zamówienie na:

Zakup wyposażenia w ramach projektu „Rozbudowa bazy edukacyjnej ZS CKP w Grubnie”

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.JG-3090-1/10/11/12
wartość: poniżej 200.000 EURO
termin składania ofert: 30 lipca 2012  10:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej.  




UWAGA:
Zmiana ogłoszenia o wyniku postępowania:

pobierz poprawiony wynik postępowania (72kB) pdf

___________________________________________________________


pobierz wynik postępowania (72kB) pdf

___________________________________________________________

Chełmno, dnia 20.07.2012 r.
Nr sprawy: ZZP.JG-3090-1/10/11/12

Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: 56 677-24-10; telefaks: 56 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl

OGŁASZA DRUGI PRZETARG NIEOGRANICZONY
na :

Zakup wyposażenia w ramach projektu
„Rozbudowa bazy edukacyjnej ZS CKP w Grubnie”.


1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45.
 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (144kB) word
Załącznik nr 1 - Opis części zamówienia (spakowane do pliku ZIP) (2848kB) zip
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (24kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (33kB) word
Załącznik nr 4 - Formularz Ofertowy (37kB) word
Załącznik nr 5 - Wzór umowy (46kB) word

Załącznik nr 1, część 2 po zmianach (108kB) word

3. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą towarów w podziale na następujące części:
część 1. sprzęt RTV, elektronika, oprogramowanie,
część 2. meble,
część 3. pomoce naukowe – pracownia mechatroniki
część 4. żaluzje pionowe – verticale okienne
część 5. drobne artykuły przemysłowe
część 6. klimatyzacja

4. Rodzaje towarów według kodów CPV:
 32000000 – 3 – sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
 39100000 – 3 – meble,
 39162000 – 5 – pomoce naukowe
 17215440 – 8 – żaluzje pionowe verticale
 44423000 – 1 – artykuły różne
 39717200 – 3 – urządzenia klimatyzacyjne
 szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy artykułów, wymagania techniczne
 dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załączniku nr 1 do specyfikacji.

5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oferta złożona na każdą z części zamówienia musi być kompletna tz. musi zawierać cenę towarów wraz dostawą wszystkich wymienionych w danej części zamówienia towarów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz montażem (jeżeli jest ujęty w wykazie).

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

7. Termin wykonania zamówienia: do 28 sierpnia 2012 r., w uzasadnionych przypadkach spowodowanych niezależnymi od stron umowy okolicznościami może nastąpić zmiana terminu realizacji umowy.

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. spełniają warunki określone w art. 44 w związku z 22 ust. 1 ustawy,
b. wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 ustawy.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia,
b) zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jest niezgodna z ustawą;
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art.24 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

10. Informacja na temat wadium.
 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

11. Kryteria oceny oferty:
100 % - cena brutto za wykonanie każdej z osobna części zamówienia.

12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat), do dnia 30.07.2012 r. do godz. 1000.

13. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, sala nr 2, w dniu 30.07.2012 r. godz. 1015.

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

15. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. Zakup towarów współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej.

18. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.

19. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.07.2012 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (20 lipca 2012, 14:34:05)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (14 sierpnia 2012, 15:24:37)
Zmieniono: Zmiana ogłoszenia o wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 980