Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2014 |
zamówienie na: |
Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim V |
zamawiający: | Powiat Chełmiński |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZZP.041.5.2013.2014.JG |
wartość: | poniżej 207000 EURO |
termin składania ofert: | 18 marca 2014 10:00 |
wynik postępowania: | Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. |
_______________________________________________
Ogłoszenie o przetargu
na
Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim V
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą: Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim V.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą towarów w podziale na następujące części:
część nr 1. Elektronika, programy komputerowe.
część nr 2. Wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD.
część nr 5. Narzędzia i maszyny.
część nr 6. Pomoce naukowe, sprzęt AGD i towary różne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.21.31.00-6, 22.00.00.00-0, 48.19.00.00-6, 32.35.45.00-4, 42.00.00.00-6, 16.00.00.00-5, 44.51.20.00-5, 39.16.20.00-5, 39.72.00.00-5, 39.22.11.10-1, 44.42.30.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Ustala się następujące wysokości wadium na poszczególne części zamówienia:
1) część nr 1 zamówienia. Elektronika, programy komputerowe: 4.200,00 zł,
2) część nr 2 zamówienia. Wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD: 900,00 zł;
5) część nr 5 zamówienia. Narzędzia i maszyny: 2.300,00 zł;
6) część nr 6 zamówienia. Pomoce naukowe, sprzęt AGD i towary różne: 2.400,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień - Zamawiający nie wyznacza więc szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w
Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45 lub pobrać ze
strony bip.powiat-chelmno.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie (pokój nr 7)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (160kB)
Załącznik nr 1 część 1 - Elektronika, programy komputerowe (293kB)
Załącznik nr 1 część 2 - Wydawnictwa książkowe, programy edukacyjne i filmy DVD (146kB)
Załącznik nr 1 część 5 - Narzędzia i maszyny (135kB)
Załącznik nr 1 część 6 - Pomoce naukowe, sprzęt AGD i towary różne (236kB)
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (62kB)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (61kB)
Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy (71kB)
Załącznik nr 5 - Wzór umowy (80kB)
Załącznik nr 6 - Informacja dot. grupy kapitałowej (60kB)
Ogłoszenie zamieszczono:
1. w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr 79888 - 2014 w dniu 10.03.2014 r.
2. w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w dniu 10.03.2014 r.
3. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.03.2014 r.
metryczka
Opublikował: Dariusz Banach (10 marca 2014, 15:12:15)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (20 marca 2014, 13:47:06)
Zmieniono: dodano wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 727