zamówienie na:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przez zespół specjalistów branżowych...

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: 11/2015
wartość: PONIŻEJ 30000 EURO
termin składania ofert: 27 marca 2015  10:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. 






____________________________________________________________

NR POST. 11/2015
Chełmno, dnia 23.03.2015 r.
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
 
1. Dane Zamawiającego:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
tel. 056 677 26 07
fax. 056 677 27 10
e-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl
http:// www.zoz.chelmno.pl
2 . Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przez zespół specjalistów branżowych (tj. w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, elektrycznej). Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilości robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu określać będzie opracowana przez wykonawcę prac budowlanych na zasadzie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: dokumentacja projektowa stanowiąca dokumentację na wykonanie robót budowlanych. Podstawą do opracowania w/w dokumentacji jest Program Funkcjonalno-Użytkowy. Wykonanie robót budowlanych jest przedmiotem zamówienia publicznego pn. „Remont i adaptacja pomieszczeń w ramach projektu: Zakup nowoczesnej aparatury medycznej i adaptacja pomieszczeń ZOZ w Chełmnie gwarancją podwyższenia standardów leczenia”: Znak sprawy: 21/2014 ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych - numer ogłoszenia: 422294-2014 w dniu 30.12.2014 r. Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego znajduje się na stronie internetowej zamawiającego www.zoz.chelmno.pl
w zakładce przetargi. Wykonawcą, który realizuje powyższe zamówienie jest:
Zakład Usług Remontowo – Budowlanych Winter Bogusław
Starogród 72
86-200 Chełmno
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej uzyskanych na realizację projektu pn. „Zakup nowoczesnej aparatury medycznej i adaptacja pomieszczeń ZOZ w Chełmnie gwarancją podwyższenia standardów leczenia” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa
3. Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 3.2. Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i
pomocy społecznej, Schemat: opieka zdrowotna.
Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej.
Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności:
1.pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami),
2. nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zamawiający jednocześnie informuje, że:
- postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie,
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, oferta musi obejmować całość zamówienia,
- Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą,
- Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny,
- oferty złożone po terminie lub nie odpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone,
- w toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert
3.Opis wymagań
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w branży budowlanej, w następujących specjalnościach:
- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- jedną osobą posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno – budowlanej
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Dopuszczalne jest spełnienie ww. wymagań łącznie.
4 . Wykaz dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną druk oferty – załącznik nr 1 do zapytania,
c) pełnomocnictwo, jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa.
5 . Kryteria oceny ofert
1. Wszystkie ważne oferty złożone w postępowaniu oceniane będą wg następującego kryterium:
KRYTERIUM WAGA
OFEROWANA CENA 100 %
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
a) kryterium ceny – wskaźnik "W" liczony według wzoru:
najniższa cena (brutto)
W= -------------------------------------------------------- x 100 x 100%
cena badanej oferty (brutto)
Oferowana cena - 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma 100 pkt.
Cenę oferty oraz inne wartości wykazane w załączniku nr 1 należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
Cena oferty winna być wyrażona w walucie polskiej. Zamawiający nie wyraża zgody na rozliczenia w walutach obcych.
6 . Termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą
a) planowany termin rozpoczęcia usług: z dniem podpisania umowy,
b) wymagany jest termin realizacji zamówienia: termin wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje okres realizacji inwestycji – pn. „ „Remont i adaptacja pomieszczeń w ramach projektu: Zakup nowoczesnej aparatury medycznej i adaptacja pomieszczeń ZOZ w Chełmnie gwarancją podwyższenia standardów leczenia”. Szacunkowy termin realizacji umowy 25 czerwiec 2015 r.
7 . Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 27.03.2015 r. do godziny 10:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
- w formie pisemnej na adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
Sekretariat Dyrektora
- za pośrednictwem faksu: 056 677 27 10
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@zoz.chelmno.pl
- z dopiskiem: „Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przez zespół specjalistów branżowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie”, nr post. 11/2015.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji w sprawie zapytania udziela się pod nr tel. 056 677 26 01 oraz adresem email: przetargi@zoz.chelmno.pl

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą Państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=573&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (24 marca 2015, 13:58:27)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (31 marca 2015, 12:37:42)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 338