zamówienie na:

Dostawa odczynników laboratoryjnych.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 21/2015
wartość: PONIŻEJ 207.000 EURO
termin składania ofert: 3 sierpnia 2015  11:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej.  





____________________________________________________________


____________________________________________________________



Nr postępowania 21/2015
Chełmno, dnia 22.07.2015 r.
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
 
 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1.1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo Kujawsko-Pomorskie
Tel.: 056/677-26-07
Faks: 056/677-27-10
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
1.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
- dostawy
II.1.3)
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
- Nie
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie wg załącznika nr 1 –
formularze asortymentowo-cenowe. Odczynniki oraz materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z poszczególnymi aparatami wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy. Ponadto zaoferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania na zasadach
określonych w ustawie o wyrobach medycznych.
Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy – Prawo zamówienia publicznych dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych – ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji spoczywa na Wykonawcy.
II.1.5) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- NIE
II.1.6) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
- 33 69 65 00 – 0
- 38 43 70 00 – 7
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
- tak, liczba części: 14
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:
- nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
- okres w miesiącach: 12
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM , EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM:
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI:
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
- NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)jakiego charakteru stosunki, będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem,
d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Pzp podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów
zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę
Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) w zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM:
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom, należy przedłożyć: inne dokumenty:
1. metodyki wykonania badania dla wszystkich oferowanych odczynników w języku polskim z zaznaczeniem której pozycji i pakietu dotyczą,
2. instrukcje użycia odczynników i krwinek w języku polskim zaznaczeniem której pozycji i pakietu dotyczą oraz protokoły kontroli jakości potwierdzające miano p/c w odczynnikach - zgodnie z opisem pod pakietem nr 8,
3. aplikację do każdego zestawu odczynników – dotyczy pakietu nr 1,
4. w przypadku złożenia oferty do pakietu nr 3 - należy złożyć oświadczenie, że oferowane do pakietu nr 3 poz. 5 kuwety reakcyjne są kompatybilne z aparatem PICTUS 400 (oświadczenie sporządza Wykonawca),
5. w przypadku złożenia oferty do pakietu nr 11 - należy złożyć oświadczenie, że oferowane do pakietu nr 11 poz. 1 kuwety pomiarowe są kompatybilne z aparatem Coag Chrom 3003 (oświadczenie sporządza Wykonawca),
6. certyfikat zgodności CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 (Dz.U. 2011 nr 16 poz. 74, w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych)
– zgodnie z opisem pod pakietem nr 8
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty – zgodnie z Rozdziałem III SIWZ,
- wypełniony formularz asortymentowo – cenowy odpowiednio do złożonej oferty,
- pełnomocnictwo, zgodnie z pkt. 11.6 SIWZ (o ile dotyczy),
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów (należy złożyć w oryginale) – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - jeśli dotyczy.
III.7) ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
- NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena – 95
2. Termin realizacji zamówień częściowych - 5
IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
- NIE
IV.3) ZMIANY UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
c) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę
d) ze względu na sposób konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. a i b będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym oraz będzie mógł być stosowany w urządzeniach posiadanych przez Zamawiającego.
3. Jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy.
4. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
5. W przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. Powyższa zmiana obowiązuje z mocy prawa, z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów i nie wymaga aneksu do umowy.
6. Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie, przy zachowaniu niezmienności cen (zmiana terminu obowiązywania umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zoz.chelmno.pl
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
data: 03.08.2015
Godzina: 11:00

Miejsce:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
Sekretariat Dyrektora
IV.4.5) Termin związania ofertą:
- okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
- nie
Ogłoszenie zamieszczono:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych – nr 186666-2015 w dniu 23.07.2015 r.
2. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 23.07.2015 r.
3. Strona internetowa Starostwa Powiatowego w Chełmnie – w dniu 23.07.2015 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 23.07.2015 r.
5. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 23.07.2015 r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą Państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=587&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (23 lipca 2015, 10:59:02)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (15 września 2015, 10:14:57)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietów nr 2, 3, 8, 11, 13

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 413