Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2014 |
zamówienie na: |
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Chełmińskiego oraz jego jednostek organizacyjnych |
zamawiający: | Powiat Chełmiński |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | OR.G.272.2.2014.MA |
wartość: | poniżej 207000 EURO |
termin składania ofert: | 27 maja 2014 10:00 |
wynik postępowania: | Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. |
__________________________________
treść zapytań i odpowiedzi - część 2 (59kB)
treść zapytań i odpowiedzi (101kB)
__________________________________
Ogłoszenie o przetargu
na
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Chełmińskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Chełmińskiego oraz jego jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności
Powiatu Chełmińskiego oraz jego jednostek organizacyjnych.
Część I
Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i
odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczenia mienia od
ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z
włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu
elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności
cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw
nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od
wszystkich ryzyk, w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Powiat
Chełmiński Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, 86-200
Chełmno,
2. Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, 86-200
Chełmno,
3. Dom Pomocy Społecznej w Mgoszczu, Mgoszcz 54, 86-230 Lisewo,
4. Dom Dziecka w Chełmnie, ul. Danielewskiego 8, 86-200 Chełmno,
5.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Chełmnie, ul. Parkowa 5, 86-200
Chełmno,
6. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chełmnie, ul.
Dominikańska 35, 86-200 Chełmno,
7. Zespół Szkół Centrum Kształcenia
Praktycznego w Grubnie, Grubno 56, 86-212 Stolno,
8. Powiatowy Urząd
Pracy w Chełmnie, ul. Świętojerska 1, 86-200 Chełmno,
9. Zespół Szkół
Ogólnokształcących Nr 1 w Chełmnie Liceum i Gimnazjum Chełmińskie, ul.
Dominikańska 35, 86-200 Chełmno,
10. Zespół Szkół nr 2 im. Adama
Mickiewicza w Chełmnie, ul. Szkolna 14, 86-200 Chełmno,
11. Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowackiego 3, 86-200 Chełmno.
Część II
Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i
odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych:
ubezpieczenie OC pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie Autocasco,
ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie
assistance.
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku: nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub nabycia składników majątkowych (w tym pojazdów) w okresie trwania umowy, przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej o kolejne 3 miesiące oraz wznowienia polis komunikacyjnych na okres kolejnych 12 miesięcy dla pojazdów Zamawiającego, których ubezpieczenie rozpoczyna się w dodatkowym 3-miesięcznym okresie ubezpieczenia - w przypadku nie wyłonienia Wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres ubezpieczenia, w innych przypadkach niewymienionych powyżej, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Część I:
- Cena - 80 %
- Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20 %
Część II:
- Cena - 100 %
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1) zmiany terminów
płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie
dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek
Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki
przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej
zgodzie Wykonawcy;
2) zmiany wysokości składki lub raty składki w
ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w
przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku
nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a
rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z
określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz
klauzul automatycznego pokrycia;
3) zmiany wysokości składki lub raty
składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na
zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości
sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie
rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli
warunków i taryf;
4) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od
ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia
budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości
budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość
odtworzeniową). Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w
specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
5) zmiany wysokości
składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy
ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia
pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w
trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży
lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i
zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym
ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia
publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 30.06.2017 r.
Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 16.06.2018
r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i
taryf;
6) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych
Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w
przypadku:
a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia,
połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana
zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i
taryf;
b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie
gorsze jak dla jednostki pierwotnej;
c) likwidacji jednostki - jednostka
zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie
zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to
zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia
nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
d) włączenia dodatkowych
jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek
Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie
były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia
publicznego Wykonawcy.
7) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu
ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych
klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki
składki,
8) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w
Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 22, tel.(56)677-24-31 lub pobrać ze
strony bip.powiat-chelmno.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami (722kB)
Załącznik nr 4 - Wykaz mienia (232kB)
Ogłoszenie zamieszczono:
1. w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr 164596 - 2014 w dniu 15.05.2014 r.
2. w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w dniu 15.05.2014 r.
3. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.05.2014 r.
metryczka
Opublikował: Dariusz Banach (15 maja 2014, 14:03:08)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (28 maja 2014, 11:48:49)
Zmieniono: dodano wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 706