zamówienie na:

Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 22/2010
wartość: Powyżej 193 000 EURO
termin składania ofert: 5 października 2010  11:00
wynik postępowania: http://www.zoz.chelmno.pl/przetargi_pliki/informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_sprzet_medyczny_14_10_2010.pdf 




Chełmno, dnia 25.08.2010 r.
Nr 22/2010
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : kujawsko - pomorskie , POLSKA/POLAND
tel. +48566772607, E-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl, fax +48 566772710
Adresy internetowe:
Ogólny adres zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: przetargi@zoz.chelmno.pl
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz
Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano
wyżej dla instytucji zamawiającej.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY
DZIAŁALNOŚCI:

SP ZOZ
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Zmawiający dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie w ramach realizacji projektu Poprawa
jakości świadczonych usług medycznych w powiecie chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie
SPZOZ w Chełmnie dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-
Pomorskiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia
usług:
Dostawy.
Główne miejsce lub lokalizacja dostawy: Chełmno 86-200, ul. Plac Rydygiera 1.
Kod NUTS: PL 61
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Zespołu Opieki Zdrowotnej Chełmnie z
możliwością składania ofert na:
a) całość zamówienia tj:
inkubator otwarty – 2 sztuki, centrala rejestracyjna – 1 sztuka, wielofunkcyjne łóżko elektryczne – 5 sztuk,
holter ciśnieniowy – 1 sztuka, kardiomonitory – 5 sztuk, kardiomonitor z funkcją pomiaru gazów
anestetycznych – 1 sztuka, bronchofiberoskop – 1 sztuka, przewoźny zdjęciowy aparat RTG – 1 sztuka,
łóżka szpitalne– 13 sztuk, łóżka szpitalne – 59 sztuk, wirówka laboratoryjna – 3 sztuki, analizator
biochemiczny (duży) – 1 sztuka, analizator do badania moczu – 1 sztuka, analizator hematologiczny – 1
sztuka, zestaw do oznaczania elektroforezy białek – 1 sztuka, analizator biochemiczny (mały) – 1 sztuka,
mikroskopy – 2 sztuki, analizator immunologiczny – 1 sztuka, analizator równowagi kwasowo – zasadowej
RKZ – 1 sztuka, cieplarka laboratoryjna – 1 sztuka, koagulometr – 1 sztuka, fotel ginekologiczny – 3 sztuki,
łóżko porodowe – 2 sztuki, stoliki przyłóżkowe - 31 sztuk, kolposkop z torem wizyjnym – 1sztuka,
histeroskop – 1 sztuka, wanna porodowa – 1 sztuka, aparat KTG – 3 sztuki, amnioskop – 1 sztuka, aparat
Schultzego – 1 sztuka, kozetki lekarskie – 15 sztuk, aparaty do ELKG z oprzyrządowaniem do ginekologii –
2 sztuki, aparat KTG do badania ciąży bliźniaczej – 1 sztuka, zestaw endoskopowy – 1 sztuka, pompy
infuzyjne – 22 sztuki, respiratory – 4 sztuki, aparat EKG – 1sztuka, łóżka szpitalne – 10 sztuk, łóżka
szpitalne – 16 sztuk, łóżka szpitalne – 5 sztuk.
b) poszczególne części zmówienia tj.:
Część I: bronchofiberoskop - 1 sztuka, histeroskop - 1 sztuka, zestaw endoskopowy - 1 sztuka;
Część II: wielofunkcyjne łóżko elektryczne - 5 sztuk, łóżka - 13 sztuk., łóżka - 59 sztuk., łóżka
szpitalne - 10 sztuk, stoliki przyłóżkowe – 31 sztuk, kozetki lekarskie - 15 sztuk, łóżka
szpitalne - 16 sztuk, łóżka szpitalne – 5 sztuk;
Część III: inkubatory otwarte - 2 sztuki
Część IV: fotel ginekologiczny - 3 sztuki, łóżka porodowe - 2 sztuki;
Część V: wanna porodowa 1 sztuka;
Część VI: centrala rejestracyjna - 1 sztuka, holter ciśnieniowy – 1 sztuka, kardiomonitory - 5 sztuk,
EKG – 1 sztuka;
Część VII: respirator – 3 sztuki, respirator – 1 sztuka;
Część VIII: pompy infuzyjne – 21 sztuk, pompy infuzyjne – 1 sztuka;
Część IX: przewoźny zdjęciowy aparat RTG – 1 sztuka;
Część X: mikroskop- 2 sztuki, kolposkop z torem wizyjnym – 1 sztuka
Część XI: wirówka laboratoryjna – 3 sztuki;
Część XII: cieplarka laboratoryjna – 1 szuka;
Część XIII: aparat KTG – 3 sztuki, aparat KTG do badania ciąży bliźniaczej – 1 sztuka;
Część XIV: analizator biochemiczny (duży) – 1 sztuka, analizator immunologiczny – 1 sztuka, analizator
równowagi kwasowo-zasadowej RKZ - 1 sztuka;
Część XV: aparaty do ELKG z oprzyrządowaniem do ginekologii – 2 sztuki;
Część XVI: analizator hematologiczny – 1 sztuka;
Część XVII: analizator do badania moczu – 1 sztuka, analizator biochemiczny (mały) – 1 sztuka;
Część XVIII: aparat Schultzego z manometrem – 1 sztuka;
Część XIX: amnioskop – 1 sztuka;
Część XX: zestaw do oznaczania elektroforezy białek – 1 sztuka;
Część XXI: kardiomonitor z funkcją pomiaru gazów anestetycznych – 1 sztuka.
Część XXII: koagulometr – 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji stanowiący integralną jej
część i nie podlega zmianom.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33 000 000 – 0, 33 100 000 – 1, 33 190 000 – 8.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
II.1.8) Podział na części: Tak, Zamawiający przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Oferty należy składać w odniesieniu do całości lub poszczególne części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: 2 500 000,00 PLN
II.2.2) Opcje:
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Rozpoczęcie: 45 dni od daty udzielenia zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
a) do całości zamówienia w kwocie : 40 000,00 PLN,
b) na poszczególne części zamówienia tj.:
- Cześć I: 4 480,00 PLN
- Część II: 5 300,00 PLN
- Część III: 870,00 PLN
- Część IV: 645,00 PLN
- Część V: 316,00 PLN
- Część VI: 913,00 PLN
- Część VII: 4 046,00 PLN
- Część VIII: 821,00 PLN
- Część IX: 3 010,00 PLN
- Część X: 340,00 PLN
- Część XI: 233,00 PLN
- Cześć XII: 68,00 PLN
- Część XIII: 450,00 PLN
- Część XIV: 2 675,00 PLN
- Część XV: 200,00 PLN
- Część XVI: 900,00 PLN
- Część XVII: 576,00 PLN
- Część XVIII: 24,00 PLN
- Część XIX: 50,00 PLN
- Część XX: 140,00 PLN
- Część XXI: 400,00 PLN
- Część XXII: 75,00 PLN
2. Wadium może być wnoszone w zależności od uznania wykonawców w:
a) pieniądzu, wpłacone na konto Zespołu Opieki Zdrowotnej w Banku Spółdzielczym w Chełmnie –
nr konta: 56 9486 0005 0000 0433 2000 0006 a dowód wpłaty należy załączyć do oferty.
b) poręczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr
42, poz. 275).
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium
z potwierdzeniem dokonanego przelewu/wpłaty. Na poleceniu przelewu /wpłaty należy wpisać:
a) do całości zamówienia - „Wadium – przetarg nr 22/2010 na dostawę urządzeń medycznych do całości
zamówienia”,
b) do poszczególnych części zamówienia - „Wadium – przetarg nr 22/2010 na dostawę urządzeń medycznych
do części nr______”.
4. W pozostałych przypadkach ( ppkt. 2 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału
dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym
Wykonawca jest związany ofertą.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule
gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności
wymienionych w art. 46ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku
bankowym Zamawiającego.
8. Zwrot wadium
8.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759).
8.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
8.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na
podstawie ppkt 8.1. jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Dostawa dofinansowana ze środków UE w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczonych usług medycznych
w powiecie chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie SP ZOZ w Chełmnie” współfinansowanego
z EFRR w ramach RPO WK-P.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie za4
mówienia publicznego ( do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo ). Wszelka korespondencja oraz
rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta
musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Wymagany termin kompleksowego wykonania zamówienia - dostawy łącznie z przekazaniem do
eksploatacji i podpisaniem protokołu odbioru końcowego: 45 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817 ) oraz inne dokumenty i
oświadczenia.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub inny podmiot, jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunków udziału korzystając z
zasobów innych podmiotów.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co
do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym
przez wykonawcę.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
którego opis sposobu oceny spełnienia warunku został przedstawiony przez Zamawiającego w pkt. 7.1.1
SIWZ Zamawiający żąda dokumentu:
1. Informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polega
na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga
się przedłożenia informacji o której mowa w pkt. 7.1 ppkt. 1 SIWZ, dotyczących tych podmiotów.
3. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia w/w warunku spowoduje wykluczenie
wykonawcy z postępowania w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału dot. wiedzy i doświadczenia, którego opis
sposobu oceny spełnienia warunku został przedstawiony przez Zamawiającego w pkt. 6.1. SIWZ
Zamawiający żąda:
1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te
dostawy zostały wykonane należycie.
2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy, polega
na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się
przedłożenia informacji o której mowa w pkt. 7.2 ppkt. 1 SIWZ, dotyczących tych podmiotów.
3. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie
wykonawcy z postępowania w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
W celu wykazania braku podstaw do Wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia o
których mowa w art. 24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda:
1. Oryginał oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia
29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi Rozdział II pkt. 2 do SIWZ. ( W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ).
2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.
3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdza, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8
ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.4. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, wykonawca składa w doniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo
administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.
24ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym
że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych
osób.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 6 SIWZ, polega na zasobach
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w
realizacji zamówienia zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w pkt. 7.3, 7.4 SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium.
Rzeczypospolitej Polskiej:
1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3. ppkt. 2,3,4,6 SIWZ – składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3. ppkt. 5 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.5 pkt. 1 lit. a i c SIWZ oraz pkt. 7.5 ppkt. 2 SIWZ powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt
7.5 ppkt. 1 lit. b SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania
ofert.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5. ppkt. 1 i 2 SIWZ zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.7.5
ppkt. 3 SIWZ stosuje się odpowiednio.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego
dokumentu.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego,
Zamawiający żąda:
1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z
dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896).
2. Dla każdego przedmiotu - opisów oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi/ foldery lub ulotki
producenta przedstawiające parametry techniczne, fotografie sprzętu itp. , które potwierdzą wymagane
parametry techniczne opisane w Załączniku nr 32do SIWZ.
Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy – Rozdział III do SIWZ.
2. Formularz oświadczenia Wykonawcy – Rozdział II pkt. 1 i 2
3. Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy ( formularz asortymentowo-cenowy ) zgodnie z
przedstawioną ofertą uwzględniające ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów przedmiotu
zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 1do całości zamówienia, bądź do poszczególnych części zamówienia
wzór stanowią załączniki od 2.1 do 2.22).
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w
przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez
zastrzeżeń.
6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy
podwykonawcom.
7. Dowód wniesienia wadium.
8. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polskim,
poświadczonym przez Wykonawcę.
Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest
jawne.
Zgodnie z art. 8 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może ograniczyć dostęp do
informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w
ustawie.
Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie ujawnia się informacji stanowiących
tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, Zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o
których mowa w art. 86 ust. 4. Ustawy p.z.p.
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument
potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie
publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej
solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany
przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać
złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie
oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako pełnomocnik.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.
6 i 7 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.
759).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego
lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu potwierdzenia, warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca załączy do oferty oryginał
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo
zamówień publicznych – wzór stanowi Rozdział II pkt. 1 do SIWZ ( w przypadku oferty składanej wspólnie
przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca ).
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W zakresie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca wykaże, że posiada własne środki
finansowe lub zdolność kredytową w kwocie większej lub równej 50 % szacunkowej wartości zamówienia,
lub części zamówienia, na którą składa ofertę.
Dla oceny spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę informację banku, w którym wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: jeżeli po podstawieniu w miejsce wysokości posiadanych
środków finansowych lub zdolności finansowej odpowiedniej wielkości zawartej w informacji banku okaże
się, że otrzymamy zdanie prawdziwe, to „ocenimy”, że wykonawca spełnia warunek.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji
finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w
wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty
zgodnie z wymogiem punktu 7.1. SIWZ.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch
dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. polegających na dostawach
urządzeń medycznych, każda o wartości nie mniejszej niż 50 % szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia
lub części zamówienia, na którą składa ofertę.
Dla oceny spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę wykaz wykonanych dostaw w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie, co będzie stanowiło ocenę spełnienia warunku,
że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Przez „dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie” Zamawiający rozumie
dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw jako te, które jednocześnie potwierdzają dane
zawarte w wykazie sporządzonym przez Wykonawcę, tj. podaną ich wartość, przedmiot, daty wykonania i
odbiorców.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: jeżeli po podstawieniu w miejsce ilości i wielkości
wykonanych dostaw odpowiedniej wielkości zawartej w wykazie okaże się, że otrzymamy zdanie
prawdziwe, to „ocenimy”, że wykonawca spełnia warunek.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty
zgodnie z wymogiem pkt. 7.2 SIWZ.
W celu potwierdzenia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór
stanowi Rozdział II pkt. 1. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie
składa każdy Wykonawca ).
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: NIE
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych
za wykonanie usługi: NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
Nie dotyczy
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu: Nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena.
Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów:
kryterium wartości brutto – wskaźnik "W" liczony według wzoru:
wartość najniższej wśród wszystkich ofert
W = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 100%
wartość badanej oferty
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: Nr- 22/2010.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu
opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:
Do pobrania ze strony internetowej www.zoz.chelmno.pl
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
05.10.2010 r.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
Nie dotyczy
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 05.10.2010 r.
Miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie, Plac Rydygiera 1, Chełmno
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH:
Tak.
Odniesienie do projektów i/lub programów: w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczonych usług medycznych
w powiecie chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie SP ZOZ w Chełmnie”
współfinansowanego z EFRR w ramach RPO WK-P.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE: Nie dotyczy
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, POLSKA/POLAND. E-mail odwolania@
uzp.gov.pl .
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli
zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni – jeżeli
zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie
przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi
się w terminie:
1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa
lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
12) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych
warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:
1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu
należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego
wniesienia;
2) w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku
nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do
złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie
później niż w terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia
zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę - ogłoszenia
o udzieleniu zamówienia z uzasadnieniem;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie
Zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej
ręki;
3) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera
uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo
zapytania o cenę.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel. +48 224587701 Internet:
http://uzp.gov.pl Faks +48 224587700
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
1. Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich – Nr 2010-112528 w dniu 26.08.2010 r.
2. Biuletyn Zamówień Publicznych – Nr 269260 w dniu 30.08.2010 r.
3. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 30.08.2010 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 30.08.2010 r.
5. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 30.08.2010 r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajda państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=307&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (30 sierpnia 2010, 11:53:56)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (14 października 2010, 11:19:01)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1011