zamówienie na:

WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ, DOTYCZĄCEJ BUDOWY ŚCIEŻKI PIESZO – ROWEROWEJ RELACJI CHEŁMNO – UNISŁAW

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: PZD.272.1.2016.KŻ
wartość: Poniżej 209 tus. euro
termin składania ofert: 7 kwietnia 2016  10:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowaniu dostępny jest poniżej, jako plik do pobrania. Umowa z Wykonawcą została podpisana w dniu 28.04.2016 r. 




                                                                      

                 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (41kB) word                         

                                                                                                                  Chełmno, dnia 18.03.2016 r.
Nr spr.: PZD.272.1.2016.KŻ
 
                                                      POWIAT CHEŁMIŃSKI
                        ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie

telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21, e-mail: sekretariat@powiat-chelmno.pl
                                    adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
                                           OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
                                                                       na:
"WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ, DOTYCZĄCEJ BUDOWY ŚCIEŻKI PIESZO – ROWEROWEJ  RELACJI CHEŁMNO – UNISŁAW"
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), zwanej dalej „ustawą”.
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ” można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie przy ul. Łunawskiej 9, pokój nr 2, telefon (056) 686 48 53. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została udostępniona poniżej: 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc (221kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.doc (32kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług.doc (33kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób.doc (35kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz Ofertowy.doc (43kB) word

Załącznik nr 5.1 do SIWZ - Zakres planowanego przedsięwzięcia.doc (68kB) word

Załącznik nr 5.2 do SIWZ - Lokalizacja planowanego przedsięwzięcia.pdf (2083kB) pdf

Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy.doc (97kB) word

Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc (28kB) word

Załącznik nr 8 do SIWZ - Proponowana forma zobowiązania.doc (47kB) word

Załącznik nr 9 do SIWZ - Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.doc (31kB) word


3. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dotyczącej budowy ścieżki pieszo – rowerowej relacji Chełmno – Unisław.
1) Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
-  usługi inżynieryjne w zakresie projektowania – kod CPV: 71.32.00.00-7,
-  usługi sporządzania map – kod CPV: 71.35.40.00-4,
-  usługi badań katastralnych – kod CPV: 71.35.43.00-7,
-  usługi pomiarowe – kod CPV: 71.35.50.00-1,
-  nadzór nad projektem i dokumentacją – kod CPV: 71.24.80.00-8.
2) Planowane parametry techniczne oraz zakres robót związanych z wykonaniem przedsięwzięcia  podane są w załączniku nr 5 do SIWZ.
3)  Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.
a)  uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie  z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.).
b) Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych wszystkich branż związanych z realizacją inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U.  z 2015 r., poz. 2031) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).
c) Wykonanie projektów przebudowy ewentualnych kolizji planowanych inwestycji z sieciami  i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi istniejącego uzbrojenia terenu.
d) Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz z określeniem nieruchomości lub ich części, które planowane są do przejęcia, w przypadku realizacji przedsięwzięcia w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
e) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu i oznakowania wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego jego zatwierdzenia przez właściwy organ zarządzający ruchem.
f)   Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
g) Opracowanie kosztorysu ofertowego.
h)  Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130,  poz. 1389).
i) Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia na realizację przedsięwzięcia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
j)  Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
4) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale 3 ust. 3 SIWZ.
4.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
5.  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Ze względu na termin wykonania zamówienia, Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące zadania:
1)   Zadanie 1, obejmujące:
a)  Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie  z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.).
b) Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych wszystkich branż związanych z realizacją inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U.                     z 2015 r., poz. 2031) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).
c) Wykonanie projektów przebudowy ewentualnych kolizji planowanych inwestycji z sieciami  i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi istniejącego uzbrojenia terenu.
d) Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz z określeniem nieruchomości lub ich części, które planowane są do przejęcia, w przypadku realizacji przedsięwzięcia w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
e)  Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu i oznakowania wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego jego zatwierdzenia przez właściwy organ zarządzający ruchem.
f) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
g) Opracowanie kosztorysu ofertowego.
h) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury   z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
i) Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie zezwolenia na realizację przedsięwzięcia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
Maksymalny termin wykonania Zadania 1 oraz złożenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wnioskiem o wydanie zezwolenia na realizację przedsięwzięcia – w ciągu 300 dni od dnia podpisania umowy.
Rzeczywisty termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, zgodnie z zapisami ust. 5-7 rozdziału 18 SIWZ.
2) Zadanie 2, obejmujące:
a) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Termin wykonania Zadania 2: nadzór autorski należy prowadzić przez cały okres realizacji robót związanych z budową ścieżki pieszo - rowerowej bez limitowania ilości wizyt na budowie. O terminie rozpoczęcia realizacji robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
b)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)  sytuacji ekonomicznej i finansowej;
oraz, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2)  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)  cena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b)  Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert,                  co najmniej dwie dokumentacje projektowo – kosztorysowe, dotyczące inwestycji drogowych, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN brutto każda;
c) Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
d)  Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej:
-  jedną osobą posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu budowy, przebudowy lub remontu dróg oraz uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-   jedną osobą posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w następującym zakresie:
·  geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
·  rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
e) Zamawiający uzna za spełniony warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą, co najmniej 100 tys. PLN;
f)  w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki opisane w pkt 1 lit. a, b i c mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
3) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
8.  Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
3) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a)   wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c)  oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt b i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ;
d)   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia.
4)  Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
5)  W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 3 mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców, poprzez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
7) W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów, określonych w niniejszym rozdziale, zawierających kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełniania warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8)  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Proponowana  forma zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
9)  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,  w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10) Dokument, o którym mowa w pkt 9 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 9 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt 10 stosuje się odpowiednio.
12) Zamawiający określając wymogi dotyczące wymaganych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia i zaświadczenia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity:  Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).
13)  Dowodami, o których mowa w pkt 3 lit. a są poświadczenia (w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3 lit. a, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
14)   Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór informacji stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, musi być złożona przez każdego z Wykonawców.
9.  Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy.
10.  Kryteria oceny ofert:
-    95 % - cena brutto za wykonanie zamówienia,
-      5% - termin wykonania zamówienia
.
11.  Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 7.04.2016 r. do godz. 10:00.
12.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących, istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1)  zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, tj.  powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nieodpowiednie warunki atmosferyczne, przedłużające się procedury administracyjne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, skażenie terenu, konieczność uzyskania dodatkowych decyzji, zezwoleń i uzgodnień, natrafienie na wykopaliska i niewybuchy, konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od Wykonawcy, w trakcie trwania, których lub na skutek których realizacja prac z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwa;
W przypadku wystąpienia, którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
2)  zmianę istotnych osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy;
Warunkiem zmiany jest zaproponowanie przez Wykonawcę osób, w zastępstwie wykazanych w ofercie posiadających, co najmniej równoważne uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne lub w innych ustawach.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 1 i 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi konieczność jej wprowadzenia.
Zmian umowy można dokonać tylko w przypadku uzyskania zgody obu stron, przy czym o każdym przypadku wstrzymania prac, który może mieć wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego.
13.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14.  Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15.  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16.  Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.03.2016 r.
 
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (18 marca 2016, 09:15:01)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (29 kwietnia 2016, 08:33:43)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 623