zamówienie na:

Dostawa materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji projektu pod nazwą: „Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”

zamawiający: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: PPP-CH 024/12/13
wartość: poniżej 200.000 EURO
termin składania ofert: 26 lutego 2013  10:00
wynik postępowania: Dotyczy rozstrzygnięcia przetargu dla zamówienia (PPP – CH024/12/13) : Dostawa materiałów i urządzeń do realizacji projektu pod nazwą, „Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”. Wpłynęło 6 ofert, wszystkie złożone oferty są ważne, 1. Część I - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ”Martyna”, ul. Parkowa 2/8 86-200 Chełmno, 100 punktów w kryterium cena. 2. Część II - BASTA Spółka z o.o., ul. Dworcowa 41, 86 – 200 Chełmno, 100 punktów w kryterium cena. 3. Część III - TNT OGRODY Teresa Klak, Bądecz 80, 89 – 320 Wysoka, 76,20 punktów w kryterium cena. 4. Część III - Sklep Komputerowy „Pecet”, ul. Rycerska 9, 86 – 200 Chełmno, 85,75 punktów w kryterium cena. 5. Część IV - MULTI spółka jawna B. Grzybowisk – T. Siekierski, ul. Strzelecka 6, 87 – 300 Brodnica, 100 punktów w kryterium cena. 6. Część IV - KRD sp. J. Rajmund Karola&Dariusz Zieliński, ul. Jagiellońska 18, 85 – 097 Bydgoszcz, 71,21 punktów w kryterium cena. Dla część III - Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) postępowanie przetargowe zostanie powtórzone ze względu na przekroczenie kwoty którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania w część III. 




Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

Nazwa Zamawiającego: ·Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna
NIP:         875-14-62-248
Dokładny adres do korespondencji:         ul. Słowackiego 3, 86-200 Chełmno
Faks do korespondencji w sprawie zamówienia: 0-56 686 34 29
E-mail:                        ppp-chelmno@tlen.pl    
Adres strony internetowej:             bip.powiat-chelmno.pl

Znak postępowania: PPP-CH 024/12/13

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu r. Prawo zamówień nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 publicznych, zwanej dalej Ustawą (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami),

2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia; bip.powiat-chelmno.pl

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (253kB) pdf
Załącznik nr 1, 6, 6a (642kB) pdf
Załącznik nr 2 (281kB) pdf
Załącznik nr 3 - poprawiony (53kB) pdf
Załącznik nr 4 - poprawiony (270kB) pdf
Załącznik nr 5 (270kB) pdf
Wzór umowy (43kB) pdf

3. Dostawa materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji projektu pod nazwą: „Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka, jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych;
- część 1. Różne produkty spożywcze,
- część 2. Meble biurowe,
- część 3. Urządzenia komputerowe,
- część 4. Różny sprzęt i artykuły biurowe,
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 39.00.00.00-2, 30.20.00.00-1, 30.19.00.00-7

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej;

5. Termin realizacji zamówienia do dnia 30.09.2014 r.

6. Do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień - Zamawiający nie wyznacza, więc szczegółowego warunku w tym zakresie.

7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.    

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie; cena oferty -100 %.

9. Miejsce i termin składania ofert; do dnia 26 luty 2013r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna, ul. Słowackiego 3.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 luty 2013r. o godzinie 16:00.

11. Termin związania ofertą; 30dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.


Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.02.2013 r. pod numerem 26955-2013.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w dniu zamieszczenia ogłoszenia na stronie BZP.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (19 lutego 2013, 14:07:02)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (1 marca 2013, 08:54:30)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1582