zamówienie na:

Wymiana dźwigu towarowo-osobowego na ogólnodostępny dźwig szpitalny.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 20/2010
wartość: Poniżej 4 845 000 EURO
termin składania ofert: 30 sierpnia 2010  11:00
wynik postępowania: http://www.zoz.chelmno.pl/przetargi_pliki/informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_winda_06_09_2010.pdf 




Nr postępowania 20/2010
Chełmno, dnia 13.08.2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1.1)Nazwa i adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo Kujawsko-Pomorskie
Tel.: 056/677-26-07
Faks: 056/677-27-10
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
1.2)Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
Wymiana dźwigu osobowego szpitalnego, nieprzelotowego w budynku głównym (część B – łącznik)
szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie dofinansowanego ze środków PFRON w ramach
realizacji projektu pn. ,,Wymiana dźwigu towarowo-osobowego na ogólnodostępny dźwig szpitalny z
wykorzystaniem istniejącego szybu dźwigowego".
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
-roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dźwigu osobowego szpitalnego, nieprzelotowego w budynku
głównym (część B – łącznik) szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie zgodnie z SIWZ.
Szczegółowe parametry techniczne zostały zamieszczone w załączniku nr 3 SIWZ.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż
kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 42.41.61.00-6 – windy
- 45.31.31.00-5 – instalowanie wind
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowe:
-zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:
-zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
- wymagany termin wykonania zamówienia – 7 tygodni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie : 2 600,00 zł dla całości zamówienia.
2. Wadium może być wnoszone w zależności od uznania wykonawców w:
a) pieniądzu, wpłacone na konto Zespołu Opieki Zdrowotnej w Banku Spółdzielczym w Chełmnie
– nr konta: 56 9486 0005 0000 0433 2000 0006 a dowód wpłaty należy załączyć do oferty.
b) poręczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr
42, poz. 275).
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium
z potwierdzeniem dokonanego przelewu/wpłaty. Na poleceniu przelewu /wpłaty należy wpisać: „Wadium
– przetarg nr 20/2010”.
4. W pozostałych przypadkach ( ppkt. 2 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału
dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym
Wykonawca jest związany ofertą.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule
gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności
wymienionych w art. 46ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku
bankowym Zamawiającego.
8. Zwrot wadium
8.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Ustawy Prawo zamówień publicznych z
dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 113 poz. 759).
8.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
8.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na
podstawie ppkt 8.1. jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) Zaliczki:
Czy przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w
okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli przedmiot działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
3 robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem
ich wartości (o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż cena oferty składanej do niniejszego
postępowania), daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia Wykonawca obowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W ZAKRESIE WYKAZANIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW, O KTÓRYCH MOWA W ART. 22 UST. 1 USTAWY,
OPRÓCZ OŚWIADCZENIA O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ:
-wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5)INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM:
Inne dokumenty: Wykonawca do oferty musi przedłożyć oświadczenie, że oferowany dźwig posiada lub przy odbiorze będzie posiadał stosowne atesty ( należy przedstawić w formie wykazu z podaniem numeru, daty ważności oraz oświadczeniem o udostępnieniu ich do wglądu na każde żądanie zamawiającego ) i być dopuszczony do stosowania na terenie RP.
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u
których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
-NIE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
-przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Wartość brutto o wadze 100 %
Maksymalna ilość punktów – 100 (waga 100 % = 100 pkt)
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
-NIE
IV.3) Informacje administracyjne:
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zoz.chelmno.pl
IV.3.2)Miejsce i termin składania ofert:
Oferty winny być złożone w terminie do 30.08.2010 r. do godziny 11:00 w Sekretariacie ZOZ w
Chełmnie, ul. Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno.

IV.3.3) Termin związania ofertą:
-okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie zamieszczono:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych – Nr 249256-2010 w dniu 13.08.2010 r.
2. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 13.08.2010 r.
3. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 13.08.2010 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 13.08.2010 r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=306&Itemid=42



metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (13 sierpnia 2010, 10:25:31)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (6 września 2010, 11:09:28)
Zmieniono: Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 782