zamówienie na:

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. „PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1624C BRUKI KOKOCKA – JELENIEC”, ETAP 2

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: PZD.272.5.2011
wartość: PONIŻEJ 193000 EURO
termin składania ofert: 14 lutego 2011  09:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku, którego złożono oferty w dniu 14.02.2011 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 8, złożonej przez Wykonawcę: Firma PROFIL P.W., Marcin Bąkowski, 85-436 Bydgoszcz, ul. Jeziorna 40. Uzasadnienie wyboru oferty: Oferta nr 8 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, została złożona w wymaganym terminie składania ofert, przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena była jedynym kryterium oceny ofert. Cena (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie w wysokości 14 747,70 zł, nie przekracza kwoty 86 000,00 zł, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: oferta nr 1: WALCZAK-PROJEKT Pracownia Projektowo - Konsultingowa, 88-400 Żnin, ul. Świerkowa 5; Oferta nr 2: Voessing Polska Sp. z o.o., 61-888 Poznań, ul. Składowa 5; Oferta nr 3: ADAPTEQ ENGINEERING, Jolanta Piasecka, 05-092 Łomianki, ul. Szczęśliwa 16; Oferta nr 4: Firma Projektowo–Budowlana „EVEREST”, Tomasz Miler, 82-200 Malbork, ul. Gen. Wł. Andersa 12; Oferta nr 5: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., 85-717 Bydgoszcz, ul. Gajowa 99; Oferta nr 6: POWIERNICTWO KORDEK, Biuro Obsługi Budownictwa, Stanisław Kordek, 84-230 Rumia, ul. Gdańska 47/31; Oferta nr 7: Usługi Projektowe, Nadzór Budowlany, mgr inż. Daniel Folehr, 89-600 Chojnice, ul. Plac Piastowski 25A. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena - 54,50; Oferta nr 2 - liczba pkt w kryterium cena - 29,98; Oferta nr 3 - odrzucona; Oferta nr 4 - odrzucona; Oferta nr 5 - liczba pkt w kryterium cena - 78,03; Oferta nr 6 - liczba pkt w kryterium cena - 33,31; Oferta nr 7 - liczba pkt w kryterium cena - 66,61; Oferta nr 8 - liczba pkt w kryterium cena - 100. Cena była jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 03.03.2011 r. 




Nr spr.: PZD.272.5.2011
 
 
Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie usługi:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. „PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1624C BRUKI KOKOCKA – JELENIEC”, ETAP 2
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, tel. (56) 686 48 53.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (169kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (33kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług (34kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób (35kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz Ofertowy (38kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (75kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca realizacji inwestycji

Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (28kB) word

Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór zobowiązania (31kB) word

3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1624C Bruki Kokocka – Jeleniec”, Etap 2.
1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami, określonymi w dokumentacji projektowej i przetargowej na realizację inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1624C Bruki Kokocka - Jeleniec”, Etap 2, zwanej dalej dokumentacją;
b) Zakres inwestycji, o której mowa powyżej oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót i sposób ich wykonania, zawarte są w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ;
c) Szacunkowa wartość robót związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1624C Bruki Kokocka - Jeleniec”, Etap 2 wynosi 4 688 794,10 PLN (bez podatku VAT).
2) Nomenklatura według kodów CPV:
-  nadzór nad robotami budowlanymi – kod CPV: 71.24.70.00-1.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
6. Termin wykonania zamówienia.
1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) okres realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1624C Bruki Kokocka – Jeleniec”  Etap 2,
b) okres ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania rękojmi i gwarancji, który to okres został ustalony na 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót.
2) Przewidywany termin rozpoczęcia robót – kwiecień 2011 r. O terminie rozpoczęcia robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
3) Planowany termin zakończenia robót i podpisania protokołu odbioru ostatecznego –                       do 7 września 2011 r.
4)  O terminie rozpoczęcia ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania rękojmi i gwarancji, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nadzoru pisemnie.
5)  Planowany termin zakończenia pełnienia nadzoru inwestorskiego – do 7 września 2014 r.  
7.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2)  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b) Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej dwie usługi, polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż    45 000 PLN brutto każda;
c)  Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
d)  Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje spośród osób skierowanych do realizacji zadania, co najmniej jedną osobą, posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
e)  Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, niezbędnej do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 100 000 PLN;
f) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki opisane w pkt 1 litera a, b i c mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
8.  Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
d)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
3)  W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b)  wykaz osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c)  oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 3b i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ;
d)  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 100 000 PLN.
4)  Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3, z wyjątkiem oświadczeń, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5)  W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie i dokumenty, o których mowa w  pkt 1 i 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
6)  W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 3 mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców.
7) W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów, określonych w niniejszym ustępie, zawierających kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełniania warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
10) Dokumenty, o których mowa w pkt 9 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 9 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11)  Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 10 stosuje się odpowiednio.
12) Zamawiający określając wymogi dotyczące wymaganych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia i zaświadczenia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity:  Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
9.  Informacja na temat wadium.
Wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy.
10.  Kryteria oceny ofert:
-  100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 14.02.2011 r. do godz. 9:00.
12. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących, istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od Wykonawcy, w trakcie trwania, których realizacja przedmiotu umowy z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwa.
Przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi o okres trwania tych okoliczności, potwierdzony przez Zamawiającego.
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.02.2011 r.
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (2 lutego 2011, 13:48:16)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (4 marca 2011, 14:00:49)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1081