zamówienie na:

Sukcesywna dostawa leków do Apteki Szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 33/2010
wartość: Powyżej 193 000 EURO
termin składania ofert: 4 stycznia 2011  11:00
wynik postępowania: http://www.zoz.chelmno.pl/przetargi_pliki/wybor_najkorzystniejszej_oferty_leki_20_01_2011.pdf 




Chełmno, dnia 18.11.2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nr 33/2010
Dostawy
 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : kujawsko - pomorskie , POLSKA/POLAND
tel. +48566772607, E-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl, fax +48 566772710
Adresy internetowe:
Ogólny adres zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: przetargi@zoz.chelmno.pl
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz
Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano
wyżej dla instytucji zamawiającej.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
SP ZOZ
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Zmawiający dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
,,Sukcesywna dostawa leków do Apteki Szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia
usług:
Dostawy.
Główne miejsce lub lokalizacja dostawy: Chełmno 86-200, ul. Plac Rydygiera 1.
Kod NUTS: PL 61
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków do Zespołu Opieki Zdrowotnej Chełmnie z możliwością
składania ofert w odniesieniu do całości lub do poszczególnych części zmówienia tj.:
PAKIET I: LEKI HEPARYNOWE - zamówienie obejmuje 9 pozycji
PAKIET II: LEKI HEPARYNOWE - zamówienie obejmuje 7 pozycji
PAKIET III: PRODUKTY LECZNICZE - zamówienie obejmuje 87 pozycji
PAKIET IV: PRODUKTY LECZNICZE - zamówienie obejmuje 63 pozycje
PAKIET V: LEKI ŻYWIENIOWE - zamówienie obejmuje 24 pozycje
PAKIET VI: PRODUKTY LECZNICZE - zamówienie obejmuje 60 pozycji
PAKIET VII: PRODUKTY LECZNICZE - zamówienie obejmuje 140 pozycji
PAKIET VIII: PRODUKTY LECZNICZE - zamówienie obejmuje 74 pozycje
PAKIET IX: ŚRODKI ANTYSEPTYCZNE I DEZYNFEKUJĄCE - zamówienie obejmuje 45 pozycji
PAKIET X: PRODUKTY LECZNICZE - zamówienie obejmuje 47 pozycji
PAKIET XI: PRODUKTY LECZNICZE - zamówienie obejmuje 33 pozycje
PAKIET XII: PRODUKTY LECZNICZE - zamówienie obejmuje 58 pozycji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji rodzajowo-ilościowej – załącznik nr
1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33 60 00 00 - 6 - Produkty farmaceutyczne
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
II.1.8) Podział na części: Tak, Zamawiający przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Oferty należy składać w odniesieniu do całości lub poszczególne części zmówienia.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: 1 093 538,50 PLN
II.2.2) Opcje:
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
- 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
a) do całości zamówienia w kwocie : 10 935,40 PLN,
b) do poszczególnych części zamówienia tj.:
PAKIET I: 274,00 PLN
PAKIET II: 670,70PLN
PAKIET III: 1 551,10 PLN
PAKIET IV: 355,50 PLN
PAKIET V: 402,90 PLN
PAKIET VI: 592,00 PLN
PAKIET VII: 1 875,50 PLN
PAKIET VIII: 851,40 PLN
PAKIET IX: 668,00 PLN
PAKIET X: 679,60 PLN
PAKIET XI: 1 226,30 PLN
PAKIET XII: 1 398,40 PLN
2. Wadium może być wnoszone w zależności od uznania wykonawców w:
a) pieniądzu, wpłacone na konto Zespołu Opieki Zdrowotnej w Banku Spółdzielczym w
Chełmnie – nr konta: 56 9486 0005 0000 0433 2000 0006 a dowód wpłaty należy załączyć do
oferty.
b) poręczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.
Nr 42, poz. 275).
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium
z potwierdzeniem dokonanego przelewu/wpłaty. Na poleceniu przelewu /wpłaty należy wpisać:
a) do całości zamówienia - „Wadium – przetarg nr 33/2010 na dostawę leków do całości zamówienia”,
b) do poszczególnych części zamówienia - „Wadium – przetarg nr 33/2010 na dostawę leków - pakiet
nr______”.
4. W pozostałych przypadkach ( ppkt. 2 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału
dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym
Wykonawca jest związany ofertą.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule
gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności
wymienionych w art. 46ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na
rachunku bankowym Zamawiającego.
8. Zwrot wadium
8.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Ustawy Prawo zamówień publicznych z
dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759).
8.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
8.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na
podstawie ppkt 8.1. jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
nie dotyczy.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego ( do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo ). Wszelka korespondencja
oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące
wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817 )
oraz inne dokumenty i oświadczenia.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub inny podmiot, jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunków udziału korzystając z
zasobów innych podmiotów.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości
co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez wykonawcę.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału dot. wiedzy i doświadczenia, którego
opis sposobu oceny spełnienia warunku został przedstawiony przez Zamawiającego w SIWZ
Zamawiający żąda:
1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
W celu wykazania braku podstaw do Wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
o których mowa w art. 24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda:
1. Oryginał oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia
29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi Rozdział II pkt 2 do SIWZ.
2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.
3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem
składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdza, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 1, 2, 3,
4.
5. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
5.1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w kory wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notaruszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządy zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania –
wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
przedłożonego dokumentu.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z
dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679) oraz aktualne świadectwa rejestracji
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001. - Prawa Farmaceutyczne (tekst jedn.Dz. U. z 2008 r., Nr
45, poz. 271)
2. zezwolenie na obrót produktami leczniczymi /odpowiedni dokument/:
-kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia
hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające –
odpowiednio wymagane zezwolenie;
-kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów
leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą
Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy – Rozdział III SIWZ
2. Formularze oświadczenia Wykonawcy – Rozdział II pkt 1 i 2
3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zgodnie ze złożona ofertą
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w
przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Dowód wniesienia wadium.
6. Wykaz dostaw – załącznik nr 2 do SIWZ
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczony przez Wykonawcę.
Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest
jawne.
Zgodnie z art. 8 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może ograniczyć dostęp do
informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w
ustawie.
Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie ujawnia się informacji stanowiących
tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, Zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o
których mowa w art. 86 ust. 4. Ustawy Pzp
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie
o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia
i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne.
Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we
właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy
przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.
Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt. 6 i 7 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr
113, poz. 759).
5
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub
handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu potwierdzenia, warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca załączy do oferty
zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument)
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Dla oceny spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot
zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 3 dostawy)
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie (minimum 3 dokumenty) – według Załącznika nr 2 do SIWZ.
Wartość wykazanych dostaw musi odpowiadać wartością najdroższemu pakietowi, na który Wykonawca
złoży ofertę.
Przez „dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie” Zamawiający rozumie
dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw jako te, które jednocześnie potwierdzają dane
zawarte w wykazie sporządzonym przez Wykonawcę, tj. podaną ich wartość, przedmiot, daty wykonania
i odbiorców.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
W celu potwierdzenia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór
stanowi Rozdział II pkt 1.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: NIE
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych
za wykonanie usługi: NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
Nie dotyczy
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu: Nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
a) wartość brutto o wadze 95%
Maksymalna ilość punktów-100 ( najniższa cena spośród cen ofert nieodrzuconych/ cena oferty ocenianej
x 100 punków x 95%)
b) stabilność ceny o wadze 5%
Maksymalna ilość punktów-100 ( liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej/ najwyższa liczba punktów
przyznanych ofercie nieodrzuconej x 100 punktów x 5% ).
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: Nr- 33/2010.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:
Do pobrania ze strony internetowej www.zoz.chelmno.pl
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
04.01.2011, godz. 11:00.

Miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie, Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom: Nie
dotyczy
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 04.01.2011, godz. 11:30.
Miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie, Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
TAK
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE: Nie dotyczy
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, POLSKA/POLAND. E-mail odwolania@
uzp.gov.pl .
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę
jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni -
jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza
kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni – jeżeli
zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie
przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest
równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych
warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:
1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia;
2) w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego
obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił
wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej,
odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku
udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o
cenę - ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z uzasadnieniem;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które
nie Zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z
wolnej ręki;
3) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera
uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo
zapytania o cenę.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel. +48 224587701Internet:
http://uzp.gov.pl Faks +48 224587700
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
1. Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich – Nr 2010 – 153947 w dniu 19.11.2010 r.
2. Biuletyn Zamówień Publicznych (ogłoszenie nieobowiązkowe) – Nr 377682 – 2010 w dniu
22.11.2010 r.
3. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 22.11.2010 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 22.11.2010 r.
5. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 22.11.2010 r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=326&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (22 listopada 2010, 14:09:32)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (20 stycznia 2011, 14:11:11)
Zmieniono: Pomyłka w linku do rozstrzygnięcia.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 706