Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2015 |
zamówienie na: |
Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych, mięsa i wędlin. |
zamawiający: | Dom Pomocy Społecznej |
tryb zamówienia: | Zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | 1/2015 |
wartość: | poniżej 30000 euro |
termin składania ofert: | 18 maja 2015 09:00 |
wynik postępowania: | W wyniku przeprowadzonego postępowania spośród złożonych ofert wyłoniono wykonawcę: P.W. „Kier”Elżbieta Klimacka Hurtownia Firmowa, 86-100 Toruń ul. Dworcowa 2 |
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.Dane Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej, 86-230 Lisewo, Mgoszcz 54
telefon 56 / 676– 86 – 13, fax. 56 / 676– 86 – 13
Adres poczty elektronicznej: dag.mgoszcz@wp.pl
Strona internetowa: www:bip.powiat-chelmno.pl
2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych, mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały nakreślone w Projekcie umowy
Zamawiający jednocześnie informuje, że:
a) postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą,
b) czynności związane z realizacją zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP) oraz dostawy winny podlegać stałemu i aktualnemu nadzorowi Państwowego /Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego Weterynaryjnego,
c) transport artykułów spożywczych winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem).
3.Opis wymagań (np. uprawnienia do wykonywania określone j działalność i jeżeli przepisy prawa tego wymagają, doświadczenie w realizacji i podobnych zamówień, potencjał kadrowy i techniczny - o ile jest niezbędny do wykonania zamówienia), Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia ww. warunków.
4. Wykaz dokumentów :
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną druk oferty – załącznik nr 1,
c) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną na każdej stronie formularz asortymentowo-cenowy zgodnie ze złożoną ofertą – załącznik nr 2
d) pełnomocnictwo, jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa.
Ponadto Zamawiający żąda dostarczenia do dnia składania ofert następujących próbek, które stanowić będą podstawę do oceny jakościowej oferowanych wyrobów:
• pasztetowa,
• szynkowa,
• szynka gotowana,
• serdelki,
• mielonka,
• biała parzona,
• metka
• szkolna,
• parówki,
• śląska,
• pasztet drobiowy,
Wielkość poszczególnych próbek - nie mniej niż 0,1 kg. Należy oznaczyć poszczególne gatunki złożonych próbek w celu identyfikacji tzn.: nazwa firmy, nr postępowania oraz nazwa asortymentu.
5. Kryteria oceny ofert:
1. Wszystkie ważne oferty zostaną poddane ocenie według następującego kryterium:
Zamawiający stosować będzie następujące kryterium:
Kryterium waga OFEROWANA CENA 70 % OCENA JAKOŚCIOWA 30%
W kryterium „jakość” oceniane zostaną poniższe pod kryteria:
- smak – (0 – 10 pkt),
- zapach – (0 – 10 pkt),
- wygląd, konsystencja – (0 – 10 pkt)
Na ocenę jakości wpływ będą miały:
· walory smakowe - smak czysty, wyraźny dla użytych dodatków, bez obcych posmaków,
· walory zapachowe oraz inne cechy świadczące o ich wysokiej jakości,
· wygląd - konsystencja, np.: jednolita, bez grudek (chrzęści), widoczne cząstki użytych dodatków itp., stopień twardości, gęstości lub lepkości; spoistość np.: jednolita, charakterystyczna dla użytych dodatków.
Każda z pozycji asortymentowych w ofercie będzie podlegała oddzielnej ocenie punktowej.
Sposób obliczania wartości punktowej pod kryterium do ostatecznej oceny:
suma pkt danego asortymentu
------------------------------------------- = …....:11(ilość pozycji asortymentowych do oceny) =
3 (liczba podkyteriów) ilość pkt przyznana oferowanym wyrobom
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium (ostateczna):
P =(Cn:Co) x 70 + (Jo: J max) x 30
Cn - najniższa cena złożona przez Wykonawcę (brutto)
Co - rozpatrywana cena oferty (brutto)
Jo- ilość punktów przyznana oferowanym wyrobom rozpatrywanej oferty
Jmax – max ilość punktów przyznana wyrobom oferty (10 pkt)
Maksymalnie można uzyskać w tym kryterium 30 pkt.
Oferta z największą ilością punków zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6 . Termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą
Termin realizacji: 10 miesięcy od daty podpisania umowy
Termin związania ofertą – 30 dni.
7 . Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 18.05.2015 r. do godziny 9:00
Dopuszcza się złożenie oferty
- w formie pisemnej na adres:
Dom Pomocy Społecznej
Mgoszcz 54
86-230 Lisewo
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: dag.mgoszcz@wp.pl
- z dopiskiem: „Oferta na sukcesywną dostawę mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu nr post. 1/2015”.
Miejsce oraz termin składania wymaganych próbek:
Zamawiający żąda dostarczenia do dnia składania ofert próbek asortymentu opisanego w pkt. 4 Zapytania. Opakowanie szczelnie zamknięte, z nazwą dostawcy oraz oznakowanym asortymentem należy dostarczyć do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu, biuro nr 9 budynku administracji dział Administracyjno-Gospodarczy:
Z dopiskiem: „Próbki do postępowania nr 1/2015”
Załączniki:
Postępowanie zakończono.
metryczka
Opublikował: Stanisław Otremba (8 maja 2015, 15:01:14)
Ostatnia zmiana: Stanisław Otremba (19 maja 2015, 15:10:09)
Zmieniono: rozstrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 392