zamówienie na:

Remont auli w budynku szkoły Zespołu Szkół nr 1 w Chełmnie przy ul. Dominikańskiej 35

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.B5.2510.1.2011.JG
wartość: PONIŻEJ 4.845.000 EURO
termin składania ofert: 22 sierpnia 2011  10:00
wynik postępowania: Niniejszym informuję zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), iż w prowadzonym przez Powiat Chełmiński z siedzibą w Chełmnie przy ul. Harcerskiej nr 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie inwestycji pod nazwą: „Remont auli w budynku szkoły Zespołu Szkół nr 1 w Chełmnie przy ul. Dominikańskiej 35”, Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty i zawiadamia, że: 1. W przetargu udział wziął jeden Wykonawca: Jarosław Czechowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „Czechowski Jarosław Konserwator Dzieł Stuki” z siedzibą 87-100 Toruń, ul. Prosowa 21, oferujący wykonanie zadania za kwotę 241.435,97 zł. brutto. 2. Z postępowania nie odrzucono żadnej oferty. 3. Wybrano złożoną ofertę jako najkorzystniejszą. O terminie podpisania umowy Powiat Chełmiński zawiadomi telefonicznie. wybranego Wykonawcę. 




Chełmno, dnia 05.08.2011 r.
Nr sprawy: ZZP.B5.2510.1.2011.JG


Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: 56 677-24-10; telefaks: 56 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl

OGŁASZA III PRZETARG NIEOGRANICZONY
na :

„Remont auli w budynku szkoły Zespołu Szkół nr 1 w Chełmnie
przy ul. Dominikańskiej 35 ”

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (175kB) word
Decyzja konserwatora (422kB) pdf
Projekt konserwatorski (19610kB) pdf
Przedmiar robót (72kB) word
Oświadczenie z art. 22 (24kB) word
Wykaz wykonanych robót (33kB) word
Wykaz osób (33kB) word
Oświadczenie z art. 24 (33kB) word
Formularz ofertowy (35kB) word
Wzór umowy (106kB) word

3. Przedmiotem zamówienia jest remont auli w budynku szkoły Zespołu Szkół nr 1 w Chełmnie polegający na:
 a. rekonstrukcji nie istniejącej sztukaterii ścian i sufitu,
 b. naprawa tynków oraz pęknięć ścian i sufitu,
 c. naprawa i uzupełnienie istniejących elementów sztukaterii ścian i sufitu,
 d. wykonanie powłok malarskich wraz z przygotowaniem powierzchni ścian i sufitu.

4. Rodzaje towarów według kodów CPV:
 – roboty budowlane 45000000 – 7,
 – roboty remontowe i renowacyjne – 45453000 – 7,
 – wykonywanie tynków – 45410000 – 4,
 – roboty malarskie – 45442100 – 8.
 
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac niezbędnych do wykonania zadania a niemożliwych do ustalenia przed rozpoczęciem robót.

7. Termin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2011 r.

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. spełniają warunki określone w art. 44 w związku z 22 ust. 1 ustawy,
b. wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 ustawy.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia,
b) Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej jedno przedsięwzięcie, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN brutto.
c) Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że co najmniej jedna osoba uprawniona jest do prowadzenia i wykonywania robót konserwatorskich.

9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
 a. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 b. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 c. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art.24 ust.1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 1 i 2 niniejszego rozdziału muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
 4) Pozostałe oświadczenia i dokumenty jaki należy załączyć do oferty:
 a. w przypadku, gdy Wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 Przedmiotowe zobowiązanie musi określać, jakie zasoby zostają udostępnione Wykonawcy oraz w jaki sposób nastąpi udostępnienie tych zasobów.
 b. Kosztorys ofertowy.
 c. Wypełniony załączniki nr 3 do SIWZ (wykaz wykonanych robót).
 d. Wypełniony załącznik nr 4 od SIWZ (wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia)
 e. dowód wniesienia wadium

10. Informacja na temat wadium.
 Zasady wnoszenia wadium
 Wadium w wysokości 5.000,00 zł. powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: BS Chełmno numer konta: 70 9486 0005 0000 0420 2000 0419 z adnotacją: wadium na „Remont auli w budynku szkoły Zespołu Szkół nr 1 w Chełmnie przy ul. Dominikańskiej 35 ” nr sprawy: ZZP.B5.2510.1.2011.JG.
 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

11. Kryteria oceny oferty:
- 100 % - cena brutto.

12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat), do dnia 22.08.2011 r. do godz. 1000.

13. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, sala nr 2, w dniu 22.08.2011 r. godz. 1015.

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

15. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.08.2011 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (5 sierpnia 2011, 12:14:14)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (21 września 2011, 14:27:50)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1436