zamówienie na:

Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Utworzenie pracowni hodowlanej w Zespole Szkół CKP w Grubnie

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.BE5.7013.3.2014.JG
wartość: poniżej 207000 EURO
termin składania ofert: 27 sierpnia 2014  10:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. 




pobierz wynik postępowania (71kB) pdf

____________________________________________


UWAGA
Zmiana terminu składania ofert na dzień 27 sierpnia 2014 r. godz. 10:00


Odpowiedzi na zapytania do SIWZ (141kB) pdf

Załącznik nr 1 część 1 - Modele zwierząt hodowlanych - PO ZMIANACH (56kB) word


____________________________________________

Ogłoszenie o przetargu

na
Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Utworzenie pracowni hodowlanej w Zespole Szkół CKP w Grubnie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Utworzenie pracowni hodowlanej w Zespole Szkół CKP w Grubnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą towarów w podziale na następujące części: część nr 1. Modele zwierząt hodowlanych, część nr 2. Analizator do produktów paszowych, część nr 3. Stanowiska dla zwierząt, część nr 4. Meble, część nr 5. Elektronika. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy artykułów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załączniku nr 1 do specyfikacji. Miejsce dostarczenia towarów to: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego, Grubno nr 56, 86-212 Stolno,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 16.60.00.00-1, 44.42.30.00-1, 39.10.00.00-3, 32.00.00.00-3, 30.21.31.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się następujące wysokości wadium na poszczególne części zamówienia: 1) część nr 1. Modele zwierząt hodowlanych 3.000,00 zł. 2) część nr 2. Analizator do produktów paszowych 7.000,00 zł. 3) część nr 3. Stanowiska dla zwierząt 3.000,00 zł. 4) część nr 4. Meble 500,00 zł. 5) część nr 5. Elektronika 800,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień - Zamawiający nie wyznacza więc szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium - kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W uzasadnionych przypadkach spowodowanych niezależnymi od stron umowy okolicznościami może nastąpić zmiana terminu realizacji umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45 lub pobrać ze strony bip.powiat-chelmno.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie (pokój nr 7)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (198kB) word

UWAGA
Zmiana terminu składania ofert na dzień 27 sierpnia 2014 r.
godz. 10:00

Opis części zamówienia:

Załącznik nr 1 część 1 - Modele zwierząt hodowlanych - PO ZMIANACH (56kB) word

Załącznik nr 1 część 2 - Analizator do produktów paszowych (35kB) word

Załącznik nr 1 część 3 - Stanowiska dla zwierząt (103kB) word

Załącznik nr 1 część 4 - Meble (352kB) word

Załącznik nr 1 część 5 - Elektronika (97kB) word


Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (62kB) word

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (61kB) word

Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy (71kB) word

Załącznik nr 5 - Wzór umowy (84kB) word

Załącznik nr 6 - Informacja dot. grupy kapitałowej (60kB) word



Ogłoszenie zamieszczono:
1. w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr 269618 - 2014 w dniu 12.08.2014 r.
2. w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w dniu 12.08.2014 r.
3. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 12.08.2014 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (12 sierpnia 2014, 16:15:36)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (8 września 2014, 15:17:24)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 886