zamówienie na:

LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW DROGOWYCH CIĘŻKICH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: PZD.272.7.2011
wartość: PONIŻEJ 4 845 000 EURO
termin składania ofert: 27 czerwca 2011  10:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD.272.7.2011), którego przedmiotem są roboty, polegające na likwidacji przełomów drogowych ciężkich na drogach powiatowych Powiatu Chełmińskiego, w wyniku, którego złożono oferty w dniu 27.06.2011 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 5, złożonej przez Wykonawcę: F.H.U „KIC-TRANS”, Piotr Różycki, 86-140 Drzycim, ul. Broniewskiego 4. Uzasadnienie wyboru oferty: Oferta nr 5 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, została złożona w wymaganym terminie składania ofert, przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu:Oferta nr 1- Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo – Inżynieryjnego S.A., 87-100 Toruń, ul. Wapienna 10; Oferta nr 2: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o.o., 87-200 Wąbrzeźno, ul. 1 Maja 61; Oferta nr 3: Skanska S.A., 01-518 Warszawa, ul. Gen. J. Zajączka 9; Oferta nr 4: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., 86-100 Świecie, ul. Laskowicka 3. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena - 88,06;Oferta nr 2 - liczba pkt w kryterium cena - 65,61;Oferta nr 3 - liczba pkt w kryterium cena - 56,13;Oferta nr 4 - liczba pkt w kryterium cena - 72,48;Oferta nr 5 - liczba pkt w kryterium cena - 100. Umowę podpisano w dniu 06.07.2011 r. 




Nr spr.: PZD.272.7.2011
 
 
Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na:
"LIKWIDACJĘ PRZEŁOMÓW DROGOWYCH CIĘŻKICH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO"
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, tel. (56) 686 48 53.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (156kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (28kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót (33kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób (35kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Kosztorys Ofertowy (16kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz Ofertowy (37kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne (1693kB) pdf

Załącznik nr 7.1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa (123kB) pdf

Załącznik nr 7.2 do SIWZ - Lokalizacja dróg z odc. przełomowymi (942kB) pdf

Załącznik nr 7.3 do SIWZ - przekrój konstrukcyjny (52kB) pdf

Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór umowy (68kB) word

Załącznik nr 9 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (28kB) word

Załącznik nr 10 do SIWZ - Wzór zobowiązania (31kB) word


3. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na likwidacji przełomów drogowych ciężkich na drogach powiatowych Powiatu Chełmińskiego.
1)    Rodzaje robót według kodów CPV:
-      CPV: 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg.
2)    Lokalizacja robót: odcinki dróg powiatowych, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
3)    Szacunkowa powierzchnia przełomów – 5125 m2. Rzeczywista powierzchnia przełomów uzależniona będzie od faktycznego stanu nawierzchni dróg i zostanie określona bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości przedmiotu zamówienia w zależności od faktycznego zapotrzebowania.
4)    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
-      roboty rozbiórkowe,
-      wykonanie koryta do głębokości 50 cm wraz z wykonaniem profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wywiezieniem materiału z miejsca przełomowego na odkład,
-      wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej, gr. 22 cm,
-      wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, gr. 20 cm,
-      skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową,
-      wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – bitumicznej, gr. 4 cm,
-      wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej, gr. 4 cm,
-      uzupełnienie i profilowanie poboczy.
5)    Wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót oraz sposób ich wykonania przedstawione są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót na bazie, których należy opracować kosztorys ofertowy.
6)    Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
6. Termin wykonania zamówienia:
1)    umowa na likwidację przełomów zostanie zawarta na okres do dnia 10 listopada 2011 r.
2)    termin wykonania poszczególnych odcinków przełomowych: w ciągu 30 dni od dnia przekazania terenu i zakresu rzeczowego robót.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania wiedzy i doświadczenia;
b)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)    sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2)   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)    ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b)    Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej jedno przedsięwzięcie, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 350 000 PLN brutto;
c)    Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
d)    Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, spośród osób skierowanych do realizacji zadania, posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
e)  Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, niezbędnej do wykonania zamówienia za spełniony, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
f)  w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki opisane w pkt 1 lit. a, b i c mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1)   Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2)   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a)   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
3)    W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a)   wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b)  wykaz osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c) oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 3b i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
4)  Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3, z wyjątkiem oświadczeń, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie i dokumenty, o których mowa w  pkt 1 i 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 3 mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców.
7) W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów, określonych w niniejszym ustępie, zawierających kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełniania warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
9)  Zamawiający określając wymogi dotyczące wymaganych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia i zaświadczenia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity:  Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
9. Informacja na temat wadium.
Wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy.
10. Kryteria oceny oferty:
-       100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 27.06.2011 r. do godz. 1000.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2011 r.
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (10 czerwca 2011, 13:24:23)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (7 lipca 2011, 15:28:46)
Zmieniono: Dodano infromację o podpisaniu umowy.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1308