zamówienie na:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz jaj.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg Nieograniczony
nr sprawy: 5/2013
wartość: PONIŻEJ 200000 EURO
termin składania ofert: 30 stycznia 2013  11:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. 





____________________________________________________________

Nr postępowania 5/2013
Chełmno, dnia 18.01.2013 r.
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1.1) Nazwa i adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo Kujawsko-Pomorskie
Tel.: 056/677-26-07
Faks: 056/677-27-10
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
1.2) Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz jaj do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
- dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz jaj do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie z podziałem na 2 pakiety tj.:
Pakiet nr 1 - Artykuły spożywcze;
Pakiet nr 2 – Jaja.
Miejsce dostawy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie, Pl. Rydygiera 1, 86-200 Chełmno (Kuchnia Szpitalna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (pakiety: 1 oraz 2).
Zespół Opieki Zdrowotnej
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
Tel. 0 56 677 26 07
NIP: 875-13-50-414
REGON: 000310025
e-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl
www.zoz.chelmno.pl
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- NIE
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15 00 00 00 - 8
03 00 00 00 - 1
03 14 25 00 - 3
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
- TAK, liczba części 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:
- NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
- okres w miesiącach - 18
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) Zaliczki:
Czy przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
- NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w/w zakresie innych oświadczeń bądź dokumentów oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział II pkt 1).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w/w zakresie innych oświadczeń bądź dokumentów oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział II pkt 1).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w/w zakresie innych oświadczeń bądź dokumentów oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział II pkt 1).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w/w zakresie innych oświadczeń bądź dokumentów oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział II pkt 1).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w/w zakresie innych oświadczeń bądź dokumentów oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział II pkt 1).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) w zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie innych oświadczeń bądź dokumentów oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM:
- Zamawiający nie wymaga dokumentów w w/w zakresie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo pkt III.5)
- formularz asortymentowo-cenowy zgodnie ze złożoną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ
- oświadczenie o terminie wykonywania dostawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- w przypadku sporządzenia i podpisania oferty na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być załączone do oferty w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i opatrzone datą wystawienia, terminem jego obowiązywania oraz musi określać zakres pełnomocnictwa.
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
- NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
- NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
- NIE
IV.3) Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy:
TAK.
1. Możliwa jest zmiana cen:
A /w przypadku waloryzacji cen, ze względu na zmiany cen producentów, przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Dostawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. W/w zmiany mogą być dokonywane na wniosek Dostawcy, w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy. Wniosek Wykonawcy musi być udokumentowany dowodem zmiany cen producentów ze wskazaniem wysokości zmiany.
B/ w przypadku zmiany stawek VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. W/w zmiany mogą być dokonywane na wniosek Dostawcy , w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy w przypadku jej niezrealizowania pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umowy.
IV.4) Informacje administracyjne:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zoz.chelmno.pl
IV.4.2) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty winny być złożone w terminie do 30.01.2013 r. do godziny 11:00 w Sekretariacie ZOZ w Chełmnie, ul. Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno
IV.4.3) Termin związania ofertą:
- okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1 Nazwa: artykuły spożywcze
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15 00 00 00 - 8
3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach - 18
4) Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2 Nazwa: jaja
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Dostawa jaj zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
03 00 00 00 - 1
03 14 25 00 - 3
3) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach - 18
4) Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Ogłoszenie zamieszczono:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych – Nr 26492-2013 w dniu 18.01.2013 r.
2. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 18.01.2013 r.
3. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 18.01.2013 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 18.01.2013 r.
 

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=472&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (18 stycznia 2013, 14:32:57)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (7 lutego 2013, 13:39:58)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 620