zamówienie na:

Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim V

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.041.5.2013.2014.JG
wartość: poniżej 207000 EURO
termin składania ofert: 18 marca 2014  10:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. 




pobierz wynik postępowania (75kB) pdf

_______________________________________________

Ogłoszenie o przetargu

na
Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim V

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą towarów w podziale na następujące części:

część nr 1. Elektronika, programy komputerowe.

część nr 2. Wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD.

część nr 5. Narzędzia i maszyny.

część nr 6. Pomoce naukowe, sprzęt AGD i towary różne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.21.31.00-6, 22.00.00.00-0, 48.19.00.00-6, 32.35.45.00-4, 42.00.00.00-6, 16.00.00.00-5, 44.51.20.00-5, 39.16.20.00-5, 39.72.00.00-5, 39.22.11.10-1, 44.42.30.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Ustala się następujące wysokości wadium na poszczególne części zamówienia:

1) część nr 1 zamówienia. Elektronika, programy komputerowe: 4.200,00 zł,

2) część nr 2 zamówienia. Wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD: 900,00 zł;

5) część nr 5 zamówienia. Narzędzia i maszyny: 2.300,00 zł;

6) część nr 6 zamówienia. Pomoce naukowe, sprzęt AGD i towary różne: 2.400,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień - Zamawiający nie wyznacza więc szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45 lub pobrać ze strony bip.powiat-chelmno.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie (pokój nr 7)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (160kB) word

Załącznik nr 1 część 1 - Elektronika, programy komputerowe (293kB) word

Załącznik nr 1 część 2 - Wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD (146kB) word

Załącznik nr 1 część 5 - Narzędzia i maszyny (135kB) word

Załącznik nr 1 część 6 - Pomoce naukowe, sprzęt AGD i towary różne (236kB) word

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (62kB) word

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (61kB) word

Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy (71kB) word

Załącznik nr 5 - Wzór umowy (80kB) word

Załącznik nr 6 - Informacja dot. grupy kapitałowej (60kB) word


Ogłoszenie zamieszczono:
1. w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr 79888 - 2014 w dniu 10.03.2014 r.
2. w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w dniu 10.03.2014 r.
3. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.03.2014 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (10 marca 2014, 15:12:15)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (20 marca 2014, 13:47:06)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 727