Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego wykonania robót, związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1601C Kokocko – Dębowiec – Dąbrowa Chełmińska”.
3) O dokładnym terminie rozpoczęcia robót oraz ewentualnych robót poprawkowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
6. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 29.04.2016 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego – Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 9.
7. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się, aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”;
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
4) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia;
5) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
6) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta dla zadania „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1601C Kokocko – Dębowiec – Dąbrowa Chełmińska”. Nie otwierać do dnia 29.04.2016 r. do godz. 10:00.
8. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53, e-mail: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
9. Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. euro
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) druk „Formularz ofertowy”,
POBIERZ (28kB)
2) projekt umowy.
POBIERZ (172kB)
metryczka
Opublikował: Krzysztof Żukowski (20 kwietnia 2016, 08:18:36)
Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (3 czerwca 2016, 14:22:00)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy z Wykonawcą.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 462