zamówienie na:

Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie

zamawiający: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: SSp.I/SK.3431-1/10
wartość: poniżej 193 tys. euro
termin składania ofert: 10 września 2010  11:00
wynik postępowania: Na podst. art. 92 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759) informuję, że w przetargu nieograniczonym na dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie, w wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert: 1) oferta BONDER Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 41, 05-500 Piaseczno – 100,00 pkt; 2) oferta Przedsiębiorstwa Produkcyjno Usługowo- Handlowego „WWK” Witold Wrona, Waldemar Kiljanek, ul. Przechodnia 11, 26-600 Radom – 82,93 pkt; 3) oferta Eurotab Sp. z o.o., ul. Mostowa 27, 61-854 Poznań – 61,76 pkt; 4) oferta Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowo-Usługowego „REMED” Sp. z o.o., ul. Grochowskiego 23, 86-061 Brzoza – 50,54 pkt; 5) oferta DERPOL PPHU Waldemar Derdowski, ul. Grunwaldzka 12-16/22, 81-759 Sopot – 50,81 pkt. Za najkorzystniejszą uznano ofertę zawierającą najniższą cenę (jedyne kryterium oceny), złożoną przez BONDER Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 41, 05-500 Piaseczno. Umowa zostanie podpisana po upływie 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku postępowania. 




SSp.I/SK.3431-1/10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Chełmnie
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno,
tel. (56) 677-24-10, fax. (56) 677-24-21
WWW: www.powiat-chelmno.pl
e-mail: starostwo@powiat-chelmno.pl

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie.

1.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawa.

1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie, w okresie trzech lat.

Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Nie.

1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30195000-2.

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.

2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Trzy lata od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) WADIUM:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

2) ZALICZKI:
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie.

3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), zwanej dalej ustawą.

3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Weryfikacja:
- kopii zezwolenia właściwego marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.);
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy;
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.2) Wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy;
- weryfikacja wykazu wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dostaw tablic wraz z co najmniej 2 referencjami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3.3) Potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy.
3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy.
3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy.

4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODST. ART. 22 UST. 1 USTAWY ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:
4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
Dokumenty wymienione w Sekcji III pkt 3.
4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w Sekcji III pkt 3 i pkt 4.2).
4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

5) Nie dotyczy.

6) INNE DOKUMENTY:
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III 4) albo w pkt III 5):
Nie dotyczy.

7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony.

2) KRYTERIA OCENY OFERT:

2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena łączna brutto – 100%.

2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
Nie.

3) ZMIANA UMOWY:
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie.

4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 4 i 18 lub pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (119kB) word
Załącznik nr 1 - druk oferty (37kB) word
Załączniki 2, 3, 4 i 5 (40kB) word
Załącznik nr 6 - wzór umowy (26kB) word

4.2) Nie dotyczy.

4.3) Nie dotyczy.

4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
do dnia 10.09.2010 r., do godziny 11.00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (Sekretariat).

4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach:
30 dni.

4.6) Nie dotyczy.
4.7) Nie dotyczy.
4.8) Nie dotyczy.
4.9) Nie dotyczy.
4.10) Nie dotyczy.
4.11) Nie dotyczy.
4.12) Nie dotyczy.
4.13) Nie dotyczy.
4.14) Nie dotyczy.
4.15) Nie dotyczy.
4.16) Nie dotyczy.
4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie.


Zamieszczono w BZP w dniu 2.09.2010 r. pod numerem 275614.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń i zamieszczono na stronie internetowej w dniu 2.09.2010 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (2 września 2010, 14:01:52)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (14 września 2010, 16:11:49)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1239