zamówienie na:

Wywóz i utylizacja odpadów medycznych i odpadów kuchennych ulegających biodegradacji.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: 8/2015
wartość: PONIŻEJ 30000 EURO
termin składania ofert: 24 marca 2015  11:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej.  




____________________________________________________________


NR POST. 8/2015
Chełmno, dnia 13.03.2015 r.
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
 
1. Dane Zamawiającego:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
tel. 056 677 26 07
fax. 056 677 27 10
e-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl
http:// www.zoz.chelmno.pl
2 . Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wywóz i utylizacja odpadów medycznych i odpadów kuchennych ulegających biodegradacji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie wg załącznika nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy.
Wykonawca będzie odbierać odpady własnym środkiem transportu oraz zapewni niezbędną ilość pojemników na ich przechowywanie.
Pojemniki muszą być sprawne technicznie oraz wyposażone w urządzenie umożliwiające ich zamknięcie oraz wykonane z materiałów umożliwiających mycie i dezynfekcję.
Wykonawca zabezpieczy pojemniki dla poszczególnych grup odpadów:
- 8 pojemników na odpady o kodach 18 01 03 o pojemności 240 L, boksy o powierzchni 4,8 m2
- 2 pojemniki na odpady o kodzie 20 01 08 o pojemności 240 L,boksy o powierzchni 5,0 m2
- 1 pojemnik na odpady o kodzie 18 01 02 o pojemności 240 L,boksy o powierzchni 5,0 m2
- 1 pojemnik na odpady o kodzie 18 01 06 o pojemności 240 L,boksy o powierzchni 2,68 m2
- 3 pojemniki na odpady o kodzie 18 01 04 i 18 01 09 o pojemności 240 L, boksy o powierzchni 2,9 m2
Wymiary pojemnika 240 L: 58x74x100 cm
Częstotliwość wymiany pojemników ustala się na 3 razy w tygodniu – w dni robocze w godzinach 7.00 do 14.00 (poniedziałek, środa, piątek) oraz wg potrzeb na każde żądanie Zamawiającego z jednoczesnym wstawieniem tej samej ilości pustych, umytych i zdezynfekowanych pojemników.
Pojemniki po każdorazowym odbiorze odpadów muszą być:
a) umyte i zdezynfekowane,
b) utrzymane w czystości,
c) czyste i suche przed użyciem.
Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów podpisanej przez przedstawiciela wskazanego przez Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy.
Po zakończonym miesiącu wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu:
a) zbiorczych kart przekazania odpadu z rozdziałem na poszczególne kody z wyszczególnieniem dni i masy przekazanych odpadów,
b) dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych.
Odbiór, transport oraz utylizacja odpadów medycznych musi odbywać się zgodne z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
- Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.),
- Ustawą - Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.)
- Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23.12.2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2013 r. nr 8 poz.103 i 104 z późn. zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 13.01.2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych,
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
Zamawiający jednocześnie informuje, że:
- postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków
odwoławczych określonych w tej ustawie,
- nie dopuszcza składania ofert częściowych,
- Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą,
- oferty złożone po terminie lub nie odpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone,
- Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny Cena oferty w zakresie każdego zadania z osobna musi uwzględniać wszystkie zobowiązania wykonawcy, przy uwzględnieniu aktualnej stawki podatku VAT.
3.Opis wymagań (np. uprawnienia do wykonywania określone j działalnośc i jeżel i przepisy prawa tego wymagają , doświadczenie w realizacj i podobnych zamówień, potencja ł kadrowy i techniczny - o ile jes t niezbędny do wykonania zamówienia) ,
a) aktualne zezwolenie – decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Przedłożone zezwolenie – decyzja właściwego organu musi obejmować kody odpadów medycznych podane w opisie przedmiotu zamówienia,
4 . Wykaz pozostałych dokumentów :
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną druk oferty – załącznik nr 1,
c) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną w każdej pozycji formularz asortymentowo-cenowy zgodnie ze złożoną ofertą – załącznik nr 2,
d) pełnomocnictwo, jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa.
5 . Kryteria oceny ofert
1. Wszystkie ważne oferty złożone w postępowaniu oceniane będą wg następującego
kryterium:
KRYTERIUM WAGA
OFEROWANA CENA 100 %
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
a) kryterium ceny – wskaźnik "W" liczony według wzoru:
najniższa cena (brutto)
W= -------------------------------------------------------- x 100 x 100%
cena badanej oferty (brutto)
Oferowana cena - 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma 100 pkt.
6 . Termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą
Termin realizacji: 24 miesiące od daty podpisania umowy.
Termin związania ofertą – 30 dni.
7 . Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 24.03.2015 r. do godziny 11:00

Dopuszcza się złożenie oferty
- w formie pisemnej na adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
Sekretariat Dyrektora
- za pośrednictwem faksu: 056 677 27 10
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@zoz.chelmno.pl
- z dopiskiem:„Oferta na wywóz i utylizację odpadów medycznych i odpadów kuchennych ulegających biodegradacji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie”, nr post. 8/2015.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji w sprawie zapytania udziela się pod nr tel.:
- 056 677 26 01 – procedura,
- 056 677 26 03 - przedmiot zamówienia.
oraz pod adresem email: przetargi@zoz.chelmno.pl

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą Państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=569&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (17 marca 2015, 14:42:54)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (31 marca 2015, 11:03:56)
Zmieniono: Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 346